پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

فریت در لغت به معنای حمل بار است و مترادف با واژگان بار، گاری است. «فریت» به ارسال محموله هوایی بدون همراه به کشورهای خارجی گفته می شود. باربری بسته به نوع، مقدار و مقصد به روش های مختلفی انجام می شود. اما نکته مهم در حمل و نقل مسافر، قیمت مقرون به صرفه آن نسبت به حمل و نقل مسافر است. در زیر به تفاوت این دو دسته می پردازیم.

ارسال به تمام کشورهای دنیا امکان پذیر است. کشورهایی مانند آمریکا، استرالیا، کانادا، انگلستان، آلمان، فرانسه، سوئد، نروژ، ترکیه، امارات، فنلاند، کویت، قطر، عمان. در این مقاله به تمام جنبه های فریت می پردازیم.

حمل و نقل فریت: بهترین راه حل برای جابجایی وسایل مهاجران و دانشجویان

به طور خلاصه حمل بار یا حمل مسافر برای کسانی که قصد مهاجرت یا مسافرت یا ادامه تحصیل در خارج از کشور را دارند بسیار مناسب است. زیرا مسافران هوایی همیشه نگران میزان بار هوایی مجاز هستند و قیمت بالای چمدان مسافران مانع از آن می شود که نیازهای خود را با خود ببرند.

اما بد نیست بدانید که از طریق فریت، مهاجران و دانشجویان خارج از کشور می توانند تمامی وسایل منزل و شخصی خود را تحت عنوان وسایل شخصی به کشور مورد نظر خود ارسال کنند. باربری انواع کالا و مواد را پوشش می دهد و در حجم ها و وزن های مختلف با هزینه بسیار کمتری نسبت به سایر روش های ارسال کالا انجام می شود. در این صفحه در مورد هزینه حمل و نقل صحبت خواهیم کرد.

 

بهترین جایگزین برای اضافه بار مسافر

فریت بهترین جایگزین برای اضافه بار مسافر است. زیرا در حمل و نقل بار، شما مجاز به حمل انواع بارهای شخصی و غیرتجاری با هزینه بسیار کمتر از بار اضافی هستید. با این حال، محموله شما به عنوان کالای غیر مجاز در حمل محاسبه نمی شود. شما می توانید قبل یا بعد از پرواز در هر نقطه از دنیا اقلام بدون همراه را به مقصد خود ارسال کنید و زمانی که به مقصد رسیدید می توانید در گمرک فرودگاه بار خود را از گمرک عبور داده و تحویل بگیرید.

شرکت جهان کالا بهترین شرکت ارسال بار به خارج از کشور است.

 

به کدام کشورها ارسال بار ممکن است؟

شما می توانید با فرودگاه محموله و لوازم خود را به هر شهری در جهان حمل کنید. علاوه بر این، اگر فرودگاهی در شهر مقصد شما وجود نداشته باشد، می‌توانیم محموله‌های شما را از نزدیک‌ترین فرودگاه به مقصد ردیابی کنیم. امروزه خدمات لجستیکی با پیشرفت های همه جانبه خود امکان ارسال محموله ها را از طریق هوایی، دریایی و زمینی به هر نقطه از جهان به صورت ترکیبی فراهم کرده است.

راهنمای حمل و نقل بار از ترمینال هوشمند فرودگاه امام خمینی

اگر این راهنمای حمل و نقل را به طور کامل مطالعه کنید، به راحتی مراحل ارسال کالاهای خانگی خود را به خارج از کشور تشخیص خواهید داد. مراحل بار هوایی بار خود را به بهترین نحو انجام دهید. شرکت جهان کالا کارگو یک شرکت ارسال اضافه بار به خارج از کشور است که  تمامی مراحل باربری را برای شما انجام می دهد اما جهت اطلاع شما مراحل ارسال بار مسافری را در 10 مرحله در این مقاله توضیح می دهیم.

  1. با شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید

شما می توانید با تماس تلفنی یا حضوری با شرکت جهان کالا کارگو که یک شرکت ارسال اضافه بار به خارج از کشور است تا از مشاوره رایگان کارشناسان ما در زمینه حمل و نقل مسافر بهره مند شوید. کارشناسان ما با داشتن دانش و تجربه کافی در زمینه حمل و نقل مسافر به تمامی سوالات شما پاسخ خواهند داد و سریع ترین، ایمن ترین و ارزان ترین راه را برای ارسال بار به شما پیشنهاد می کنند. با بهره مندی از مشاوره کارشناسان ما می توانید از کالاهای غیرمجاز در باربری، تخفیف های حمل و نقل بین المللی، قوانین گمرکی و فرودگاهی مبدأ و مقصد خود مطلع شوید و تمامی مراحل ارسال کالای منزل یا وسایل شخصی خود را تکمیل نمایید.

  1. بسته بندی ویژه حمل بار

یکی از مهمترین مراحل حمل بار که نقش مهمی در مدیریت هزینه باربری و سلامت بار شما دارد، مرحله بسته بندی می باشد. نکات مهم در بسته بندی استاندارد توسط کادر آموزش دیده و مجرب ما عبارتند از:

  • استفاده از مواد با کیفیت و استاندارد
  • استفاده صحیح و کافی از تامپون و محافظ
  • در صورت نیاز از جعبه چوبی یا فلزی استفاده کنید
  • تنظیم بار صحیح و اصولی
  • حذف کالاهای حمل و نقل مسافر ممنوع
  • توزیع وزن مناسب بار بین بسته ها

در نظر گرفتن این نکات و موارد دیگر از پرداخت هزینه اضافی به شرکت هواپیمایی یا بازگشایی بار در گمرک و پرداخت مجدد هزینه بسته بندی جلوگیری می کند و در نهایت اطمینان حاصل می شود که محموله شما سالم به مقصد می رسد.

نکات مهم:

  • در صورت استاندارد نبودن بسته بندی، بار توسط شرکت های خدماتی و هواپیمایی مربوطه دریافت نمی شود.
  • در صورت چیدمان غیر استاندارد و غیر اصولی باید وزن حجمی بار را به شرکت هواپیمایی بپردازید.
  1. انتقال بار به فرودگاه امام خمینی (ره)

انتقال بار به شرکت حمل و نقل فرودگاهی امام خمینی جهت انجام تشریفات گمرکی و ادامه کار به فرودگاه امام خمینی با استفاده از کامل ترین ناوگان حمل و نقل شهری با نظارت کامل کارشناسان ما و باربری استاندارد چین انجام می شود. ترمینال بار هوشمند . تمام مراحل حمل و نقل مسافر برای ما مهم است. بنابراین سرمایه گذاری زیادی برای ایجاد زیرساخت های لازم برای تحقق این مهم صورت گرفته است. داشتن ناوگان حمل و نقل کامل از خودروهای سنگین گرفته تا انواع وانت و وانت تنها بخشی از خدمات لجستیکی شرکت جهان کالا کارگو است.

  1. تهیه و تکمیل اسناد حمل و نقل مسافر

فتوکپی گذرنامه و بلیط فرستنده و پرکردن فرم های مربوطه برای جابجایی مسافر. کارشناسان ما تمامی اطلاعات مدارک مورد نیاز را به اطلاع شما مشتریان عزیز می رساند و فرم های اظهارنامه گمرکی را ارائه می دهند. تکمیل و تهیه مدارک لازم زیر نظر کارشناسان مجرب این شرکت در اسرع وقت صورت می گیرد.

  1. اخذ مجوزهای لازم برای حمل و نقل

با توجه به ماهیت برخی مقاصد دارای حساسیت های ویژه برای ورود برخی از بارها، بسته ها یا کالاها به کشور خود و یا بعضاً به درخواست مشتری، باید مجوزهایی (مانند گواهی ضدعفونی جعبه چوبی، گواهی مبدا) اخذ شود. و ...) قبل از ارسال محموله.

کادر مجرب و متخصص ما در اسرع وقت کلیه مجوزهای لازم را برای ارسال و یا تخلیه بار به مقصد شما آماده و اخذ خواهند کرد. سابقه طولانی شرکت جهان کالا کارگو و ارتباط موثر با کلیه نهادها و شرکت های ذیصلاح در جهت صدور و اخذ مجوزهای لازم ضامن خدمات حرفه ای و مطمئن به مشتریان گرامی می باشد.

4

  1. ترخیص کالا از گمرک

تیم شرکت جهان کالا کارگو متشکل از 8 نیروی انسانی مجرب مستقر در گمرک فرودگاه امام خمینی (ره) و همکاران با سابقه درخشان در فرودگاه امام خمینی (ره) کلیه تشریفات گمرکی را برای مشتریان گرامی انجام داده و در کمترین زمان ممکن بهترین خدمات را به شما ارائه خواهد کرد. . حضور و حضور مدیران بخش صادرات شرکت جهان کالا کارگو در ترمینال هوشمند باربری فرودگاه امام خمینی (ره) نویدبخش خدمات با کیفیت به مشتریان گرامی می باشد.

  1. صدور بارنامه، بیمه نامه رزرواسیون و بار مسافری

شرکت جهان کالا کارگو با داشتن مجوز رسمی از سازمان هواپیمایی کشوری و دارای سهام کلیه شرکت های هواپیمایی داخلی و خارجی یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های مستقر در فرودگاه امام خمینی (ره) می باشد.

  1. چسباندن برچسب ، ایکس ری و تحویل محموله به شرکت هواپیمایی

کلیه اطلاعات مشتری شامل نام، آدرس و شماره تماس در بارنامه درج شده است و هر بارنامه دارای یک شماره 11 رقمی منحصر به فرد به همراه اطلاعات وزن، مقدار، مبدا و مقصد محموله است. » روی بسته ها چسبانده می شود. پس از برچسب زدن و بررسی تمامی بسته ها با دستگاه «ایکس ری»، محموله تحویلی توسط شرکت هواپیمایی مربوطه در انبار گمرک قرار می گیرد و تا زمانی که برای اعزام به انبار هواپیما منتقل می شود، در این انبار محافظت و نگهداری می شود.

  1. تحویل بارنامه و سایر اسناد به مشتری و تسویه حساب

میزبان شما در فرودگاه امام خمینی (ره) در یکی از بزرگترین و قدیمی ترین دفاتر فرودگاه هستیم. در این مرحله یک نسخه از بارنامه (قرارداد حمل و نقل) و یک نسخه از کلیه مدارک و مجوزهای اخذ شده و پرینت رزرو بار در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد و تسویه حساب انجام می شود. رضایت کامل مشتری در تمامی مراحل سرلوحه کار شرکت جهان کالا کارگو می باشد.

  1. پشتیبانی و پیگیری محموله تا رسیدن به مقصد

فروش پایان کار نیست؛ بلکه آغاز تعهد است. جهان کالا کارگو با این شعار مسئولیت پشتیبانی و پیگیری مرسوله را بر عهده دارد و با ایجاد زیرساخت های لازم از طریق وب سایت، مکاتبات ایمیلی، واتس اپ و تلفن به صورت شبانه روزی پاسخگوی شما مشتریان گرامی می باشد.

شرکت جهان کالا کارگو، یکی از شرکت های متخصص و باتجربه در زمینه اضافه بار به خارج از کشور است که می توانید تمام اقدامات لازم و ضروری برای اضافه بار قطر را به کارشناسان مجرب این شرکت بسپارید و خیالتان از بابت انجام شدن تمام کارها راحت باشد.

خدمات شرکت جهان کالا کارگو در برگیرنده تمام نیازهای مشتریان از بسته بندی در مبداء ، بارنامه و ارسال بار هوایی توسط ایرلاین های معتبر دنیا ، تا ترخیص بار در گمرکات و تحویل در مقصد می ‌باشد . این شرکت با تمرکز بر حمل بار هوایی بین المللی قادر به خدمت رسانی و ارائه مشاوره رایگان در زمینه حمل بار زمینی نیز می ‌باشد.

از جمله ویژگی های شرکت جهان کالا کارگو عبارتند از:

  • حمل و نقل و اضافه بار در جهان کالا با بهترین بسته بندی برای جلو گیری از صدمات احتمالی انجام می شود
  • جهان کالا کارگو در جهت مشتری مداری تا حد ممکن از هزینه های اضافی که بر دوش مشتری بوده کاسته است و هزینه ارسال بار منصفانه ای را اخذ مینماید
  • امکان پیگیری آنلاین وضعیت بار و محموله بعد از ارسال بار به خارج از کشور
  • جهان کالا کارگو طرف قرارداد با بیمه های مربوط به باربری میباشد از همین رو میتوانید با آرامش خاطر بار خود را به این شرکت بسپارید
  • حمل و نقل و اضافه اثاثیه منزل و شخصی و مبلمان و لوازم منزل از طریق دریائی توسط کانتینر و کشتی از مرز خروجی بندرعباس به کلیه بنادر اروپایی ، آسیایی ، آفریقا ، استرالیا ، آمریکا و کانادا
  • حمل و نقل و اضافه بار و لوازم منزل و شخصی و مبلمان و اثاثیه منزل از طریق هوایی (توسط خطوط هوایی داخلی وخارجی) به صورت خرده بار و چارتر از فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی به کلیه فرودگاه های کشورهای اروپایی ، آسیایی ، آمریکا و کانادا
  • مشاوره و انجام کلیه تشریفات گمرکی در مبداء و مقصد و اخذ مجوزهای لازم برای حمل بار به خارج از کشور
  • انجام کلیه امور بسته بندی در محل ، تخلیه و بار گیری و سایر خدمات جانبی مورد نیاز مشتری
  • تعیین شرایط حمل و نقل و اضافه بار بصورت هوایی و دریایی اعلام نرخ کتبی خدمات

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از قوانین و هزینه های مربوط به اضافه بار و ارسال مرسولات به خارج از کشور یا فریت بار میوه با جهان کالا ، همین حالا با کارشناسان مجرب شرکت جهان کالا کارگو تماس بگیرید و اطلاعات دقیق و به روزی را در این زمینه دریافت کنید:

۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۰  – ۰۲۱۶۶۵۷۱۱۳۱  – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۳۱ – ۰۲۱۴۴۶۶۶۹۲۴ –  ۰۲۱۵۱۰۰۵۲۴۸  – ۰۹۱۲۵۷۵۴۰۹۵

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان