پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

توری حصاری یا فنس حصاری و باغی چیست ؟

 

توری حصاری یا فنس نوعی توری فلزی پر کاربرد و پر فروش است. این توری با توجه به انواع آن دارای قیمت متفاوتی می‌باشد. برای مثال قیمت توری حصاری گالوانیزه pvc از انواع دیگر بیشتر است از این رو خرید توری حصاری گالوانیزه معقول‌تر می‌باشد .

 

 

کاربرد توری حصاری (فنس باغی)

 

توری حصاری یا فنس از پر‌کاربرد‌ترین محصولات مفتولی و فلزی است. این نوع توری بیشترین کاربرد را در حصارکشی زمین‌های کشاورزی و باغات دارا می‌باشد. توری حصاری بنا بر ویژگی‌ها و مشخصات فنی، نظیر جنس و ضخامت مفتول و اندازه چشمه‌ها دارای انواع مختلفی می‌باشد. به عنوان مثال از انواع آن می‌توان به توری حصاری گالوانیزه با روکش pvc اشاره کرد.

 

در گذشته ساخت توری حصاری یا فنس توری به صورتی بود که از مقاومت زیادی برخوردار نبود . امروزه با به کار گیری از مفتول گالوانیزه در ساخت این محصول سبب شده است که مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد. در محصولات جدید از فولاد ضدزنگ یا گالوانیزه استفاده می‌شود . این مسئله سبب افزایش طول عمر این محصول می‌شود.  فنس یا توری حصاری یکی از پر مصرف ترین محصولات فلزی و صنایع مفتولی است .

 

کاربرد های فراوان توری حصاری در فنس کشی و حصارکشی باعث شده است که به محصولی پر مصرف و کلیدی در بازار آهن تبدیل شود .

 

این توری ها از گالوانیزه گرم، مفتول 2 تا 4 میلی متر و چشمه از 4 تا 8 سانتی متر ساخته شده اند . استفاده از این محصول مزایای زیادی دارد و از اصلی‌ترین مزایای آن می توان به نصب آسان، مقاومت بالا، ایجاد امنیت بیشتر و مقرون به صرفه بودن آن اشاره نمود .

 

17

 

قیمت توری حصاری و فنس

 

قیمت توری حصاری به مشخصات فنی آن وابسته بوده به‌گونه‌‌ای که بر اساس نوع مفتول و سایز چشمه‌ها متغیر است. از این‌ رو قبل از خرید این توری باید به مشخصات فنی آن و محل نصب فنس توجه کرد. با این کار حصار کشی زمین شما می‌تواند کارآیی لازم را داشته باشد .لازم به‌ذکر است ، برای استعلام قیمت دقیق و خرید توری حصاری ارزان و با کیفیت از درب کارخانه و به صورت مستقیم می توانید با کارشناسان فولادین در ارتباط باشید .

 

برای خرید انواع توری با بهترین کیفیت و قیمت می توانید با ما در ارتباط باشید .

 

 

 

مزایای فنس

 

توری‌های حصاری باتوجه به کاربرد مورد نظر شما مزیت‌های مختلفی دارند. اما در این بخش به چند مورد از مزایای عمومی این محصولات اشاره می‌کنیم .

هزینه آن‌ها نسبت به سایر انواع دیوار و حصار مناسب‌تر است .

اجرای فنس حتی در زمین‌های بزرگ ساده است  .

مقاومت بالایی دارند و می‌توانند تا چند سال بدون کوچک‌ترین تغییر باقی بمانند .

نگهداری از آن‌ها به هزینه و زمان زیادی نیاز ندارد .

تعویض آن‌ها هزینه زیادی ندارد و بدون نیاز به تخریب می‌توان آن‌ها را با فنس‌های جدید جایگزین کرد .

می‌توان از آن‌ها در کنار سایر انواع حصار مثل دیوار یا نرده هم استفاده کرد .

اگر زمین مورد نظر شما بخشی از باغ یا صحرا باشد، نمای زیبای اطراف آن حفظ خواهد شد .

امنیت محوطه را در سطح قابل قبولی تأمین می‌کند .

امکان جابجایی آن وجود دارد .

امکان اجرای آن برای زمین‌های بزرگ هم وجود دارد .

 

 

قیمت امروز توری حصاری ، فنس توری گالوانیزه ، خرید و فروش توری باغی و باغچه ای ارزان از درب کارخانه و بدون واسطه به صورت اعتباری ،‌ چکی با ضمانت نامه بانکی ، لیست قیمت تمام کارخانه های توری فنس ،‌ حصاری و باغی با بهترین قیمت از شرکت فولادین

 

 

سوالات متداول

 

آیا لیست قیمت توری حصاری و فنس در وبسایت فولادین به روز است ؟

 

بله ، قیمت توری حصاری و فنس به صورت روزانه در وبسایت بروزرسانی می شود ولی به دلیل نوسانات بازار آهن بهتر است برای استعلام قیمت دقیق و لحظه ای توری حصاری با کارشناسان فولادین در ارتباط باشید.

 

 

آیا می توان توری حصاری ، فنس و باغی را به صورت اعتباری خریداری کرد ؟

 

بله ، با استفاده از ضمانت نامه بانکی و چک معتبر می توان اقدام به خرید انواع توری مانند توری حصاری ، فنس باغی و باغچه ای نمود .

 

 

 

آیا قیمت توری حصاری ، فنس توری و باغی در فولادین ارزان تر از دیگر فروشنده ها است ؟

 

بله ،‌ توری حصاری ، فنسی و باغچه ای فولادین با بهترین قیمت و کیفیت بدون واسطه و کاملا مستقیم از درب کارخانه به مشتریان عرضه می شود .

 

 

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان