رایگان تبلیغ کنید/جشنواره رپورتاژ رایگان اقتصاد خوب؛

چطور آگهی خود را رایگان ثبت کنیم

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 
شبکه خبری اقتصاد خوب در راستای همراهی با کسب و کارهای آسیب دیده در ماه‌های اخیر جشنواره رپورتاژ رایگان خود را با عنوان برای کاسب ایرانی برگزار می‌کند.؛

سیندخت: شبکه خبری (اقتصاد خوب) بابرپایی “جشنواره رپرتاژ آگهی” به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا نوشت: اقتصاد بحران زده‌ای که از سد کرونا با ورشکستگی گذر کرد، ماه‌هاست که به دلیل تشدید تحریم‌های ظالمانه، اختلالات اینترنتی، گرانی، تورم افسار گسیخته و .. دچار کسادی شده و همانند مصیبتی جدید بر سر زنان و مردان ایرانی آوار شده است.

به همین دلیل شبکه خبری “اقتصاد خوب” در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی و اقتصادی که دارد، در قالب جشنواره‌ (رپورتاژ یلدا) شرایطی را برای صاحبان مشاغل ریز و درشت به ویژه کسب و کارهای خانگی و اینترنتی فراهم کرده تا برای معرفی و تبلیغ کالاها و خدماتشان در جشنواره‌ (رپورتاژ یلدا) از خدمات صددر صد رایگان برای رونق و اعتبار بخشی به کسب و کارشان استفاده کنند.

علاقه‌مندان تا پایان آذر ماه فرصت دارند با مراجعه به آدرس https://eghtesadekhoob.ir/reportage و یا کلیک بر روی گزینه (رپورتاژ یلدا)، کسب و کار خودشان را به طور رایگان به مخاطبان معرفی کنند.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان