شیرگازی استارکو|شیرپیسواراستارکو|شیرلباسشویی استارکو

شیرگازی استارکو فروش انواع شیرگازی استارکو

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

شیر گازی استارکو

استارکو پیشرو در تولید شیرآلات صنعتی و ساختمانی بوده که موفق شده است با برترین مواد اولیه ی مرغوب بهترین و با کیفیت ترین نوع شیرآلات را زطراحی و تولید نماید.

انتخاب بهترین طراحان و متخصصین زبده ایرانی و استفاده از ماشین آلات مدرن و دستگاه های پیشرفته در تمامی خطوط تولید از اهداف راهبردی مدیران پرتلاش استارکو بوده است تا بتوانند در این زمینه رضایت خریداران، تأمین کنندگان و سرمایه گذاران را بدست آورند.

شیر گازی استارکو از مهمترین تولیدات این مجموعه بوده که به علت عملکرد عالی بیشترین فروش را نسبت به طرحهای مشابه به خود اختصاص داده است.

برای آشنایی بیشتر با این محصول پر کاربرد با ما تا پایان همراه باشید.

شیر گازی چیست و عملکرد آن چگونه است؟

به منظور اینکه ورود و خروج سیال با سرعت بالا قطع و وصل شود از شیر گازی استفاده می کنند؛ عملکرد این مدل از شیر گازی به قدری بالا است که به آن شیر ON/OFF نیز گفته می شود.

شیر گازی استارکو از یک بدنه که درون خود یک عدد توپی جای داده است و یک اهرم که بر روی بدنه قرار گرفته تشکیل شده است؛ زمانی که اهرم به صورت ربع گرد و به موازت لوله گاز چرخیده می شود توپی از مسیر سیال کنار رفته و سیال به جریان می افتد اما اگر اهرم بر خلاف لوله و عمود بر آن قرار داده شود توپی بر مسیر سیال قرار می گیرد و راه جریان را مسدود می کند.

تکته: همانطور که گفتیم عملکرد شیر گازی به صورت باز و بسته است این خصوصیت بدین معناست که شیر گازی را نباید به صورت نیمه باز نگه داشت چرا که به مرور زمان سایش در آن اتفاق می افتد و عملکردش را ضعیف می کند.

کاربرد شیر گازی استارکو

این محصول که در سایزهای 2/1 اینچ- 4/3 اینچ- 1 اینچ- 4/1 1 اینچ- 2/1 1 اینچ و 2 اینچ از آلیاژ برنج تولید می شود در شبکه لوله کشی گاز خانگی، تجاری و صنعتی، سیستمهای آبیاری و کشاورزی- خطوط پنوماتیک و سیستمهای خطوط انتقال نفت و سیالات غیر خورنده مورد استفاده قرار می گیرد.

از ویژگی منحصر به فرد شیر گازی استارکو می توان به دوام بالای آن اشاره نمود که بعد از استفاده های متعدد همچنان بهترین عملکرد را از خود نشان می دهد.

 

 

قیمت شیر گازی استارکو

سایزهای مختلف این محصول دارای قیمتهای متفاوتی هستند که با مراجعه به سایت تخصصی ما می توانید جدیدترین قیمتها را مشاهده نمایید.

خرید شیر گازی استارکو

شرکت صنعتی استارکو پیشتاز در تولید شیرآلات تأسیساتی و ساختمانی بوده که مفتخر است محصولاتی را به صورت متنوع و با کیفیت به بازار صنایع کشور تقدیم کند و به خودکفایی کشورمان از این حیث کمک نماید.

داشتن علامت استاندارد ملی و دریافت گواهینامه های متعدد همچون: گواهینامه ی ISO 9001- 2008 مرغوبیت و کیفیت بالای شیرآلات استارکو را به اثبات می رساند از این رو مراکز مهم و حساس نظیر: شرکتهای آب و فاضلاب- تأسیسات گازی منازل و تأسیسات آب رسانی و... از محصولات این شرکت استفاده می کنند.

شیر گازی استارکو از پرتیراژه ترین محصولات استارکو است که همواره مورد استقبال خریداران گرامی قرار گرفته است.

در ابتدای مقاله به تعریفی از شیر گازی خواهیم پرداخت.

شیر گازی برای قطع و وصل کردن جریان سیالات مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و فقط وظیفه ی آن باز و بستن جریان سیال می باشد نه کنترل آن؛ به همین منظور هنگام استفاده از شیر گازی توجه نمایید که آن را به صورت نیمه باز قرار ندهید تا در دراز مدت بتواند بهترین عملکرد را از خود نشان دهد.

همانگونه که گفتیم شیر گازی برای تمامی سیالات غیر خورنده کاربرد دارد اما به دلیل اینکه برای لوله کشی گاز مورد استفاده قرار گرفته است با نام شیر گازی شناخته می شود.

قطعات تشکیل دهنده شیر گازی استارکو

این محصول که با نام شیر ضربه ای- شیر تک ضرب- شیر بال ولو- شیر ربع گرد- شیر ON/OFF- شیر توپی شناخته می شود از قطعاتی نظیر: بدنه، درپوش، دسته، مهره، واشر آب بندی، میله و توپی تشکیل شده است.

از مشخصات فنی شیر گازی استارکو می توان به: تحمل دمای کاری آن که بین 66+ تا 29- درجه سانتیگراد و حداکثر فشار کاری 400 و دنده های مخروطی از نوع NPT است، اشاره نمود که طبق استاندارد ANSI B.1.20.1 طراحی و تولید می گردد.

فروش شیر گازی استارکو

به منظور اینکه این محصول کاربردی و با کیفیت به راحتی در دسترس شما قرار بگیرد ما تصمیم به اخذ نمایندگی در سراسر کشور نموده ایم؛ کارشناسان فروش ما همه روزه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

همچنین برای اطلاع از قیمتها، سایت تخصصی خود را راه اندازی نموده ایم که به صورت دائم آپدیت می گردد؛ شما عزیزان به منظور خرید شیر گازی استارکو می توانید به فروشگاه های آنلاین ما مراجعه نمایید و به راحتی این محصول را سفارش دهید تا در کمترین زمان کاری برایتان ارسال گردد.

 

شیر پیسوار استارکو

کمپانی استارکو تولیدکننده انواع شیرآلات، به عنوان یکی از مطرح ترین و بهترین برندهای ایرانی در میان نمونه های مشابه شناخته می شود.

این مجموعه که به دست مدیرانی سخت کوش و متخصصین پرتلاش و حرفه ای اداره می شود همواره سعی نموده اند تا با کیفیت ترین محصولات آنچنان که در شأن خریداران محترم است طراحی و تولید کنند به همین جهت می توان با قاطعیت گفت شیرآلات استارکو هم سطح و مشابه برندهای خارجی هستند.

شیر پیسوار استارکو از تولیدات مهم شرکت استارکو بوده که توضیحاتی در رابطه با این محصول را در ادامه مقاله به تحریر در می آوریم.

شیر پیسوار چیست؟

قطعه ای کوچک است که برای کنترل آب در لوله کشیهای ساختمان کاربرد دارد.

همانگونه که می دانیم زندگیهای امروزی به سمت آپارتمان نشینی پیش می روند به همین جهت باید قطعه ای تهیه می شد تا بتواند بدون قطع کردن آب تمامی ساختمان که در گذشته یک مشکل اساسی به شمار می آمد، ماشین لباسشویی- ماشین ظرفشویی و توالت فرنگی و... را نصب کرد.

شیر پیسوار استارکو شرایطی را به وجود می آورد که نه تنها نیاز نیست آب کل ساختمان قطع گردد بلکه فقط آب همان بخش از خانه را قطع می کند.

موارد استفاده از شیر پیسوار استارکو

سیستمهای بهداشتی- لوله کشی منازل و آب آشامیدنی- سیستمهای انتقال مایعات غیر خورنده- شبکه های سرمایشی و گرمایشی.

آنالیز شیر پیسوار استارکو

بدنهبه شلنگ 2/1 اینچ تا 3/8 اینچ متصل می شود و از برنج فورج گرم با حداقل خلوص 85 درصد مس تشکیل شده که با آلومنیوم نیکل-کروم پوشش داده می شود.

مهره تنظیم و میله: از برنج تراش تهیه شده اند.

توپی و درپوش: از برنج تراش تشکیل شده اند.

واشر آب بندی: از جنس تفلون (PTFE) می باشد.

پیچ و توری: از فولاد گالوانیزه تهیه شده اند که در برابر خوردگی مقاوم هستند.

دسته: آز آلومینیوم مرغوب تهیه شده که با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده می شود.

واشر آب بندی (اورینگ): از جنس NBR است که در برابر خوردگی و گرما استقامت دارد.

خرید شیر پیسوار استارکو

برای خرید و مشاهده قیمت این محصول می توانید به وب سایت انحصاری ما مراجعه نمایید در صورت نیاز آن را از طریق فروشگاه های آنلاین ما سفارش دهید.

چنانچه به راهنماییهای بیشتر نیاز دارید می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

5

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان