پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

این روزها متقاضیان زیادی برای مهاجرت به کشورهای ترکیه و به ویژه شهر استانبول وجود دارد. این موضوع دلایل متفاوتی دارد. شاخص ترین و مهمترین دلیلی که در این حوزه وجود دارد، امکان دریافت مهاجرت و شهروندی آن کشور از طریق دریافت یک خانه مناسب است. همین عامل باعث شده تا اغلب متقاضیان چنین تصمیم گیری را در اولویت خود قرار دهند. این کار باعث می شود تا آن علاوه بر حفظ سرمایه خود، اقامت یکساله کشوری معتبر را هم به دست بیاورند. افزون بر این موارد، استانبول به عنوان یکی از مطرح ترین شهرهای خاورمیانه شناخته می شود که از لحاظ گردشگری و اقتصادی اهمیت بالایی دارد. همین عامل باعث شده تا طیف زیادی از متقاضیان، این شهر را در صدر انتخاب خود قرار دهند. در این میان هم محله کادیکوی را می‌توان یکی از نقاط جذاب و البته محبوب برای متقاضیان ایرانی دانست. بر همین مبنا بسیاری از آنان به دنبال خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول هستند. ما در ادامه مروری بر روی این موضوع داشته ایم تا شما هم دلیل این ادعا را بهتر درک کنید.

 

معرفی منطقه کادیکوی 

 

استانبول به دلیل وسعت و البته تاریخچه بزرگش، دارای دو بخش آسیایی و اروپایی است. هر کدام از این بخش ها محلات گوناگونی دارند که ارزش ملک در آن ها متفاوت است. کادیکوی را می توان یکی از محبوب ترین و البته جذاب ترین محلات استانبول در قسمت آسیایی دانست. این منطقه از غرب و جنوب به دریای مرمره ختم می شود و همین عامل سبب شده تا یکی از طولانی ترین ساحل های استانبول با طول ۲۱ کیلومتر را با این دریا داشته باشد. افزون بر این موارد، اسکودار، آتاشهیر و مال تپه از دیگر همسایگان منطقه کادیکوی هستند. زندگی شبانه و البته مراکز تجاری مهم باعث شده تا این ناحیه به عنوان یکی از بهترین مناطق استانبول قلمداد شود. مازاد بری لوکس ترین خیابان استانبول یعنی خیابان بغداد جادسی هم در همین ناحیه واقع شده است. بر همین مبنا بسیاری از متقاضیان خرید آپارتمان لوکس در استانبول، کادیکوی را برای خرید های خود انتخاب می کنند.

2

این منطقه به بازار های شبانه خود هم معروف است. به نحوی که بخش قابل توجهی از مردم شبانه به آن سر زده و از مراکز خرید یا محل های تفریحی آن دیدن می‌کنند. همین عامل باعث شده تا تکاپوی بسیاری در داخل این ناحیه جریان داشته باشد. مجموع این موارد در کنار هم دیگر باعث شده اند تا پروژه های مسکونی مختلفی در این ناحیه ایجاد شود که همگی آنها می توانند به نحوی توجه متقاضیان را به سمت خود جلب کنند. گروه زیادی از ایرانیان هم نسبت به خرید آپارتمان در کادیکوی استانبول اقدام کرده‌اند.

 

قیمت آپارتمان در کادیکوی استانبول 

 

قیمت را می توان مولفه بسیار مهمی دانست که اغلب افراد در هنگام خرید و روی آن حساسیت بالایی دارند. در واقع آن ها تمایل دارند تا خانه هایی با قیمت مناسب و البته امکانات عالی را خریداری کنند. خوشبختانه اغلب خانه هایی که در منطقه کادیکوی ایجاد شده، تازه ساخت بوده و امکانات مناسبی دارند. با این حال بزرگی این ناحیه باعث شده تا متقاضیان انتخاب های بسیار زیادی داشته باشند. برای مثال آنها می‌توانند سوئیت های ۴۰ متری یا خانه های ۱۵۰ متری را خریداری کنند. افزون بر این موارد نوساز و دست دوم بودن بنا یا نزدیکی آن به مراکز مهم هم می‌تواند بر روی این قیمت اثرگذار باشد. لذا نمی توان یک رقم دقیق برای قیمت خانه در منطقه کادیکوی استانبول تعیین کرد. با این حال می‌توان گفت که رقم آن از ۴۰۰ میلیون تومان به ازای یک سوئیت شروع شده و تا ارقام بیشتر هم افزایش پیدا می کند. با این وجود باید بدانید که برای دریافت شهروندی این کشور بایستی ارزش ملک شما حداقل ۴۰۰ هزار دلار باشد؛ لذا برای خرید خانه در قسمت آسیایی استانبول و کسب شهروندی به وسیله آن حتماً این مولفه را در نظر داشته باشید.

3

بهترین راه برای خرید خانه در قسمت آسیایی استانبول 

 

همان گونه که می دانید برای خرید آپارتمان لوکس در استانبول انتخاب های زیادی پیش روی شما است. هر کدام از این انتخاب ها می توانند مزایا و البته معایب خود را داشته باشند. اما زمانی که قصد خرید آپارتمان در منطقه کادیکوی استانبول به میان می آید، ممکن است وسواس شما بیشتر شود؛ چرا که قیمت ها بیشتر شده و البته نمی توانید هر انتخابی هم داشته باشید. در این شرایط داشتن یک مشاور و تیم پشتیبانی دلسوز می‌تواند روند کار را برای شما ساده تر کند. در واقع اگر در این مسیر از یک مشاور دلسوز کمک بگیرید؛ یقینا انتخاب‌های مناسب تری خواهید داشت. این موضوع باعث می‌شود تا از هدر رفت سرمایه تان جلوگیری شود. مازاد بر این یک مشاوره خوب می تواند بخش زیادی از هزینه های اداری را برای شما کاهش داده و در نهایت روند دریافت اقامت را برایتان آسان تر کند.

کارشناسان ما در گروه گات ترکی می توانند با تکیه بر تجربه چندین ساله خود، بهترین و مناسبترین پروژه های موجود در منطقه کادیکوی استانبول را به شما پیشنهاد دهند. افزون بر این موارد آنها بر مبنای بودجه شما، آپارتمان های مختلفی را ارائه می دهند که هر کدام به نحوی می تواند روند مهاجرت را برای شما تسهیل کند. لذا اگر به دنبال دریافت اقامت ترکیه از طریق خرید ملک هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گات ترکی تماس حاصل فرمایید.

 

برچسب : خرید ملک در ترکیه / خرید ملک در استانبول / خرید آپارتمان لوکس در استانبول

توضیحات متا : خرید خانه در کادیکوی استانبول که از محبوب ترین محلات قسمت آسیایی است و امکان خرید از سوئیت 40 متری تا آپارتمان 150 متری وجود دارد که تنوع قیمت آن می تواند برای خریداران مناسب باشد. اطلاعات دقیق تر را از کارشناسان گات ترکی سوال کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان