پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

بهترین ریش تراش‌ های پاناسونیک

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که به اصلاح صورت خود اهمیت می‌دهید، به خوبی از لزوم داشتن یک ریش تراش با کیفیت آگاه هستید. احتمالا بارها راجع به کیفیت ریش تراش‌های پاناسونیک و مزایای آن‌ها شنیده‌اید. می‌توانیم با اطمینان بگوییم که برند شناخته شده پاناسونیک بهترین انتخاب برای خرید یک ریش تراش قدرتمند و باکیفیت است. از آنجا که کمپانی پاناسونیک محصولات متنوعی با ویژگی‌های متفاوت عرضه نموده، لازم است که برای خرید یک ریش تراش متناسب با نیاز کاربری‌تان با انواع ریش تراش‌های عرضه شده توسط نمایندگی ریش تراش پاناسونیک آشنا شوید. در ادامه ضمن معرفی برترین ریش‌تراش‌های این کمپانی راجع به خدمات تعمیر این تجهیزات در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک نیز صخبت خواهیم کرد.

 

ریش تراش پاناسونیک

قبل از اینکه به معرفی ریش‌تراش‌های پرطرفدار در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک بپردازیم، لازم است به چند نکته مهم توجه کنید. همان‌طور که گفتیم هر ریش تراش تولید شده توسط کمپانی پاناسونیک با ویژگی‌های خاصی عرضه می‌شود. هر چند اکثر قابلیت‌های ریش تراش در تمام محصولات پاناسونیک مشابه است اما به هر حال تمامی قابلیت‌ها در یک ریش تراش وجود ندارد و همین مسئله یعنی برخی تفاوت‌های جزئی سبب شده که این محصولات با مدل‌های مختلف و البته قیمت‌های متفاوت عرضه شوند. به همین خاطر توصیه می‌شود قبل از خرید ریش تراش با ویژگی‌های هر یک از این محصولات آشنا شده و بر اساس نیاز کاربری خود اقدام به خرید کنید.

اگر ویژگی‌های کلی ریش تراش‌های پاناسونیک را بررسی کنیم به قابلیت‌هایی از جمله: امکان استفاده بی‌سیم و باسیم، قابلیت شارژ، اصلاح صورت به صورت خیس و خشک، وزن سبک، طراحی ارگونومیک و خوش دست بودن، عدم فشار روی صورت و مواردی از این قبیل می‌رسیم. در ادامه چند مدل برتر این محصول را معرفی می‌کنیم.

 

 

ریش تراش پاناسونیک مدل ES-LV65

این مدل از ریش تراش را می‌توان به‌عنوان بهترین محصول از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک معرفی کرد. آنچه در مورد این ریش تراش مورد توجه قرار می‌گیرد، تکنولوژی نوینی است که کمپانی پاناسونیک در ساخت آن لحاظ کرده است. این دستگاه به سنسوری مجهز است که بر اساس ضخامت و تراکم موی سر و صورت، سرعت موزر را تنظیم می‌کند. به این ترتیب هر قسمت از موی سر و صورت که تراکم بیشتری داشته باشد، سرعت ریش تراش افزایش می‌یابد یا سرعت آن در قسمت‌های حساس پوست مانند زیر گردن به صورت اتوماتیک کم می‌شود.

جالب است بدانید این ریش تراش با سرعت ۱۴۰۰۰ دور در دقیقه به‌عنوان سریع‌ترین ریش تراش شناخته می‌شود. موتور به کار رفته در آن نیز موتور خطی مخصوص موزر است. شما می‌توانید با استفاده از این ریش تراش ضخیم‌ترین موها را در کسری از ثانیه اصلاح کنید. این مدل از ریش تراش در نمایندگی ریش تراش پاناسونیک دارای سیستم پنج تیغه بوده و جنس تیغه‌های آن نیز از آلیاژ نقره است که با فناوری نانو تیز شده است.

این ریش تراش قابل شارژ و بی‌سیم است و پس از شارژ کامل می‌توانید به مدت ۴۵ دقیقه از آن استفاده کنید. استفاده به صورت خشک و خیس تیز از دیگر ویژگی‌های این محصول است. قابلیت اصلاح صفر زن و خط زن و همچنین سری متحرک و انعطاف‌پذیر این مدل از ریش تراش به شما امکان می‌دهد که تمام برجستگی‌ها و فرورفتگی‌های صورت را به راحتی اصلاح کنید.

ریش تراش پاناسونیک ES-GA20

این ریش تراش نیز از محبوبیت بسیاری در بین محصولات نمایندگی ریش تراش پاناسونیک برخوردار است.‌ این مدل به سیستم سه تیغه متحرک با تیغ‌های تیز شده با فناوری نانو مجهز است. قابلیت استفاده از خط زن در کنار تیغ‌های تیز در این ریش تراش امکان یک پیرایش تمیز و باکیفیت را برای آقایان به ارمغان می‌آورد. این دستگاه از قابلیت شارژ برخوردار است اما در صورتی که باتری آن خالی باشد، می‌توانید ریش تراش را به برق وصل نموده و استفاده کنید.

در واقع این دستگاه دو نشانگر باتری و شارژ دارد. این محصول دارای طراحی ضد آب است و می‌توانید از آن به صورت خشک و مرطوب استفاده کنید. موزن گوش و بینی با تیغه‌هایی از جنس استیل ضد زنگ از دیگر ویژگی‌های این ریش تراش است که مورد توجه آقایان قرار گرفته است.

نمایندگی تعمیرات ریش تراش پاناسونیک

 

ریش تراش ES-LV9N-S

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همیشه موهای صورت خود را از ته اصلاح می‌کنند، این ریش تراش بهترین انتخاب برای شماست. این دستگاه علاوه بر قابلیت اصلاح با شماره صفر به یک خط زن مجهز است و امکان اصلاح مدل‌دار را برایتان فراهم می‌سازد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک می‌توان به سیستم پنج تیغه استیل، موتور پرقدرت و پرسرعت، قابلیت استفاده به صورت خشک و مرطوب، قابلیت شست‌وشوی اتوماتیک ریش تراش، طراحی ارگونومیک، صفحه نمایش ال‌ای‌دی با قابلیت نمایش باتری و وضعیت آن و همچین قفل مسافرتی، باتری قابل شارژ ، تکنولوژی اصلاح به صورت برش مستقیم و موارد بسیار دیگر اشاره کرد.

 

تعمیرات ریش تراش پاناسونیک

همان‌طور که گفتیم نمایندگی پاناسونیک ریش تراش‌های بسیار متنوعی برای عرضه دارد که همگی از کیفیت عالی و قدرت و سرعت بالا برخوردارند. ریش تراش‌هایی که معرفی کردیم تنها چند محصول پرطرفدار و محبوب از نمایندگی ریش تراش پاناسونیک هستند. این نکته را در نظر داشته باشید، ریش تراش‌های پاناسونیک با وجود کیفیت بالایی که دارند، یک وسیله مصرفی هستند و ممکن است به دلایل مختلفی دچار خرابی شوند.

اگر ریش تراش شما با شکستگی تیغه، قطع و وصل شدن، کند شدن تیغه، داغ شدن سریع، عدم اصلاح درست، کارنکردن دکمه یا هر مشکل دیگری مواجه شد، می‌توانید آن را به تکنسین متخصص و کاربلد نمایندگی تعمیرات ریش تراش پاناسونیک بسپارید و به راحتی به استفاده مجدد این دستگاه دست یابید.

تعمیر ریش تراش پاناسونیک

 

جمع بندی

ریش تراش یک تجهیز ضروری برای آن دسته از افرادی است که به اصلاح و پیرایش صورت خود اهمیت بسیاری می‌دهند. قطعا شما نیز نمی‌توانید مدام برای اصلاح صورت خود به پیرایشگاه مراجعه کنید؛ بنابراین به خوبی اهمیت خرید یک ریش تراش را درک می‌کنید. ریش تراش پاناسونیک به‌عنوان یک برند معتبر بهترین انتخاب برای شماست. کیفیت و طول عمر ریش تراش‌های پاناسونیک بر کسی پوشیده نیست اما از آنجا که این دستگاه تنوع بالایی دارد، شناخت بهترین ریش‌ تراش از نمایندگی پاناسونیک به انجام یک خرید ایده‌آل کمک می‌کند. لازم به ذکر است نمایندگی پاناسونیک خدمات پس از فروش و تعمیر ریش تراش را نیز ارائه می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان