پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

کلش آف کلنز یک بازی استراتژیک است که در آن بازیکنان می توانند دهکده خود را بسازند و گسترش دهند، جنگجویان با دفاع از دهکده و حمله به دهکده های دیگر، منابع جنگی را از آنها بدزدند و استخراج کنند و از طریق آنها نیرو های خود را تقویت کنند.

جم ها امتیازاتی در بازی هستند که برای پیشبرد دهکده های بازیکنان استفاده می شوند. بازیکنان بازی را با 500 جم شروع می کنند (250 تای آن باید در حین آموزش بازی را باید برای خرید کارگراستفاده کنید).

جم کلش آف کلنز را می توان به روش های مختلف بدست آورد. که در طول بازی با تکمیل دستاوردها یا از بین بردن موانع مانند سنگ و درخت میتوانید به دست آورید و همچنین میتوانید جم کلش آف کلنز را از موجومکس بخرید، یکی از ساده ترین راه هایی که می توانیم پیشنهاد کنیم خرید جم کلش اف کلنز از فروشگاه معتبر موجومکس است.

آموزش خرید جم کلش آف کلنز

یکی از بهترین راه ها برای خرید جم کلش آف کلنز از طریق پرداخت درون برنامه ای بازی کلش آف کلنز می باشد که متاسفانه در ایران امکان دسترسی به فروشگاه بازی و خرید جم به صورت مستقیم نمی باشد.

 اما بهترین و سریع ترین راه برای دریافت الماس، خرید جم کلش اف کلنز با قیمت ارزان از موجومکس می باشد. شما میتوانید سایت موجو مکس شوید و بسته جم مورد نظر خود را انتخاب کنید، با وارد کردن اطلاعات مورد نیاز مانند سوپرسل ایدی بعد از پرداخت هزینه، جم های خود را خیلی سریع و راحت دریافت کنید.

چرا جم کلش اف کلنز از موجومکس بخریم؟

دلایل زیادی برای خرید جم وجود دارد اما ما مهم ترین های آنها را برای شما آوردیم:

  • پیشرفت خیلی سریع در بازی نسبت به سایر دوستانتان
  • روش خرید کاملا امن و قانونی بدون بن شدن اکانت
  • فعال سازی جم در سریع ترین زمان
  • پشتیبانی 24 ساعته

6

جمع آوری جم در بازی فرآیندی دشوار و پیچیده است و حتی زمان بر هم هست. بنابراین، می توان آن را در طول بازی و در فرآیند حملات به دست آورد، اما این فرآیند دشوار و زمان بر است.

خرید جم کلش اف کلنز از موجومکس می تواند کار را بسیار آسان تر کند. در عین حال باعث تسریع و بهبود پیشرفت در بازی می شود.

 در سایت معتبر موجومکس ارزان ترین سایت خرید جم، بسته ها با مقدار های مختلف با قیمت مناسب عرضه می شود. این بسته ها از 80 جم شروع شده و تا 14 هزار جم می رسد.

 این انتخاب با توجه به میزان جم مورد نیاز بازی و میزان بودجه انجام می شود. این سایت با توجه به تحریم ها سعی کرده قیمت مناسبی به محصولات خود بدهد. علاوه بر این، سرعت عملکرد بالایی دارد.

کاربرد جم در بازی کلش

بعضی از مهم ترین کاربرد های جم کلش آف کلنز:

  1. با استفاده از جم می توانید ابزار، تجهیزات دفاعی را ارتقا ببخشید تا هنگام حمله دشمن دفاع شما کاملا قوی و شکست ناپذیر شوید
  2. با در اختیار داشتن جم کلش میتوانید ابزار های جادویی بازی را آزاد کنید
  3. برخی از طلسم ها و اکسیر ها را برای ساختن ساختمان ها و نیرو ها آزاد کنید
  4. برای خرید اکسیر بنفش و سکه و اکسیر سیاه به کمک شما می آید
  5. بدست آوردن مجسمه و پرجم های زیبا مانند پرچم دزد دریایی

بجز جم چه چیزی در کلش آف کلنز مهمه

جم در بازی کلش آف کلنز مهم ترین آیتم این بازی میباشد اما یکی دیگر از مهم ترین بخش هایی که در این بازی هست و بسیار به شما کمک میکند بلیط طلایی این بازی میباشد.

بلیط طلایی، گلد پس یا بتل پس در بازی به صورت ماهیانه به بازیکن ها عرضه میشود که در عین ارزان بودن، آیتم های بسیار جذابی هم ارائه میدهد.

از انواع معجون ها و کتاب ها تا اکسیر و سکه تمامی این موارد در بلیط طلایی کلش آف کلنز وجود دارد که شما میتوانید آن را نیز با قیمت خیلی کم از موجومکس بخرید.

با خرید بلیط طلایی کلش آف کلنز شما به صورت یک ماهه جوایزی ویژه دریافت میکنید و در پایان فصل یک ماهه هم 25 میلیون سکه و اکسیر دریافت میکنید که بسیار ارزشمنده نسبت به هزینه ناچیزی که میکنید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان