پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

بهترین متخصص جراحی پستان

امروزه بسیاری از خانم ها با این باور که سینه های آنها نامتقارن و یا کوچک بوده اقدام به جراحی سینه می کنند. در برخی موارد نیز باور خانم ها که سینه جذابی ندارند و یا سینه ها رشد لازم را ندارد به جراحی پروتز سینه می انجامد. در شرایطی مانند بارداری و شیردهی نیز سینه خانم ها با تغییر شکل مواجه می شود که این مسئله کاهش اعتماد به نفس آنها را به دنبال دارد. این افراد با این شرایط گزینه جراحی پروتز سینه را برای دستیابی به اندازه و فرم سینه دلخواه خود انتخاب می کنند. جراحی پروتز سینه در پشت پستان خانمها انجام میشود. پروتز ها که به سینه خانم ها تزریق می شوند به شکل کیسه هستند. کیسه ها با سرم نمکی و یا ژل سیلیکون پر شده‌اند و در جهت بهبود ظاهر سینه خانم ها در قسمت بالای عضله اصلی سینه و یا زیر آن قرار می گیرند.

 

اینگونه جراحی‌های زیبایی سینه با هدف ایجاد ظاهر بهتر و رفع معایب سینه توسط دکتر جلیلی فوق تخصص جراحی پستان با تجربه و دانش بالا در این زمینه صورت می‌گیرد. امروزه برای انجام جراحی های زیبایی می بایست به دنبال بهترین دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران بود. دکتر جلیلی به عنوان دکتر فوق تخصص جراحی سینه تهران در راستای ارائه خدمات درمانی و جراحی زیبایی سینه فعالیت می کند

 

لیفت سینه

افتاده شدن سینه ها و یا شل شدن آنها عارضه رایج در بین اکثر خانم ها بوده که با روش لیفت سینه این عارضه برطرف خواهد شد. از روش لیفت سینه می توان به عنوان یک راه مطمئن برای برطرف کردن افتادگی سینه ها استفاده کرد. افتاده بودن سینه مشکلات رایجی مانند فشار به گردن و درد آن را ایجاد میکند که این موضوع آزاردهنده است. جراحی لیفت سینه و یا پروتز سینه، تعادل را دربین فرم سینه ها ایجاد کرده و به تناسب می رساند / لیفت سینه که به ماستوپکسی نیز معروف است، عملی است که با خارج کردن و سفت کردن بافت سینه ها اقدام به بالا کشیدن آنها با روشی تخصصی می نماید. پس از این جراحی ظاهر سینه جوانتر و متقارن تر به نظر می رسد. برخی اوقات هاله دور سینه بر اثر گذشت زمان بزرگ می شود که این عارضه به خوبی با کمک لیفت سینه قابل درمان است. لیفت سینه موجب جوانسازی ظاهر سینه ها شده و بدون آنکه به بافت آنها آسیبی وارد نماید، سینه ها را به اندازه متناسب بالا می کشد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بهترین جراج لیفت سینه(ماستوپکسی) اینجا کلیک کنید

 

لیپوماتیک در تهران

امروزه بیشتر افراد برای رسیدن به وزن ایده آل خود روش های مختلفی را امتحان میکنند. اما نتیجه ای از این روش ها نمی گیرند. در این راستا مراجعه به بهترین جراح لیپوماتیک در تهران گزینه مناسبی است. جراحی پیکرتراشی یکی از روش هایی است که میتوان با آن به وزن ایده آل خود رسید. روش لاغری پیکر تراشی مناسب برای افرادی است که چربی های بدن آنها با استفاده از رژیم و ورزش و یا پیاده روی از بین نرفته است.

 

جراحی سینه

 

 

 

نکته پایانی

جراح خوب با آگاه کردن بیمار از عوارض احتمالی و اقدامات قبل و بعد از جراحی تمامی اطلاعات را به بیمار می دهد. دکتر جراحی سینه خوب دارای مجوز است و زیر نظر وزارت بهداشت فعالیت می کند. استفاده از لوازم و تجهیزات استریل و بهداشتی برای رساندن خدمات درمانی از ویژگی های بهترین جراح لیفت سینه است. علاوه بر آن بهترین جراح در محیطی بدون آلودگی فعالیت می کند. شکیبایی و صبر بالا از دیگر ویژگی‌های بهترین جراح لیفت سینه است. این جراح با شکیبایی بالا به تمامی سوالات بیماران پاسخ داده و ابهامات آنها را برطرف میکند.

 

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه نمایید  : www. drjaliliroghieh.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان