پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

برای کسب عنوان بهترین مرکز زیبایی ورزشی در تهران باید نکات مثبت زیادی وجود داشته باشد. تهران شهر بزرگی است و مراکز زیبایی در آن زیاد است. برای این منظور باید تلاش زیادی کرد. در زیر مهمترین ویژگی های بهترین مرکز آورده شده است.

  • سیستم زمان بندی منظم
  • رعایت استانداردهای وزارت بهداشت
  • کارکنان حرفه ای
  • مشاوره حرفه ای
  • پایبندی به اصول کار
  • استفاده از ابزارهای پیشرفته و تخصصی مطالعه
  • استفاده از برندهای معتبر
  • ارائه کلیه خدمات میکروبلیدینگ
  • دسترسی
  • قیمت مناسب
  • ارائه نمونه کارها

مرکز زیبایی اسپرت بیوتی سنتر با چندین سال سابقه عالی در خطوط مختلف پزشکی و زیبایی مفتخر است در خدمت ورزش، هنر و مردم ارزشمند ایران زمین باشد. خدمات ارائه شده در کلینیک مرکز زیبایی اسپورت مطابق با استانداردهای جهانی است و ما هر روز سعی می کنیم بهترین تجربه را برای مشتریان خود ایجاد کنیم.

در حالی که پرسنل بهداشتی و کادر درمانی شاغل در کلینیک مرکز زیبایی ورزشی کلیه مجوزهای مربوطه را در زمینه های جوانسازی، پوست، زیبایی، پوست سر، کاشت مو، میکروبلیدینگ و لاغری دریافت می کنند، گروه مرکز زیبایی ورزشی جزو بهترین ها در زمینه خود می باشد. . اسپرت بیوتی سنتر با استفاده از به روزترین تکنیک ها در خدمات تناسب اندام و زیبایی اندام به برندی درخشان در زمینه کلینیک های زیبایی تبدیل شده است.

جوانی و زیبایی آرزوی دیرینه انسان بوده است و از دیرباز انسان سعی در یافتن راز جوانی و زیبایی و به دست آوردن اکسیر جوانی داشته است. یکی از شاخه های علم و فناوری که در این سال ها پیشرفت زیادی داشته است، پوست و زیبایی است. آنقدر که میل به جوان ماندن و زیبا ماندن به امری دست یافتنی تبدیل شده است. به همین دلیل ما تصمیم گرفته‌ایم تا با ارائه مکانی برای آرامش و صمیمیت در نزدیکی و کنار شما به شما در رسیدن به این هدف کمک کنیم. برای این منظور بهترین تجهیزات و فناوری های نوین پوست و زیبایی را مطابق با استانداردهای FDA و وزارت بهداشت و پزشکی گرد هم آورده ایم و همواره تعهد را سرلوحه کار خود قرار داده ایم.

 

بر این اساس متخصصان و پزشکان زیرشاخه در گروه بالینی مرکز ورزش تمام تلاش خود را به کار می گیرند تا با اصل صداقت، مراجعین خود را به بهترین نحو راهنمایی و رفتار کنند.

بوتاکس، فیلر، مزوژل، مزوتراپی و ... در کلینیک مرکز زیبایی ورزشی. کلیه مواد مصرفی با مجوز وزارت بهداشت وکیوم می شوند و این برند را به یکی از بهترین برندهای دنیا تبدیل کرده و خدمات فوق تخصصی ارائه می دهد. این اولین اصل در کلینیک مرکز زیبایی ورزشی است. کلینیک مرکز زیبایی ورزشی معتقد است زیبایی و سلامتی حق همه مردم ایران است.

مهدی حیدری عضو رسمی آکادمی بین المللی فی است. با ارائه خدمات میکروبلیدینگ ویژه آقایان با استایل مردانه و زنانه / مژه / خط چشم / سایه زدن لب و زنانه. در خدمت شما عزیزان

   مرکز تخصصی اسکالپ مهدی حیدری، قدیمی ترین و با سابقه ترین مرکز اسکالپ ایران و مفتخر به دریافت گواهینامه های مختلف شناسایی از همایش های مطرح در سراسر کشور، آماده ارائه بهترین خدمات اسکالپ و میکروپیگمنتیشن با استانداردهای جهانی به هموطنان عزیز می باشد.

در نهایت پزشکان و متخصصان این مرکز با تخصص، فداکاری و دلسوزی شما را در این مسیر همراهی کرده اند و تمامی کارکنان این مرکز آماده ارائه بهترین خدمات به شما هستند. به امید دیدار شما در این مرکز و خدمت به شما.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان