نانو سنگ

امروزه آشپزخانه‌ها و محیط‌های ورودی قسمت هایی مهمی هستند که باید به آن توجه کرد نانو سنگ یک خدمت نوین در دکوراسیون محیط های مسکونی و... می باشد برای آشنایی با خواص این سنگ با ما همراه باشید...

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

نانو سنگ چیست؟

نانو سنگ یک مصالح ساختمانی دوست دار محیط زیست منحصربه‌فرد است که از فراوان‌ترین مواد روی زمین ایجاد شده و با خواص و ویژگی‌های خاص فناوری نانو، به جایگزینی برتر برای هر نوع سنگ طبیعی تبدیل شده است. نانو سنگ باعث آب گریزی و ضد آب کامل سطح سنگ به صورت نامرئی می شود. این ماده به طور کامل به عمق سنگ نفوذ می کند این کار باعث افزایش عمر سنگ و حفظ تنفس سطح می شود. سایر خواص نانو سنگ: ضد لک، ضد قارچ، ضد میکروب ، نانو سنگ آنتی اسید بودن و خاصیت مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش را دارد. جلوگیری از تغییر رنگ سنگ تمیز کردن آسان سنگ (به راحتی با پارچه و آب تمیز می شود) جذب کثیفی ندارد ماندگاری بالا آبگریز بودن نانو سنگ می باشد.

برای دریافت کامل ترین مزایای حفاظت سنگ، نانو سنگ را انتخاب کنید. نانو سنگ یک لایه محافظ ضخیم و شفاف بر روی سطح زیرلایه تشکیل می دهد و از تماس و باقی ماندن لکه ها روی آن جلوگیری می کند. علاوه بر این، پوشش نانو سنگ دارای سختی بالا و چسبندگی قوی است که نه تنها خاصیت ضد اصطکاک را بهبود می بخشد بلکه اثر محافظتی و عمر مفید جسم را نیز افزایش می دهد.

شرکت های سنگ معمولاً از روکش رزین برای محافظت از میزهای مرمر استفاده می کنند. با این حال، لایه لایه رزین بسیار ضخیم است و دانه های مرمر اصلی را از بین می برد. در مقابل، پوشش ضد لک نانو سنگ یک لایه نازک نانو سنگ تشکیل می دهد. مصرف کننده لایه محافظ را ممکن است احساس نکند اما اثر محافظتی وجود دارد. به طور کلی نانو سنگ رنگ ناشی از ریختن غذا و نوشیدنی روی میز نانو سنگ و همچنین مشکل خط خطی کردن کودکان روی میز و پاک نکردن آن جلوگیری می کند.

کانتر و سنگ کابینت

سطح نانو سنگ در برابر نفوذ باکتری، قارچ و کپک مقاوم بوده و به راحتی تمیز و استریل می شود و در نتیجه بهداشتی است. نانو سنگ به طور گسترده در مونتاژ میزها، کانترها و میزهای کار برای استفاده در کابینت آشپزخانه، حمام، بیمارستان ها، آزمایشگاه ها و انواع اتاق های تمیز استفاده می شود. نانو سنگ را می توان در حوض، سینک و دیگر طرح های سفارشی قالب گیری کرد. رنگ سفید تقریبا خالص آن، که نتیجه طبیعی فرآیند تولید است، آن را به جایگزینی محبوب برای سنگ مرمر سفید تبدیل کرده است.

فضاهای داخلی

به عنوان جایگزین بهتر برای سنگ های طبیعی، نانو سنگ غیر متخلخل و غیر قابل نفوذ در برابر لکه های شیمیایی و نفوذ کثیفی است. سطح آن در برابر ضربه، خط و خش و تغییرات دمای اتاق مقاوم است و در نتیجه آن را به گزینه ای عالی برای کفپوش و دیوارهای داخلی تبدیل می کند.

نانو سنگ

 

استفاده نانو سنگ در فضای بیرون ساختمان

نانو سنگ محصولی است که برای مقاومت در برابر عناصر و ماندگاری مادام العمر طراحی و مهندسی شده است. ترکیبی منحصر به فرد از سیلیس و سایر مواد معدنی که تحت حرارت شدید با هم متبلور می شوند، محصولی بادوام و از نظر شیمیایی بی اثر تولید می کند. این محصول پایداری، استحکام و کیفیت درخشان خود را حتی در هنگام قرار گرفتن مداوم در معرض خوردگی اسیدی و قلیایی، باران، اشعه ماوراء بنفش، بادهای شدید و آلودگی محیطی از دست نمی دهد. این ماده ساختمانی عالی، برای روکش دیوارهای خارجی و کف پیاده روها و سایر اماکن عمومی مناسب است.

ویژگی های نانو سنگ

  • مصالح ساختمانی دوست دار محیط زیست

  • 99.99٪ غیر قابل نفوذ در برابر آب

  • مقاومت بالا در برابر تابش نور آفتاب و ضد فرسایش در برابر عوامل محیطی

  • مقاومت بالا در برابر خراش همانند گرانیت

  • ضد میکروب، ضد کپک و ضد قارچ

  • نگهداری ساده و بی دردسر چون هرگز نیازی به پولیش یا لایه برداری مجدد ندارد

خواص نانو سنگ

نانو سنگ در رنگ های متنوع برای کاربردهای مختلف موجود است

سنگ های طبیعی به رنگ های ذاتی و عدم یکنواختی آنها محدود می شوند. اما فرآیند تولید نانو سنگ امکان افزودن رنگ های مختلف را برای مطابقت با ترجیحات مشتریان فراهم می کند. رنگ های رایج عبارتند از سفید خالص، مشکی، طیف رنگ های قرمز و بژ.

خواص فیزیکی بیشتر از سنگ های ساختمانی

نانو سنگ دارای هسته ای یکنواخت، جامد و بسیار متراکم است که مقاومت فشاری و انعطاف پذیری بالایی به آن می دهد. ساختار مولکولی، حتی بافت، استحکام و ویژگی‌های مقاومت برتر آن، عملکرد بسیار بالاتری نسبت به سنگ‌های ساختمانی طبیعی به آن می‌دهد. این نوع سنگ برای مقاومت در برابر سایش مکرر و شکستگی مهندسی شده است.

مصالح ساختمانی دوست دار محیط زیست

نانو سنگ 100% قابل بازیافت است و ضایعات ساختمانی را به صفر می رساند. علاوه بر این، فرآیند ساخت پیشرفته آن تمام عناصر رادیواکتیو و مواد سمی را از سنگ حذف می کند. بنابراین، نانو سنگ یک مصالح ساختمانی غیر سمی، ایمن و سازگار با محیط زیست است.

تمیز کردن آسان و بهداشتی

نانو سنگ در برابر آلودگی، رطوبت یا نفوذ باکتری مقاوم است. بنابراین سطوح آن به راحتی تمیز و استریل می شوند در نتیجه خانه، محیط کار یا فضا های عمومی همیشه تمیز و پاکیزه می مانند. از آنجایی که این محصول در برابر لکه مقاوم است، رنگ، لاک و سایر مصالح ساختمانی مشابه را می توان به راحتی از سطح آن در حین و پس از ساخت و ساز شستشو داد.

برش آسان

با وجود استحکام و هسته جامد، ریزدانه‌های موجود در نانو سنگ، برش، تراش، سمباده یا سندبلاست را برای ایجاد انواع عناصر معماری آسان می‌کند. لبه های تیز حاصل از برش را نیز می توان جلا داد تا ظاهری تمیز داشته باشد.

قالب گیری آسان

به دلیل ساختار مولکولی، سنگ را می توان به شکل های منحصر به فرد و طرح های سفارشی مانند ستون ها، پله ها، کاسه دستشویی ها، سینک های آشپزخانه و لباسشویی و سایر عناصر معماری تبدیل کرد.

نانو سنگ

ما در این مقاله سعی کردیم تا درباره مزایا و خواص نانو سنگ بودن کابینت و کانتر و جزیره آشپزخانه مطالب مفیدی را برای شما ارائه دهیم اگر به دنبال خرید و کاربرد نانو سنگ در منازل و ساختمان خود هستید پیشنهاد ما به شما دریم دکور می باشد شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و یا سفارش طراحی و اجرای نانو سنگ کابینت با شماره 09912011076 تماس بگیرید و یا از وبسایت دریم دکور (dreamdecorco.com) دیدن فرمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان