پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

نوسازی و تعمیر ظروف تفلون به افزایش طول عمر محصولات شما کمک می کند و با هزینه کمتری می توانید از مقدار بیشتری استفاده کنید. اگر به دنبال جایی هستید که بتوانید تمام ظروف خود را در آن مجموعه بگذارید و مانند روز اول آن ها را دریافت کنید، حتما باید آروین تفلون را انتخاب کنید. برای بازسازی صفحات تفلون باید بهترین ابزار را انتخاب کنید تا به صفحات تفلون آسیبی وارد نشود.

 در غیر این صورت، قابلمه ها و سایر ظروف تفلون ممکن است آسیب ببینند. در آروین تفلون علاوه بر ارائه نکاتی مهم برای نگهداری قابلمه تفلون، تعمیر و ترمیم قابلمه تفلون توسط گروه آروین تفلون را نیز پوشش می دهیم تا شما را با خدمات ترمیم قابلمه تفلون آشنا کنیم. اگر قصد بازسازی ظروف تفلون را دارید.

مراحل بازسازی ظروف تفلون

این روزها با شرایط اقتصادی موجود همه به دنبال راهی برای کاهش هزینه های خود در امور مختلف هستند. لوازم خانگی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. ما به قصد داریم شما را با مراحل تعمیر ظروف تفلون آشنا کنیم. در آروین تفلون تمامی مراحل بازسازی ظروف تفلون را به صورت ویژه انجام می دهیم تا در نهایت ظروف تفلون شما علاوه بر ظاهری زیبا، کارکرد اصلی خود را نیز داشته باشند. در زیر به برخی از اقدامات ویژه انجام شده برای بازسازی ظروف تفلون اشاره کرده ایم:

قرار دادن ظروف در کوره

اولین قدم در بازسازی و تعمیر ظروف تفلون این است که ظروف را در کوره حرارتی قرار دهید. همانطور که می دانید صفحات تفلون از چندین لایه تشکیل شده است. برای جداسازی و بازیابی لایه های داخلی باید از ابزارهای خاصی استفاده کرد. برای ترمیم بشقاب های تفلون داخل کوره می رویم. این کار ظروف تفلون را برای بقیه مراحل ترمیم آماده می کند.

جرم زدایی مواد چسبیده به ظروف

حتما متوجه شده اید که ظروف تفلون بعد از استفاده مداوم درخشش خود را از دست می دهند و فرسوده تر به نظر می رسند. این مشکل را در ترمیم و تعمیر کاسه تفلون حل می کنیم. بعد از اینکه ظروف در فر به اندازه کافی نرم شدند، به کمک دستگاه بخارپز، ماده ای را به سینی تفلون می زنیم. این ماده سند بلاست نام دارد و می تواند تفلون قبلی را حذف کرده و ظرف را برای بقیه مراحل ترمیم آماده کند.

به عنوان یک نکته باید گفت سندبلاست یک مدل خاک است که در آن ترکیبات دیگری در آزمایشگاه ها اضافه می شود تا تفلون بتواند تمام مواد چسبیده به ظرف را به خوبی جدا کند تا نیازی به استفاده از برس نباشد.

 

 

رنگ پاشی ظروف

آخرین مرحله در بازسازی ظروف تفلون، رنگ آمیزی آنها است. به نظر شما ظروف از بیرون رنگ شده اند. آنها همچنین در داخل گرانیت با دقت بالا هستند. آروین تفلون تمامی این مراحل را با دقت و کیفیت بالایی انجام می دهد. در نتیجه می توانید ظروف تفلون خود را جهت تعمیر و ترمیم به ما بسپارید.

مزایای بازسازی ظروف تفلون

در قسمت قبل در مورد مراحل مختلف نوسازی و تعمیر ظروف تفلون صحبت کردیم. تعمیر ظروف تفلون به شما این امکان را می دهد که با هزینه کمتری تعمیرات تفلون را با بالاترین کیفیت انجام دهید. تعمیر ظروف تفلون باعث می شود در هنگام آشپزی احساس بهتری داشته باشید و تجربه لذت بخشی از غذا خوردن داشته باشید.

 از آنجایی که کافی است یک بار قابلمه تفلون را تهیه کنید، می توانید با سپردن آن مدتی به ما، بهترین خدمات ترمیم قابلمه تفلون را روی بشقاب های خود اعمال کنید. تعمیر تفلون نه تنها هزینه های شما را کاهش می دهد، بلکه سرویس کامل و عالی را در آشپزخانه خود خواهید داشت.

بازسازی انواع ظروف تفلون

کلیه قابلمه های تفلون در آروین تفلون تعمیر می شود. بنابراین در هنگام خرید دقت کنید ظروف قابل تعمیر را انتخاب کنید. در زیر به شما خواهیم گفت که چرا خرید ظروف تفلون بهتر از سایرین است. آروین تفلون ظروف تفلون را با قیمتی باورنکردنی و در سریع ترین زمان تعمیر و بازیابی می کند.

چرا بهتر است از ظروف تفلون استفاده کنیم؟

  • قابلیت تعمیر و بازسازی
  • ظاهر زیبا
  • فرصت آشپزی آسان
  • مقاومت بالا در برابر اسیدها و بازها
  • تحمل حرارت بسیار بالا
  • شستشو و نگهداری آسان

3

هزینه تعمیر و ترمیم تفلون چقدر است؟

شما می توانید انواع ظروف تفلون را ارزان تر تعمیر و استفاده مجدد کنید. مجموعه ما تعمیرات انواع ظروف تفلون را با قیمت بسیار مناسب انجام می دهد. برای اطلاع از قیمت ها حتما با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و با کارشناسان ما تماس بگیرید.

هنگام استفاده از این ظروف سعی کنید به خوبی از آنها مراقبت کنید تا سالم بمانند. ظروف تفلون را با سیم نشویید تا عمر آنها بیشتر شود. اما اگر به هر دلیلی آسیب دیدند، به سادگی با آروین تفلون تماس بگیرید. ما ظروف شما را به بهترین نحو تعمیر و در اسرع وقت به شما ارائه خواهد کرد.

چگونه قابلمه های تفلون را بازیابی کنیم؟

اگر بودجه کمی برای ظروف تفلون دارید، دانستن نحوه بازسازی ظروف تفلون و تابه به شما کمک می کند در هزینه خود صرفه جویی کنید و آسیب کمتری به محیط زیست وارد کنید. بازسازی ظروف تفلون مانند ماهیتابه به این معنی است که در صورت آسیب، نیازی به دور انداختن یا تعویض ماهیتابه ندارید.

 تابه یکی از مهم ترین ظروف آشپزخانه است و انواع مختلف آن به چشم می خورد. بهتر است بدانید یک ماهیتابه با روکش مخصوص برای جلوگیری از چسبیدن غذا به ته یا ته تابه به عنوان تابه نچسب به فروش می رسد.

زمان بازسازی ظروف تفلون چه زمانی است؟

اگر تابه یا قابلمه تفلون شما آسیب ببیند و فرسوده شود، قطعا خاصیت نچسب خود را از دست می دهد و نیاز به خدمات ویژه تعمیر و ترمیم تابه تفلون دارد. نگرانی هایی وجود دارد که استفاده از تابه نچسب فرسوده می تواند منجر به مشکلات سلامتی شود. به همین دلیل است که باید این ظروف را دور بیندازید و یا آن را بازسازی کنید.

دانستن بهترین زمان برای تعویض یا تعمیر ظروف تفلون بسیار مهم است. به طور کلی، بیشتر ظروف تفلون حدود پنج سال عمر می کنند دانستن نحوه بازسازی ظروف تفلون بسیار مهم است و می توانید در این فرآیند پول زیادی صرفه جویی کنید.

بازسازی ظروف آشپزخانه با آروین تفلون

گروه تفلون آروین یکی از شرکت های پیشرو در زمینه خدمات است که با فعالیت چندین ساله خود در این زمینه تجربیات ارزنده و ارزنده ای را به دست آورده است. این تجربیات به ما آموخته است که برای ارائه خدمات بهتر باید با افراد حرفه ای با مهارت های فنی بالا و احساس تعهد و مسئولیت پذیری بالا همکاری کرد. زیرا برخی از خدمات مانند نوسازی و تعمیر ظروف نچسب به غیر از مسائل مالی مستقیماً به سلامت انسان مربوط می شود و متخصصی که این کار را انجام می دهد باید مهارت و فداکاری بالایی داشته باشد و کار را به درستی و مطابق با قوانین انجام دهد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان