پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

دستگاه دوخت گونی یکی از انواع دستگاه هایی است که برای بسته بندی مواد خوراکی و غذایی مانند برنج و گندم و مصالح ساختمانی مانند سیمان و گچ کاربرد دارد. دستگاه دوخت گونی در انواع مختلفی طراحی و ساخته شده است. از دستگاه دوخت گونی و سرکیسه دوز در کارخانه های تولید آرد و مواد غذایی بعد از اینکه کیسه ها و گونه ها پرشدند، باید لبه های آن بسته شوند از این نوع دستگاه استفاده می شود. همچنین برای بسته بندی و دوخت محصولات در فروشگاهها و کارگاهها در تعداد محدود دستگاههای دوخت گونی و سرکیسه مورد استفاده قرار می گیرد. روشهای بسته بندی با این نوع دستگاه متفاوت است.

 

کارکرد دستگاه دوخت گونی

روش کار دستگاه دوخت گونی به این شکل است که برای دوخت سرکیسه ها و بسته بندی ها از روشهای یک طرفه، دو طرفه ، ضربدری و مهر و موم استفاده می شود. عدم ایجاد گرما به وسیله دستگاه دوخت گونی در مراحل دوخت سرکیسه و بسته ها از مهمترین ویژگی این نوع دستگاهها در بسته بندی محصولات است. همچنین با این ویژگی دوخت کیسه دچار آسیب نمی شود. از دستگاههای دوخت گونی برای دوخت انواع مختلفی کیسه ها مانند کیسه های پلاستیکی می توان استفاده کرد. کار با دستگاه دوخت گونی راحت است.

انواع دستگاه گونی دوزی یا سرکیسه دوزی

به طور کلی دستگاه گونی دوزی در بازار در دو نوع سرکیسه دوز قابل حمل و سرکیسه دوز پایه ثابت موجود است. در نوع اول این دستگاه ها قابل حمل و جابجایی بوده و از وزن کمتری نسبت به مدل های ثابت برخوردار هستند. از دستگاه های قابل حمل برای دوخت های سبک از جمله سرکیسه دوزی کتان کاغذی و کیسه گونی استفاده می شود. نوع پایه ثابت نیز به همراه متعلقات جهت دوخت طیف وسیعی از کیسه ها از جمله کیسه پلاستیکی، کاغذی و پارچه ای مورد استفاده قرار می گیرد. البته دستگاه سرکیسه دوز از نوع صنعتی و بزرگ نیز در کارخانه جات مختلف جهت دوخت اتوماتیک کیسه های بزرگ از جمله جامبو بگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ویژگی های چرخ گونی دوزی

دستگاههای دوخت گونی با سرعت های مختلف از 1700 تا 1900 دور در دقیقه متغیر است. سرعت و کیفیت دوخت در انواع مختلفی از دستگاههای دوخت گونی متفاوت است. دستگاههای جدید تر سرعت بیشتر و کیفیت بالاتری دارند. زمان دوخت سرکیسه با این دستگاه در حدود 6 تا 8 ثانیه است. در دوخت با دستگاه دوخت گونی کیفیت کیسه تاثیر گذار است. دستگاه دوخت گونی یکی از با کیفیت ترین دستگاههای بسته بندی برای دوخت انواع کیسه های آرد، برنج و مصالح ساختمانی است که از نظر هزینه ها مقرون به صرفه است. روش کار با دستگاه راحت و هر شخصی می تواند از آن استفاده کند. به دستگاه دوخت گونی، دستگاه دوخت درب گونی، چرخ گونی دوز، چرخ سرکیسه دوز، دستگاه گونی دوز و دستگاه دوخت کیسه نیز گفته می شود. دستگاه سرکیسه دوز یک یاز مهمترین دستگاههای بسته بندی کیسه های آرد، برنج ، سیمان است.

ابعاد دستگاه های دوخت گونی

دستگاههای دوخت گونی در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و ساخته می شود. دستگاه دوخت گونی دستی یکی از انواع مختلف از دستگاه دوخت گونی است که کوچک و به صورت دستی استفاده شده  و قابلیت جابجایی آسان را دارد. نوع دیگر از دستگاه دوخت گونی به صورت ثابت طراحی و در خط تولید کاربرد دارد.از دستگاه دوخت گونی برای دوخت انواع گونی پلاستیکی، پارچه ای، کاغذی و انواع کیسه ها کاربرد دارد.

روش‌های دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی انواع دوخت ها را هم شامل میشود، دوخت یکطرفه، دوطرفه، ضربدری  و مهر و مومی. تمام این دوخت ها در بیشتر مواقع در یک دستگاه سرکیسه دوز دیده میشود و شما بهترین گزینه را میتوانید برای محصول خود برگزینید.

ویژگی های دستگاه دوخت گونی

دستگاه دوخت گونی در جنس های مختلف ساخته و دارای کیفیت های مختلفی است. دستگاههای دوخت گونی ساخته شده از فولاد کیفیت بالایی دارد. دستگاههای دوخت گونی نوع ثابت برای دوخت هر کیسه بین 5 تا 8 ثانیه زمان میبرد. دستگاههای دوخت گونی جدیدتر، سرعت بالاتری دارد. سوزن دستگاههای دوخت گونی را می توان تعویض کرد. به وسیله سوزن های مختلف با ضخامت های متفاوت نازکی و کلفتی دوخت گونی ها تعیین می شود. دستگاههای دوخت پلاستیک  دارای انواع مختلفی است که شامل دستگاه دوخت پدالی، رومیزی و ریلی است. اما دستگاه دوخت گونی دارای یک نوع چرخ سرکیسه دوز است. بعد از خرید دستگاه دوخت گونی باید روش های نگهداری و روغن کاری دستگاه مورد توجه قرار گیرد تا عمر دستگاه افزایش یابد.

قیمت دستگاه دوخت سر گونی

عوامل و فاکتورهایی در تعیین قیمت انواع دستگاه دوخت سر گونی موثر است. نوع و مدل دستگاه و ظرفیت آن قیمت دستگاه دوخت سر گونی را مشخص می کند. دستگاه دوخت گونی با توجه به نیاز مشتری در ابعاد و اندازه های مختلفی ساخته می شود و بنابراین قیمت ثابتی برای آن نمی توان برای آن در نظر گرفت. برای اطلاع از قیمت دستگاه دوخت سر گونی ابتدا باید ظرفیت تولید مشخص شود. همچنین جنس دستگاه در تعیین قیمت اهمیت زیادی دارد. دستگاههایی که دارای کیفیت بالا در جنس هستند، قیمت بالاتری دارند. بنابراین در هنگام خرید این نوع دستگاه دوخت سر گونی باید این نکات مورد توجه قرار گیرد. برای دریافت قیمت های دستگاه دوخت سر گونی دستگاه  دوخت گونی به سایت اینترنتی ویترین نت مراجعه کنید. همچنین کارشناسان ویترین نت راهنمایی های لازم برای خرید انواع دستگاه دوخت سر گونی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

خرید دستگاه از بازار اینترنتی ویترین نت

برای خرید انواع با کیفیت بالا و قیمت مناسب از تامین کنندگان معتبر از سایت ویترین نت خرید کنید. ویترین نت مینی وبسایت اختصاصی و دائمی برای فروش انواع محصولات و کالاهای شرکت ها و برندهای مختلف است که تمام محصولات و کالاهای مورد نیاز خود را از این سایت در کوتاهترین زمان ممکن با اطمینان و اعتماد از تامین کنندگان معتبر خریداری کنید. قبل از هر اقدام برای خرید انواع دستگاه دوخت سر گونی به سایت ویترین نت مراجعه و بهترین انتخاب را با مشاهده دستگاهها و مشخصات هریک انجام دهید. ویترین نت بازار اینترنتی برای خرید غیر حضوری و آنلاین در سراسر کشور است. مهمترین ویژگی های ویترین نت شامل موارد ذیل است:

-پشتیبانی دائمی

-ارتباط بدون واسطه با مشتریان

-امکان فروش عمده به صورت آنلاین

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان