پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

امروزه دیگر پیش بردن کسب و کارهای اینترنتی و فعالیت در زمینه های مختلف دیجیتال مارکتینگ بدون اینکه بدانید تولید محتوا چیست، امری ممکن نخواهد بود! به طور کلی دنیای تولید محتوا آن قدر گسترده و کاربردیست که پیشنهاد می کنیم برای متحول کردن کسب و کارتان، با انواع مختلف آن آشنا شوید. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در ادامه این مطلب همراه ما باشید.

آشنایی با مفهوم تولید محتوا و اهمیت آن

تا حالا شده از خودتان بپرسید که تولید محتوا یعنی چه و اصلا چه کاربردی در کسب و کارهای اینترنتی دارد؟ اگر قرار بود که صدها سال پیش پاسخ این سوال را بدهیم، احتمالا محتوا تنها به متن های خبری ساده محدود می شد، اما امروزه مفهوم محتوا رنگ و بوی جدیدی به خودش گرفته و در مقایسه با گذشته تفاوت های چشمگیری داشته است. به طور کلی هر نوع اطلاعاتی که به روش های مختلفی همچون متن، ویدیو، عکس، صوت و.. به مخاطب ارائه می شود نوعی تولید محتواست و با کمی دقت می توان متوجه شد که بیشتر ما انسان ها در طول روز به صورت خواسته و ناخواسته، به نوعی با تولید محتوا در ارتباط بوده و از آن تاثیر می گیریم.

البته توجه داشته باشید که در دنیای پیشرفته و رنگارنگ امروزی مخاطب دیگر تنها با خواندن یک متن ساده راضی نمی شود و شما باید اصول و فاکتورهای جدید و متنوعی به کار ببرید تا در نهایت توجه کاربران را به محتوای تان معطوف کنید. علاوه بر آن اگر با دنیای سئو و تاثیرات مهمش آشنا باشید، به راحتی متوجه خواهید شد که به کارگیری تکنیک های مختلف آن بدون داشتن یک محتوای مناسب، نتیجه خاصی در بر نخواهد داشت.

انواع مختلف تولید محتوا

انواع مختلف تولید محتوا

پس از آنکه دانستید تولید محتوا چیست و دقیقا چه اهمیتی دارد، حالا نوبت به شناخت انواع مختلف آن می رسد. در مجموع تولید محتوا با توجه به نیاز مخاطب در گروه های زیر دسته بندی می شود:

تولید محتوای متنی

محتوای متنی، یکی از قدیمی ترین روش های تولید محتوا به شمار می رود که شما با استفاده از کلید واژه های استاندارد و همچنین به کارگیری اصول سئو می توانید محتوای تان را برای کاربران و موتورهای جستجوی متفاوت، بهینه کنید. در صورتیکه در تولید این نوع محتوا موفق عمل کرده باشید، موتورهای جستجو در نتیجه سرچ شدن کلید واژه های مشخصی توسط کاربران، ابتدا سایت شما را به آن ها نشان خواهند داد.

تولید محتوای صوتی

احتمال شما هم با پادکست ها و فایل های صوتی مختلف به خوبی آشنایی دارید. این موارد در حقیقت همان تولید محتواهای صوتی هستند که این روزها در جذب مخاطبان موفق عمل کرده و جای پیشرفت زیادی دارند.

تولید محتوای تصویری

عکس ها و تصاویر نیز یکی دیگر از مهم ترین راه های جذب مخاطب برای محتوا به شمار می روند که تاثیر بالایی در پیشرفت شما خواهند داشت. استفاده از تصاویر مناسب باعث جلب توجه کاربر پس از جستجوی کلید واژه مورد نظرش شده و در نتیجه آن، توسط موتورهای جستجو به سایت شما هدایت خواهد شد.

تولید محتوا ویدیویی

محتواهای ویدیویی همواره یکی از محبوب ترین و موفق ترین روش ها در دنیای کسب و کارهای اینترنتی هستند که داشتن خلاقیت در آن ها حرف اول را می زند. اینکه کاربرد این نوع تولید محتوا چیست و چرا انقدر محبوب شده، به استفاده گسترده از شبکه های اجتماعی باز می گردد. بدون شک شما هم می دانید که ویدیوها امروزه یکی از بخش های جدانشدنی در پلتفرم های اجتماعی هستند که به راحتی توانایی جذب مخاطب را خواهند داشت.

تولید محتوای اینفوگرافیک

تولید محتوای اینفوگرافیک

محتواهای اینفوگرافیک از روش های نوین تولید محتوا محسوب می شوند که به زبان ساده ارائه اطلاعات مختصر و کوتاه، به صورت نوشته شده روی عکس بوده و برای وبسایت ها و پیج های مختلف کاربردی هستند.

تولید محتوای کاتالوگی و پوستری

امروزه با توجه به همه گیر شدن شبکه های اجتماعی، استفاده از پوستر و کاتالوگ رشد بیشتری داشته و به شما این امکان را می دهد تا علاوه بر معرفی کالاها و خدمات تان، از متن های جذاب و انگیزشی نیز برای جلب توجه استفاده کنید.

چطور برای سایت مان سفارش تولید محتوا بدهیم؟

احتمالا دانستن اینکه تولید محتوا چیست و چه اهمیتی در پیشرفت بیزنس های مختلف دارد، باعث شده تا شما هم به فکر راه موثری جهت سفارش تولید محتوا برای سایت تان افتاده باشید. در این زمینه انتخاب بهترین شرکت تولید محتوا که تجربه و سابقه بالایی داشته باشد از همه چیز مهم تر خواهد بود.

شرکت تولید محتوای کدسئو با داشتن سال ها تجربه در زمینه تولید محتوا و طراحی سایت از هوشمندانه ترین انتخاب هاییست باعث پیشرفت تان خواهد شد. این شرکت ارائه کننده خدمات متفاوتی از جمله تولید محتوای سایت می باشد که در تمام طول مسیر پیش رو، همراه تان خواهد بود.

کلام پایانی

در این مطلب یکی از مهم ترین مفاهیم دنیای دیجیتال، یعنی تولید محتوا، انواع آن و همچنین کاربردهای متفاوت هر یک از آن ها به شما توضیح داده شد. در نهایت اگر شما هم به دنبال تولید محتوای اصولی برای کسب و کارتان هستید، شرکت کدسئو به عنوان مرجعی معتبر جهت سفارش تولید محتوا سایت فعالیت می کند که می توانید با خیال راحت از خدمات باکیفیت آن استفاده کنید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان