انتقال ممبر تلگرام از گروهی به گروه دیگر به روش مای ممبر

آموزش انتقال ممبر از یک گروه به گروه دیگر در تلگرام با متدآموزشی تلگرام می ممبر

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

انتقال ممبر تلگرام به روش های مختلفی امکان پذیر است و افراد می توانند با کمک فرایند فوق، تعداد اعضای گروه های تلگرامی خود را افزایش دهند. معمولاً برای انتقال ممبر در این شبکه اجتماعی از نرم‌افزار های مختلفی استفاده می شود.

در ادامه مطالب یکی از بهترین و کاربردی ترین نرم افزارهایی که برای انتقال ممبر گروه و کانال های تلگرامی کارایی دارد، به همراه فرایند استفاده از آن معرفی خواهد شد. کسانی که در صدد کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انتقال ممبر تلگرام هستند، می ‌توانند تا انتهای این مطلب، با مای ممبر همراه باشند.

نحوه انتقال ممبر تلگرام چگونه است؟

برای انتقال ممبر تلگرام به نرم افزار خاصی نیاز است. در واقع کاربرانی که قصد انتقال ممبر برنامه تلگرام خود را دارند باید مراحل مختلفی را به شرح زیر سپری کرد.

  • مرحله اول؛ دانلود برنامه telegram auto

ابتدا باید از طریق ورود به وب سایت http://telegramauto.com  برنامه مورد نیاز برای این منظور را دانلود شود. پس از دانلود برنامه کاربران می‌توانند به راحتی آن را روی سیستم خود نصب کرده و اجرا کنند.

 

  • مرحله دوم؛ اجرای برنامه telegram auto

همانطور که عنوان شد برای انتقال ممبر تلگرام از طریق برنامه دانلود شده، ابتدا باید آن را اجرا کرد. برای این منظور باید روی برنامه کلیک کرده و آن را روی سیستم نصب نمود.

  • مرحله سوم؛ انتخاب کشور و تایید شماره

پس از اجرای برنامه یک صفحه باز می شود که در قسمت بالای صفحه باید کشور انتخاب شود و در کادر پایین صفحه نیز باید شماره موبایل مورد نظر وارد گردد. پس از انتخاب کشور و وارد کردن شماره باید در قسمت پایین صفحه روی گزینه  Next کلیک کرد.

به این ترتیب پس از پیمودن مراحل مذکور برای حساب کاربری تلگرام شماره ای که در برنامه درج شده است، یک کد تایید ارسال می شود. پس از وارد کردن کد دریافتی صفحه اصلی نرم افزار telegram auto نمایان می شود.  به این ترتیب امکان انتقال ممبر تلگرام از طریق این برنامه به راحتی برای کاربران میسر می گردد.

  • مرحله چهارم؛ انتخاب گروهی تلگرامی برای استخراج ممبر

پس از باز کردن برنامه باید در صفحه چپ آن  روی گزینه  add group members کلیک کرد. آنگاه در صفحه جدید در قسمت راست صفحه باید گزینه Export from group را انتخاب نمود. در ادامه فرایند انتقال با این نرم افزار باید در صفحه جدید باز شده لینک گروه تلگرامی که قرار است اعضای آن منتقل  شوند را وارد کرده و سپس گزینه find را زد. در ادامه جهت استخراج اطلاعات تمامی اعظای گروه باید گزینه export members انتخاب کرد تا همه اعضای گروه در قالب یک لیست به نمایش درآید.

  • مرحله پنجم؛ انتقال اعضا به گروه دیگر تلگرامی

در این مرحله یک صفحه جدید باز می شود که باید در پایین آن آدرس گروهی که قرار است اعضای استخراج شده به آن منتقل شوند درج شود. سپس در انتهای کار باید روی گزینه add to group کلیک کرد. به این ترتیب تمامی اعضای نمایش داده شده در لیست استخراجی از گروه قبلی به گروه مورد نظر انتقال داده می شود.

مزایای انتقال ممبر گروه به گروه تلگرام

انتقال ممبر تلگرام یکی از ساده ترین و کاربردی ترین روش ها برای افزایش اعضای کانال و گروه های تلگرامی به شمار می رود. در واقع در این روش هیچ خطری اکانت کاربران تلگرام را تهدید نمی کند و افراد می‌توانند به‌راحتی و بدون دغدغه از این طریق اعضای کانال ها و گروه های تلگرامی خود را افزایش دهند.

البته ناگفته نماند که برای استخراج راحت اعضای گروه های مبدا، بهتر است گروه ‌ها به صورت عمومی باشند. یکی دیگر از مزایای خرید و انتقال ممبر تلگرام این است که افراد می ‌توانند اعضای گروهی را که با فعالیت و حیطه کاری مورد نظر آنها در ارتباط است را برای گروه خود انتقال دهند. دیگر مزیت انتقال ممبر تلگرام این است که موجب فعال ‌تر شدن گروه هدف می‌ شود و همچنین امکان دیده شدن گروه را ارتقا می دهد. خلاصه کلام آنکه این روش روشی بسیار موثر و کاربردی برای هدفمند تر کردن گروه های مختلف تلگرامی به شمار می رود.

سرویس های مای ممبر تلگرام

کسانی که نیاز به دریافت اطلاعات و راهنمایی بیشتر در رابطه با انتقال ممبر تلگرام دارند می ‌توانند از طریق پل های ارتباطی موجود با کارشناسان باتجربه وب سایت مای ممبر ارتباط بگیرند. این مجموعه با تکیه بر تجربیات و همچنین تخصص خود به همه عزیزانی که در رابطه با موضوعات مختلف مرتبط با شبکه های اجتماعی نیاز به کمک دارند، مشاوره رایگان ارائه می دهد. برخی از دیگر خدمات وبسایت مای ممبر شامل موارد زیر است.

خرید ممبر تلگرام

خرید ممبر تلگرام به دو صورت واقعی و فیک امکان پذیر است. معمولاً کسانی که می خواهند از قابلیت های بالای این شبکه اجتماعی برای کسب و کار خود بهترین استفاده را ببرند نیاز به کانال ها و گروه هایی با تعداد اعضای بالا دارند.

از آنجایی که جمع ‌آوری اعضا برای کانال و گروه تلگرامی پروسه زمانبر دارد، بسیاری از کاربران تلگرام ترجیح می دهند با انتخاب یک روش میان بر به این خواسته خود دست پیدا کنند. روش میان بر مورد نظر همان خرید ممبر تلگرام است. البته خرید ممبر واقعی در مقایسه با منبر فیک با نتایج مثبت و قابل قبول تری به همراه است.

خرید ممبر گروه به گروه تلگرام

همانطور که در موارد قبلی به این نکته اشاره کردیم امکان خرید ممبر گروه به گروه برای تلگرام نیز وجود دارد. به نحوی که کاربران می ‌توانند اعضای منبر یک گروه را برای گروه تلگرامی مورد نظر خود خریداری کنند. همچنین در توضیحات قبلی به این نکته نیز اشاره شد که با استفاده از نرم افزارهای مختلف می‌توان اقدام به خرید ممبر برای گروه کرد و بهترین نرم افزار موجود در این زمینه به همراه استفاده  نیز معرفی شد.

به این ترتیب عزیز می توانند با استفاده از راهکار ارائه شده به راحتی اعضای گروه های مختلف را برای گروه تلگرامی خود خریداری کنند. جهت تکمیل مطلب باید بگوییم که یکی دیگر از خدمات وب سایت مای ممبر فروش ممبر گروه به گروه است. به این ترتیب همه کسانی که می خواهند ممبر گروه خاصی را برای گروه خود خرید کنند می‌توانند با پشتیبانی این وبسایت تماس بگیرند.

خرید ممبر گروه

یکی دیگر از خدمات مجموعه مای ممبر خرید ممبر گروه است. فرایند خرید ممبر گروه تقریبا مشابه با خرید ممبر گروه به گروه است. با این تفاوت که در فرایند خرید ممبر گروه به گروه اعضای گروه خاصی مدنظر است. اما برای خرید ممبر گروه مهم نیست که اعضای خریداری شده متعلق به چه گروهی هستند.

عزیزانی که از طریق خرید ممبر گروه قصد افزایش تعداد اعضای گروه تلگرامی خود را دارند نیز می ‌توانند از مجموعه مای ممبر هم برای خرید و هم برای دریافت مشاوره در این باره کمک و راهنمایی درخواست کنند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان