پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

بارهایی وجود دارند که به دلایل تجاری یا غیر تجاری باید از کشوری به کشور دیگر ارسال شوند. این بارها بزرگ و سنگین وزن بوده که نمی‌توان به راحتی توسط وسایل حمل و نقل عمومی آن‌ها را جا به جا کرد. برای حمل چنین وسایلی تدابیر لازم اندیشیده شده است و به روش‌های دیگر که مطمئن و به صرفه هستند می‌توان اجناس را از کشوری به کشور دیگر فرستاد. یافتن بهترین شرکت برای ارسال بار به خارج از کشور کمک می‌کند تا از ایران با خیالی آسوده اقدام به جا به جایی بار نمایید.

 

روش‌های ارسال بار به خارج کشور

برای ارسال بار به خارج از کشور باید نوع کالا و هدف ارسال را در نظر گرفت. بعضی از کالاها جنبه تجاری داشته که در مقیاس وسیع به کشوری دیگر ارسال می‌شوند اما بعضی دیگر از کالاها به دلایل شخصی و غیر تجاری به کشور مقصد فرستاده می‌شوند که وسیع نبوده و در مقایسه با کالاهای تجاری حجم چندان زیادی ندارند. حتی اگر بهترین شرکت برای ارسال بار به خارج از کشور را انتخاب کنید باید به نوع بار نگاه کرده تا بتوانید آن را با روش مناسب جا به جا کنید. روش‌های ارسال بار به خارج از کشور عبارتند از:

 

کارگو

کارگو روشی برای حمل بار است که کالاها به کشوری دیگر فرستاده می‌شوند. کارگو کالاها را از طریق وسایل نقلیه بزرگ همانند کشتی، هواپیمای باری یا کامیون به کشور مقصد می‌فرستد. عموما کارگو منحصر به کالاهای تجاری است که جنبه صادراتی یا وارداتی دارند. تجار و بازرگانان عمده افرادی هستند که از خدمات کارگو استفاده می‌کنند.

برای ارسال بار به روش کارگو راه‌های مختلفی وجود دارد، از جمله:

 

کارگو زمینی

زمانی از کارگو زمینی استفاده می‌شود که راه زمینی میان دو کشور وجود دارد تا بتوان به راحتی کالاها را حمل و جا به جا کرد. معمولا زمانی از خدمات کارگو زمینی استفاده می‌شود که حجم و وزن بار زیاد است و زمان برای حمل کالا خیلی مهم نباشد زیرا کالا فاسد شدنی یا حساس نیست. همچنین به امن بودن راه زمینی و به صرفه بودن هزینه‌ها نیز باید دقت کرد.

 

کارگو دریایی

هنگامی که مسیر آبی میان دو کشور وجود دارد یکی از بهترین روش‌های حمل کالای صادراتی یا وارداتی، کارگو دریایی است که از کشتی‌های باربری استفاده می‌شود. در روش کارگو دریایی هزینه برای مسافر مهم است اما زمان اهیمت زیادی ندارد. بار با حجم، تعداد و وزن زیاد از طریق مسیر آبی امن به راحتی از کشوری به کشور دیگر انتقال می‌یابد.

 

2

 

کارگو هوایی

کارگو هوایی سریع‌ترین روش برای انتقال بار است که می‌توان برخی از کالاها را با چنین روشی از کشوری به کشور دیگر انتقال داد. ارسال بار به روش کارگو هوایی عموما برای کالاهای فاسد شدنی استفاده می‌شود که ارسال زمینی یا آبی به صرفه و ایمن نیست.

 

فریت بار

فریت بار نوعی دیگر از روش‌های انتقال کالا است. فریت بار زمانی استفاده می‌شود که کالا جنبه تجاری نداشته و به دلایل شخصی مانند مهاجرت، مسافرت، تحصیل و ... از کشوری به کشور دیگری منتقل می‌شود. در فریت بار ارسال کالا تنها از راه هوایی و با هواپیماهای باربری مخصوص انجام می‌گیرد که وزن بار، فاصله تا کشور مقصد و ... تعیین کننده هزینه نهایی هستند.

 

ارسال بار به خارج از کشور

ارسال بار به خارج از کشور در هر دو روش کارگو و فریت بار با بسته بندی ایمن، خاص و مطمئن انجام می‌شود تا در مدت زمان جا به جایی خسارتی به کالا وارد نشود. بهترین شرکت برای ارسال بار به خارج از کشور از ایران، جهان کالا کارگو نام دارد که با سال‌ها سابقه درخشان در میان رقبا برتر و مطرح شده است.

 

جهان کالا کارگو

شرکت جهان کالا کارگو یکی از منصف‌ترین شرکت‌های خدمت دهنده ارسال بار به روش کارگو و فریت بار است که می‌توانید با خیالی آسوده محصول خود را از مبدا به آن سپرده و در مقصد به طور تمال و کمال مطابق تعهد و قرارداد بسته شده دریافت نمایید.

جهان کالا کارگو، بهترین شرکت برای ارسال بار به خارج از کشور به شمار می‌آید که در تمامی مراحل مشتریان گرامی را گام به گام راهنمایی کرده تا بتوانند به طور مطمئن بار خود را ارسال کرده و در کشور مقصد با خیالی آسوده آن را دریافت کنند. کیفیت حمل فوق العاده، حمل و نقل هوشمند، پیگیری مراحل ارسال بار و بسته بندی مناسب از اصلی‌ترین وجه تمایز جهان کالا کارگو با رقبا بوده که توانسته رضایت مشتریان را جلب نماید؛ از این رو بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند از خدمات شرکت جهان کالا کارگو استفاده کنند.

 

ارتباط با جهان کالا کارگو

برای دسترسی به شرکت جهان کالا کارگو می‌توانید به آدرس فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره)، ترمینال بار، جنب حوزه ۲ تجاری، پلاک ۴۱ مراجعه کنید یا با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان مجرب مجموعه شما را یاری کنند:

021- 66571130

021- 66571131

021- 44666931

021- 44666924

021- 51005248

0912- 5754095

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان