پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

انتخاب و خرید بهترین آب تصفیه کن نیاز به آشنایی با سیستم های تصفیه آب و مارک های معتبر تایوانی اصل این دستگاه ها دارد . با افزایش رشد جمعیت شهرها و بالا رفتن مصرف آب در سالیان اخیر، سیستم تصفیه آب شهری را مستهلک نموده است. لذا نیاز به خرید دستگاه تصفیه آب استاندارد در این دوره ضرورت دوچندان پیدا کرده است.

 برندهای مختلفی از آب تصفیه کن ها در بازار ایران یافت می شوند که بسیاری از آنها مارک های متفرقه فیک با قطعات بی کیفیت چینی می باشند و خریدار را با مشکل مواجه خواهند ساخت. ما در این مطلب به معرفی پرفروش ترین دستگاه تصفیه آب خانگی و نمایندگی و مرکز فروش آن می پردازیم:

 

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

  • آب تصفیه کن مینروا

. مینروا  با استفاده  از سیستم های 6 مرحله ای اسمزمعکوس ، 7 مرحله ای قلیایی کننده، 8 مرحله ای یو وی دار و 8 مرحله ای اکسیژن ساز دارای کیفیت بسیار بالا و قیمت بسیار مناسب است و پر فروش ترین دستگاه در بازار به شمار می آید.تصفیه آب مینروا یکی از بهترین برندهای دستگاه آب تصفیه کن در ایران می باشد. این برند مدل های مختلفی را تواید نموده که با توجه به منطقه شما و سطح آلودگی آن می توان بهترین انتخاب را داشت.بهترین مدل تصفیه آب مینروا دستگاه 8 فیلتر اکسیژن ساز آن است که با استفاده از روش اسمز معکوس و قلیایی و اکسیژن ساز یک دستگاه بی نظیر می باشد که می تواند کیفیت آب آشامیدنی را  به مقدار قابل توجهی بالا ببرد. تصفیه آب مینروا دارای استاندارد جهانی بهداشت NSF، گواهی سازمان بهداشت غذا و داروی آمریکا FDA، استاندارد اروپا CE و گواهینامه ی کنترل کیفیت بهداشت آب QW می باشد. این نوع تصفیه آب با داشتن پمپ قوی و منبع ذخیره اصل تایوان و فیلتر ممبران آمریکایی فیلمتک با هولوگرام اورجینال باعث می شود که آب شهری را به بالاترین حد کیفیت برساند و پاک ترین آب را در اختیار شما قرار دهد. تصفیه آب مینروا به دلیل داشتن نماد اصالت محصول، کار تشخیص دستگاه اصل از تقلبی را برای مشتری راحت تر کرده است و هم چنین با داشتن خدمات پس از فروش ارزنده و گارانتی بی قید و شرط بهترین گزینه برای تصفیه کردن آب آشامیدنی می باشد.

برند های معتبر دستگاه تصفیه آب خانگی

  • آب تصفیه کن سافت واتر

سافت واتر بیش از نیم قرن است که در تولید دستگاه های تصفیه آب تجربه دارد و انواع دستگاه های دارای سیستم اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون UF را تولید می کند. مارک آب تصفیه کن سافت واتر نیز مانند برند سی سی کا دارای قطعات اصل ساخت کشور تایوان است و در ایران مونتاژ می شود و با تجربه و سابقه ی بسیار زیاد این برند همواره از پر فروش ترین دستگاه ها بوده است. دستگاه اکسیژن ساز سافت واتر کامل ترین مدل این برند می باشد که با بهره مندی از سیستم های قلیایی و اکسیژن ساز با افزایش اکسیژن و انرژی آب کیفیت و خواص آن را دو برابر می کند. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر دارای 6 الی 8 فیلتر تصفیه آب هستند که تصفیه آب قلیایی هفت مرحله ای یکی از معروف ترین و بهترین مدل های آن می باشد.

  • آب تصفیه کن سی سی کا

سی سی کا بیش از نیم قرن است که در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران زیادی هم دارد و یکی از بهترین دستگاه های تصفیه آب دارای سیستم اسمز معکوس RO را تولید می کند. این مارک تصفیه آب، قطعات و لوازم جانبی دستگاه هایش را خود تولید می کند و کیفیت بسیار بالایی دارا می باشند . برند تصفیه آب سی سی کا هم از بهترین دستگاه های ساخت تایوان است که در ایران مونتاژ می شود و قطعات آن تایوانی می باشد.فیلتر تصفیه آب ممبران 13 لایه آمریکایی آن می تواند 99 درصد املاح و مواد مضر آب از جمله نیترات را از بین ببرد. تصفیه آب ها ی سی سی کا در مدل های 6 الی 8 مرحله ای و در نوع زیر سینکی تولید می شوند و قابلیت نصب به ساید را نیز دارند. سی سی کا با داشتن استاندارد های بین المللی و بهره گیری از پیشرفته ترین فناوری ها و متریال یک تصفیه آب مناسب برای آب شهری می باشد. .

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

 برای تصفیه آب شهری، یک دستگاه تصفیه آب 6 مرحله ای اسمز معکوس با برند مینروا می تواند انتخاب خوبی باشد. البته با کمی هزینه بیشتر می توانید دستگاه هایی با مراحل و فیلترهای بیشتر تهیه کنید و کیفیت آب را به بالاترین سطح خود برساید. یک دستگاه تصفیه آب تایوانی اصل باید توانایی حذف سختی آب را داشته باشد.با تهیه تصفیه آب مینروا تایوانی از مرکز فروش و نمایندگی معتبر آن، دیگر دغدغه انتخاب دستگاه تصفیه آب اورجینال را نخواهید داشت و با خیالی آسوده خرید خود را انجام خواهید داد.

 این دستگاه دارای قطعات و فیلترهای اورجینال بوده و مراحل تصفیه آب را به خوبی انجام می دهد.

مشخصات دستگاه تصفیه آب اصل

خرید تصفیه آب خانگی اوجینال

مرکز خرید آب تصفیه کن خانگی مینروا فیلتر بهترین برند های تصفیه آب در ایران را در اختیار دارد که نمایندگی فروش برند مینروا در ایران نیز می باشد.

این شرکت انواع دستگاه های تصفیه آب تایوانی سی سی کا و سافت واتر و مینروا را با بهترین قیمت تصفیه آب عرضه می کند. گارانتی یک ساله طلایی بی قید و شرط شرکت، خدمات پس از فروش ارزنده ، پشتیبانی 24 ساعته، سرویس های دوره ای و تعویض فیلتر های تصفیه آب، ارسال و نصب رایگان دستگاه به شهر های تهران و کرج، رباط کریم، اسلام شهر و شهریار، بهره مندی از تخفیفات ویژه ی دوره ای، تعمیرات دستگاه و شرایط خرید اقساطی از خدمات این شرکت می باشد. با تماس با مرکز فروش تصفیه آب مینروا فیلتر ، کارشناسان و مشاوران این گروه شما را در انتخاب و خرید دستگاه متناسب با بودجه و محل زندگی خود یاری می رسانند.خرید دستگاه تصفیه آب اصل تایوان و ارجینال در حفظ سلامت آب و کاهش هزینه های خرابی دستگاه تاثیر بسزایی دارد.برای اطلاع از قیمت دستگاه تصفیه آب و آشنایی با محصولات، می توانید به وب سایت شرکت مینروا فیلتر مراجعه نمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان