پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

داشتن ابروهای پرپشت و صاف یکی از ویژگی های زیبایی است. با این حال، بسیاری از افراد با افزایش سن یا ابتلا به بیماری‌های خاص یا مصرف تعدادی دارو، مانند نازک شدن موهای ابرو یا ریزش ابرو، تغییراتی را تجربه می‌کنند که می‌تواند اعتماد به نفس آنها را مختل کند. از آنجایی که بسیاری از افراد دوست ندارند به روش های جراحی کاشت ابرو که دوره نقاهت طولانی دارد متوسل شوند، ترجیح می دهند این مشکل را با روش هایی مانند زغال یا تاتو، میکروبلیدینگ حل کنند، البته خود این روش ها می توانند ریزش و انزال را تشدید کنند.

خوشبختانه امکان کاشت ابرو بدون جراحی وجود دارد که به شما امکان می دهد بدون نیاز به بخیه، زخم و خونریزی در کمترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید. با ما همراه باشید تا در مورد کاشت ابرو بدون جراحی صحبت کنیم.

https://adenis-kasht.com/eyebrow-transplantation/

علت ریزش ابرو چیست؟

ابروها یکی از اجزای مهم صورت هستند که احساساتی مانند غم، شادی، عصبانیت یا هیجان را به دیگران منتقل می کنند و نقش مهمی در برقراری ارتباط با افراد دیگر دارند. به همین دلیل خالی شدن یا ریزش ابرو می تواند مشکلات اجتماعی زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. در این قسمت به بررسی علل ریزش ابرو می پردازیم. عوامل متعددی در ترشح و افتادگی ابروها دخیل هستند، از جمله:

  • افزایش سن

به طور کلی، با بالا رفتن سن، فرآیند تولید مو در برخی از ریشه ها متوقف می شود، مو نازک می شود، یا چون ریشه ها در استحکام قبلی خود نیستند، ممکن است ابروها ریزش کنند یا نازک شوند.

  • بیماری های پوستی

 بیماری های پوستی مانند درماتیت یا پسوریازیس که با ایجاد زخم روی پوست همراه است، می تواند باعث ریزش فولیکول های مو و ریزش ابرو شود.

 

  • ریزش عصبی ابرو

 استرس و اضطراب می تواند یکی از دلایل ریزش ابرو باشد.

  • ابتلا به برخی بیماری ها

برخی از بیماری های خود ایمنی مانند آلوپسی آره آتا یا لوپوس اریتماتوز باعث ریزش ابرو می شوند.

  • دارو

 برخی از داروهای افسردگی، داروهای تشنج یا داروهای ضد التهابی می توانند باعث ریزش ابرو شوند.

  • مشکلات هورمونی

مشکلات هورمونی مانند پرکاری تیروئید یا کم کاری تیروئید می تواند بر رشد و ریزش ابروها تأثیر بگذارد.

کاشت ابرو بدون جراحی چیست؟

با روش SFUE+ کاشت ابرو به صورت سرپایی و بدون نیاز به بیهوشی و با بی حسی موضعی انجام می شود. در این روش برای برداشتن فولیکول های مو نیازی به ایجاد برش پوستی (برداشتن نوار FUT) از پشت سر نیست. بنابراین هیچ جای زخم، اسکار و بخیه ای وجود نخواهد داشت و زمان بهبودی و مراقبت در مقایسه با روش جراحی بسیار کمتر خواهد بود.

کاشت ابرو بدون جراحی با روش SUPER FUE PLUS انجام می شود. برای انجام این روش، 2 تا 3 روز قبل از کاشت ابرو، اسکن و آنالیز با دستگاه پلاس انجام می شود و مناسب ترین ناحیه برای استخراج فولیکول انتخاب می شود که از آن فولیکول ها و گرافت ها از رنگ های ریز، سفید یا سفید گرفته شود. موهای نازک اگر فر نباشد، دستگاه منطقه را با این ویژگی مشخص می کند.

بهترین فولیکول ها بدون برش و با استفاده از پانچ مخصوص دستگاه پلاس ، بدون آسیب رساندن به فولیکول مو و بدون نیاز به برداشتن، تک تک از بانک مو گرفته می شود. نباید قسمت بزرگی از پوست باشد.

در مرحله بعد، فولیکول‌ها از ناحیه اهداکننده گرفته شده و با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف مخصوص دستگاه پلاس، به ناحیه گیرنده پیوند می‌زنند. اسکن دستگاه پلاس بهترین منطقه برای کاشت گرافت ها را مشخص می کند تا پس از پیوند خون بهتری به آنها داده شود و موها بهتر و بیشتر رشد کنند.

مزایای کاشت ابرو با روش پلاس

از مزایای کاشت ابرو بدون جراحی با روش SUPER FUE PLUS نسبت به روش های جراحی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • در روش +SFUE برای برداشتن فولیکول های مو نیازی به ایجاد برش از روی ناف نیست و با استفاده از پنجه های دستگاه پلاس تعداد فولیکول مورد نظر گرفته می شود و فولیکول های مو آسیب نمی بینند.
  • در این روش بهترین ریشه ها در ناحیه اهداکننده انتخاب می شود تا موهای ابرو به خوبی بخوابند و پس از کاشت غیرطبیعی به نظر برسند.
  • اسکن و آنالیز قبل از کاشت ابرو امکان انتخاب ناحیه ای با موهای سفید کمتر را فراهم می کند. این در حالی است که افرادی که بیش از 50 درصد موهایشان سفید شده است نباید کاشت ابرو انجام دهند و یا نیاز به برش بزرگتر دارند. در کاشت ابرو بدون جراحی نیازی به ریشه زدن زیاد نیست و ناحیه ای که بیشترین موهای سیاه را دارد انتخاب می شود.
  • میزان چربی و رطوبت پوست که مستقیماً روی نتایج کاشت تأثیر می گذارد، با اسکن با دستگاه پلاس بررسی می شود. بررسی این دو حالت برای درمان های دارویی یا روش های تجویز شده برای تقویت یا تسریع رشد موهای ابرو پس از کاشت اهمیت زیادی خواهد داشت.
  • یکی دیگر از مزایای کاشت ابرو با روش SFUE+ آنالیز ضخامت پوست و عمق فولیکول در ناحیه ورودی و کاشت با اسکن است. برای خانم هایی که خالکوبی یا خالکوبی دارند، این را در نظر بگیرید، این به ایجاد عمق برش فوق العاده دقیق روی ابرو با حداقل آسیب پوستی کمک می کند، به علاوه فولیکول ها در ناحیه ای با جریان خون بهتر کاشته می شوند و بهتر رشد می کنند.
  • در دستگاه پلاس از فناوری هایی مانند پلاسماتراپی یا پی آر پی برای تقویت فولیکول ها و ابزارهای دستی برای بهبود بهتر زخم و تثبیت سریع فولیکول ها استفاده می شود. بنابراین، پس از پایان کاشت، کمترین تورم، بی حسی یا کبودی ایجاد می شود.

مقایسه روش SFUE+ و کاشت ابرو با روش FUT

در کاشت ابرو به روش FUT که یک روش جراحی است، یک برش نواری در پشت سر با استفاده از تیغه جراحی برای برداشتن فولیکول های مو ایجاد می شود. سپس این فولیکول ها و گرافت ها زیر میکروسکوپ جدا شده و به ابرو پیوند زده می شوند. فلپ پوستی ایجاد شده می تواند یک تا یک و نیم سانتی متر عرض و سه تا ده سانتی متر طول داشته باشد و با بخیه بسته می شود و بعد از دو تا سه هفته بخیه ها برداشته می شود. بنابراین یک برش و بخیه ظریف در ناحیه باقی می ماند که تا حد زیادی به مهارت و تخصص پزشک بستگی دارد.

تفاوت اصلی روش FUT با روش SUPER FUE PLUS در برش است، بنابراین در روش پلاس هیچ برشی انجام نمی شود و بهترین ریشه ها با پانچ مخصوص گرفته می شود. به همین دلیل ممکن است عوارضی مانند درد، تورم، بی حسی و خونریزی در ناحیه اهدا کننده و دوره نقاهت طولانی همراه با روش FUT باشد که در روش SUPER FUE PLUS به طور کامل برطرف می شود.

 

نتایج کاشت ابرو بدون جراحی

اسکن و آنالیز با دستگاه پلاس قبل از کاشت ابرو به انتخاب و برداشتن بهترین فولیکول ها یعنی گرافت های نازک و خوش خواب کمک می کند، یعنی می توان گفت فقط به تعداد لازم فولیکول وجود دارد. به همین دلیل شاهد نتایج بسیار طبیعی و درخشان خواهیم بود زیرا یکی از عوامل موفقیت آمیز کاشت ابرو این است که ابروها بعد از کاشت به خوبی بخوابند.

از آنجایی که این اسکن و آنالیز در فرآیند کاشت ابرو نیز انجام می شود، عمق بسیار هوشمندی با توجه به ضخامت پوست برای وارد کردن سوزن و قرار دادن گرافت ها انتخاب می شود و در نتیجه از آسیب به پوست جلوگیری می شود. می تواند رضایت مردم را بالا ببرد.

5

هزینه کاشت ابرو بدون جراحی

هزینه کاشت ابرو در فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل و پارامترهایی از جمله:

  • روش و تکنیک مورد استفاده در کاشت ابرو
  • دستمزد دکتر
  • هزینه های تیم بالینی و پزشکی
  • تجهیزات و ابزار مورد استفاده در هنگام کاشت

هرچه تخصص و مهارت پزشک در این زمینه بیشتر باشد، میزان دستمزد بیشتر تعیین می شود. نکته مهم دیگری که باید به خاطر داشته باشید این است که کاشت ابرو یک عمل زیبایی است و مشمول هزینه های بیمه نمی شود مگر اینکه به دلیل بیماری یا آسیب به ابرو خود مجبور به کاشت ابرو شوید. هزینه ها توسط بیمه تامین خواهد شد.

کاشت ابرو آدِنیس

کاشت ابرودر کلینیک کاشت مو آدنیس ، نیز به عنوان یکی دیگر از روش های زیباسازی صورت است که طرفداران خود را دارد. با پیشرفت علم و بالا رفتن دانش دنیا هر روز با روش های نوین روبرو می شود که یکی از آنها کاشت طبیعی ابرو است. که در این اواخر، جایگزین خوبی برای روش هایی مانند تاتو و هاشور شده است. ابرو یکی از مهم ترین عوامل در زیبایی صورت هر انسانی است. اما برخی افراد ممکن است به دلایلی مثل بیماری، سوختگی و… ابروی کمی داشته باشند. تیم کاشت ابرو آدنیس با بروز ترین تجهیزات و روش های نوین این پیوند را برای افراد متقاضی انجام می دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان