پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

تعمیرات مبلمان ؛ از دسته هزینه هایی است که اگر برای مبل های خود انجام دهیم عاقلانه است با توجه به شرایط فعلی که خرید مبل بسیار گران تر در می آید. به شرط آنکه هزینه کردن برای مبل شما توسط یک متخصص تایید هم شود.

در شهر کرج، با توجه به جمعیت آن تعداد زیادی کارگاه های تعمیر مبل نیز یافت می شود. اما باید حتما میزان تجربه در این کار و مهارت کارگاه نیز سنجیده شود.

تعمیرات مبل در کرج، که توسط مجموعه مبل باران برای شما در نظر گرفته شده است؛ منحصر به نوع خاصی از مبل ها نمی باشد و هر نوع تعمیر مبل در کرج را شامل می شود. مجموعه خانه شیک در کرج و مناطق اطراف آن، سعی دارد با استفاده از بهترین و ماهرترین متخصصان این کار و همچنین به کار گیری مواد با کیفیت و مرغوب، بهترین عملکرد را در مقایسه با هم صنفان خویش، برای شما فراهم آورد.

اگر قصد تعمیرات مبل در کرج را دارید، با یک تماس می توانید این کار را به عهده جموعه مبل باران قرار داده و با اعزام کارشناس به محل مورد نظر شما؛ مبل را بررسی کرده و برآورد میزان آسیب و مدت زمانی که برای تعمیر مبل، باید در نظر بگیرید را به عرض شما خواهند رساند.

رویه کوبی مبل در کرج:

هر وسیله ایی امروزه بسیار سریع دچار تغییر و تحول در مدل و طرح می شود و نیاز به تعمیر پیدا می کند، مبلمان هم همینطور است. تنوع در پارچه ها، انواع طرح و کنده کاری در مبل های استیل و کلاسیک ، تغییرات در ساختار درونی و مواد تشکیل دهنده جدید، از تغییراتی هستند که هر مبلی می تواند تجربه کند.

 تعمیرات مبل در کرج را به صورت متنوع و با توجه به نیاز مبل شما به تعمیرات مختلف، انجام می دهد. مشتری مجموعه خانه شیک می تواند بنابر سلیقه خود عمل کرده و با خواست مشتری هر نوع تعمیری اتفاق خواهد افتاد. به این ترتیب نتیجه کار آن چیزی است که مطابق میل مشتری است و از این بابت مشتریان می توانند در زمان تعمیر مدل مورد نظر خود را با ما طی نمایند.

یکی از انواع تعمیرات مبلمان، انجام رویه کوبی مبل می باشد. رویه کوبی عملیاتی است که در آن، تمام قسمت های مختلف یک مبل را تعمیر، تغییر و یا تعویض نماییم. این عملیات می تواند از بهبود و تقویت کلف مبل تا رنگ کاری، تعویض فوم و اسفنج، تعویض پارچه رومبلی، تعمیر فنرهای مبل و ….را شامل شود. جهت دیدن نمونه کار وارد پیج و سایت شوید.

 

 

Shape2

 

 

تعمیر انواع مبل در کرج:

از انواع مبل هایی که معمولا در منازل استفاده می شوند می توان به مبلمان راحتی اشاره کرد. مبل های راحتی یکی از پرطرفدارترین مبل ها به شمار می آیند که در اکثر خانه ها لااقل یک دست از این مبل ها را می توان یافت.

مبل هایی بسیار راحت که از کنده کاری ها و تزئینات در آنها خبری نیست. حتی به راحتی میتوان دراز کشید و استراحت کوتاهی داشت. و معمولا هم بدون دسته اند.

مبل های دیگری که امروزه استفاده از آنها بسیار رواج پیدا کرده است، مبل ال است. مبل هایی که در هنگام چیدمان کنار هم به شکل ال در می آیند. از پارچه و یا چرم روکش می شوند و بسیار راحت هم می باشند. مصرف آنها بیشتر در اتاق نشیمن و جلو تلویزیون می باشد.

 کاناپه هایی مانند چستر که لمسه کاری و دسته های گرد و بلند مهمترین نشانه آن است، کاناپه های سه نفره که دسته ندارند یا دسته کوتاهی دارند و از بالشتک برای راحتی بیشتر آنها، زیاد استفاده می شود، کاناپه تاکسیدو که پشتی بلند و دسته بلند وکشیده از ویژگی های آن است و یا راحتی هایی از جنس تماما چرمی و انواع مبلمان راحتی دیگر.

Shape3

 

 

بهترین تعمیرات مبل در کرج:

از نظر شما یک مجموعه خدمات تعمیر مبل؛ باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مورد قبول شما قرار بگیرد و شما به آن اعتماد نمایید.

 

همه کارگاه هایی که در این زمینه مشغول به کار هستند، دارای خصوصیات و چهارچوب کاری خاصی هستند که ممکن است کارگاهی دیگر فاقد آن باشد. مبل باران همواره سعی کرده است خود را جای مشتریان قرار دهد تا بهترین رضایت برای مشتریان حاصل شود، برخی از ضعف های کارگاه های تعمیر مبل

  • شاید اولین و مهمترین و اصلی ترین ویژگی یک کارگاه تعمیر مبل؛ تخصص و تجربه و سابقه آن کارگاه است. اینکه طی چندسال مشغول به انجام این خدمات هستند و رضایتمندی مشتریان قبلی این مجموعه ها در چه حد و اندازه ایی بوده است. این اطلاعات را می توان هم از رزومه کاری خود مجموعه که در اختیار عموم قرار می دهد و همچنین نظرات و به اصطلاح کامنت هایی که مردم در فضای مجازی متعلق به آنها، قرار داده اند، به راحتی متوجه شد. در رابطه با کارگاه ها و مجموعه های تازه کار معمولا خبری از این اطلاعات نیست! . با داشتن بیش از ده سال سابقه کار و نمونه کار های بسیار قوی و همکاری با  شرکت های بزرگ این نوید رو به شما می دهیم که مبلمان شما را همانند روز اول به شما تحویل می دهیم.

  • دومین ویژگی شرایطی است که شرکت برای مشتریان خود در نظر می گیرد. علاوه بر اعزام کارشناس برای بررسی مبل شما در اسرع وقت، حمل و نقل رایگان برای جا به جایی مبلمان شما را هم در نظر گرفته است تا از این بابت نگرانی در بالا امدن قیمت نداشته باشید.

  • مورد سوم هزینه هایی است که بابت تعمیر مبل ، تعویض رویه باید پرداخت شود. این هزینه ها بستگی به نوع تعمیری که باید روی مبل صورت بگیرد، به حجم کار صورت گرفته از اندک و جزئی گرفته تا تعمیراتی سنگین و زیاد، هزینه استفاده از وسایل و مواد تعویضی مانند قیمت فوم و پارچه؛ و…. بستگی دارد.

    کارگاه های منصفی که به شکلی عادلانه هزینه های تعمیر را فاکتور می کنند، معمولا تحت جریان های بازار که چندان ارتباطی هم با تعمیر مبل ندارند؛ قرار نمی گیرند! این کارگاه ها به دلیل خوش انصافی خلی زود جای خود را چه در فضای حقیقی و چه مجازی، پیدا می کنند. کافیست قبل از اینکه کار را بما بسپارید از سایر جاها هم قیمت بگیرید تا به مناسب بودن قیمت های مجموعه ما پی ببرید.

  • تعهد و مسئولیت پذیری و خوش قولی از فاکتورهای مهم دیگری هستند که برای انتخاب مجموعه خدمات تعمیرات مبل در کرج؛ بسیار اهمیت دارد. در کم ترین زمان و با ارسال گذارش از روند پیشرفت مبل خود بدون هیچ نگرانی از داشتن مبلمان نو لذت ببرید.

جهت تعمیرات مبل در کرج و سایر خدمات با کارشناسان مبل باران تماس حاصل فرمایید.

7236 565 0912

3449 202 0919

 

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان