پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

کاشان به عنوان مهد فرش شناخته می شود و این شهرت ناشی از ارائه محصولات با کیفیت برتر در سراسر جهان است. این شهرت حاصل سال ها کار و استفاده از مواد اولیه درجه یک است که منجر به یک محصول درجه یک می شود. کاشان پس از گذشت سال ها هنوز به عنوان مهد فرش شناخته می شود و انباشته شدن کارخانه های فرش و تشکیل آبادی های بزرگ در کاشان تداوم این نام و آوازه را تضمین کرده است.

بسیاری از افرادی که از کاشان بازدید می کنند و از کارخانه ها بازدید می کنند انتظار دارند محصول نهایی که دریافت می کنند دارای بهترین کیفیت و شاخص های کیفی باشد.

امروزه با استفاده گسترده از فروش آنلاین و افزایش استفاده از سایت ها، رفت و آمد بین فروشگاه ها و خرید را آسان کرده است. می تواند نوید یک تغییر اساسی را در نحوه خرید و تحویل محصول نهایی بدهد. اما به دست آوردن یک محصول ممتاز همچنان دغدغه خریداران آنلاین است. لازم به ذکر است که همه کسانی که یک کالای ارزان ارائه می دهند فقط یک محصول با کیفیت بالا نمی فروشند و کسی که قیمت بالایی برای محصول خود تعیین می کند به سادگی یک محصول درجه یک ندارد. ملاک اصلی در تعیین کالای درجه یک قیمت نیست، بلکه با مقایسه چند قیمت در فروشگاه های مختلف می توان محدوده قیمت را یاد گرفت و بر اساس آن تصمیم خرید گرفت.

قیمت سایر فرش های کاشان

فرش کاشان فقط به فرش کلاسیک منتهی نمی شود. در فروشگاه فرش کاشان ما، انواع فرش آشپزخانه، فرش وینتیج و فرش کودک و همچنین فرش های جدید معروف به فرش طلایی وجود دارد تا بتوانید به راحتی فرش مورد نظر خود را با قیمت مناسب و کیفیت بالا پیدا کنید. به درب شما بیا برای اطلاع از قیمت فرش و مشاهده فرش مورد نظر در سایزهای مختلف می توانید به صفحه اصلی سایت مراجعه نمایید.

 

عوامل موثر بر تعیین قیمت فرش

اگر به بازار فرش ماشینی سر زده باشید، شاید متوجه شده باشید که با فرش های مشابه با طرح و نقشه مشابه مواجه شده اید، اما تفاوت آن با فرش ماشینی، قیمت آن است. شاید این سوال پیش بیاید که این فرش ها از نظر ظاهری تفاوت چندانی با هم ندارند اما چرا باید قیمت فرش ماشینی اینقدر متفاوت باشد؟ به صورت ماشینی طرح ریزی و بافته می شوند، دلیل این تغییر چیست؟ در زیر به بررسی عوامل موثر در تعیین قیمت لیست قیمت فرش و در نتیجه قیمت فرش ماشینی می پردازیم:

 

 

جنس الیاف

یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت فرش ماشینی، نوع الیاف به کار رفته در آن است. امروزه فرش های ماشینی از اکریلیک، اکریلیک گرما سخت، پلی استر، BCF و پشم بافته می شوند. این گونه فرش ها لیست قیمت فرش مخصوص به خود را دارند که هر کدام از این فرش های ماشینی از نظر قیمت فرش متفاوت هستند.

تراکم بافت

شانه و تراکم یکی دیگر از عوامل تعیین کننده رده فرش در لیست قیمت فرش است، شانه و تراکم به تعداد گره های بافته شده در عرض و طول فرش ماشینی اطلاق می شود. هر چه تعداد گره های بافته شده در فرش بیشتر باشد، الیاف بیشتری در این فرش به کار رفته است که به این معنی است که مصرف الیاف و وزن فرش افزایش می یابد که باعث افزایش قیمت فرش می شود.

قیمت فرش ماشینی یکی از مهمترین فاکتورهای خرید فرش در بین خریداران می باشد. از آنجایی که مقایسه قیمت بین کارخانجات فرش اولین وظیفه خریداران فرش است، در بالا به طور مختصر کیفیت های مختلف خرید فرش کاشان را توضیح دادیم تا بتوانیم قیمت هر کدام از کیفیت ها را با هم مقایسه کنیم و بهترین گزینه را برای خرید انتخاب کنیم. البته فرش کاشان در بین کارخانجات فرش ماشینی از شهرت بالاتری برخوردار است و باید این مزیت و شهرت را با توجه به قیمت فرش محاسبه کنید تا بهتر انتخاب کنیم.

قیمت فرش کاشان

یکی از پردرآمدترین بخش های صنعت فرش ماشینی که با توجه به سابقه فرش ایرانی و شناخته شدن آن در بین کشورها به راحتی می تواند وارد بازار فرش کشورهای مختلف شود، صادرات فرش ماشینی است. مشتریانی که قیمت فرش را با دلار اندازه گیری می کنند و کارخانه فرش کاشان، قیمت دلار روزانه را در بازار ایران محاسبه می کنند و بر همین اساس فرش را قیمت گذاری می کنند و با توجه به عرضه ای که می کند، قیمت می دهند.

 

مقرون به صرفه ترین قیمت فرش ماشینی

یکی از بهترین فرش های جهان امروز در صنعت فرش ماشینی، فرش ماشینی ایران است که در بافت فرش از بهترین الیاف بین المللی استفاده می شود، کیفیت نخ 100% اکریلیک که گران ترین نوع نخ می باشد. در ایران. حضور در بخش فرش ماشینی، وجود ماشین آلات پیشرفته و بسیاری دلایل دیگر باعث شده است که فرش ایرانی در بین کشورهای رقیب ایران به یک برند تبدیل شود.

13

کارخانه فرش کاشان یکی از بهترین تولیدکنندگان فرش ماشینی با استفاده از بهترین الیاف بین المللی در تولید فرش ماشینی و داشتن بیشترین تنوع در بین فرش های عرضه شده با قیمت بسیار مناسب می باشد.

قیمت فرش با قیمت 12 متر مقایسه شده است. فرش های 9 متری به دلیل متفاوت بودن محاسبات و قیمت گذاری فرش های 9 متری توسط شرکت ها، سایز مناسبی برای مقایسه کلی قیمت نیستند. قیمت 12 متر همیشه 2 برابر قیمت 6 متر و سه چهارم قیمت 12 متر به اضافه یک پرتاب فرش 9 متری است.

فرش ماشینی با کیفیت های مختلف در کاشان تولید می شود که قیمت فرش با توجه به سایز فرش تازه خریداری شده متفاوت است و همانطور که می دانید فرش 12 متری بزرگترین و استانداردترین سایز فرش ماشینی است. تولید فرش، یعنی گرانترین فرش، فرش 12 متری است.

یکی از دلایل خرید از فروشگاه فرش کاشان قیمت فرش ماشینی با توجه به تنوع و رنگ و کیفیت و همچنین تحویل مستقیم فرش از کارخانه به فروشگاه با قیمت بسیار مناسب می باشد. ضمنا شرایط خرید فرش اقساطی و فرش حرفه ای مجازی از فروشگاه فرش کاشان باعث سهولت خرید مشتریان گرامی شده است. لطفا جهت اطلاع از نحوه خرید فرش اقساطی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت فرش کاشان

قیمت فرش را از کارخانه فرش کاشان بزرگترین کارخانه فرش ماشینی ایرانی بخواهید. این کارخانه بهترین قیمت فرش را با تفاوت قیمت ۲۰% نسبت به فروشگاه های سطح شهر ، هایپر مارکت فرش و فروشگاه اینترنتی فرش با ضمانت ۶۰ ماه بدون قید و شرط به شما عزیزان ارائه میدهد

 

قیمت فرش ۶ متری

قیمت فرش ۹ متری

قیمت فرش ۱۲ متری

قیمت فرش بر اساس شانه

۱۳۵۰.۰۰۰

۲۳۰۰.۰۰۰

۲۷۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۵۰۰ شانه

۲۴۰۰.۰۰۰

۳۹۰۰.۰۰۰

۴۸۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۷۰۰ ارزان

۳۶۰۰.۰۰۰

۵۷۰۰.۰۰۰

۷۲۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۷۰۰ شانه

۴۳۰۰.۰۰۰

۶۳۰۰.۰۰۰

۸۶۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۱۰۰۰ شانه

۴۶۰۰.۰۰۰

۷۲۰۰.۰۰۰

۹۲۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۱۲۰۰ شانه

۵۱۰۰.۰۰۰

۷۹۵۰.۰۰۰

۱۰۲۰۰.۰۰۰

قیمت فرش ۱۵۰۰ شانه

 

 

لیست قیمت فرش ۱۲ متری کاشان

 

قیمت فرش ماشینی ۱۲ متری  بر اساس شانه

قیمت به تومان

قیمت ۵۰۰ شانه

۲۷۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۷۰۰ شانه

۷۲۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۰۰۰ شانه

۸۶۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۲۰۰ شانه

۹۲۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۵۰۰ شانه

۱۰۲۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت گل برجسته

قیمت ۲۰۰ تومان بیشتر از ساده ان

 

لیست قیمت فرش ۹ متری کاشان

 

قیمت فرش ماشینی ۹ متری  بر اساس شانه

قیمت به تومان

قیمت ۵۰۰ شانه

۲۳۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۷۰۰ شانه

۵۸۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۰۰۰ شانه

۶۶۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۲۰۰ شانه

۷۲۰۰.۰۰۰ تومان

قیمت ۱۵۰۰ شانه

۷۹۵۰.۰۰۰ تومان

قیمت گل برجسته

قیمت ۲۰۰ تومان بیشتر از ساده ان

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان