پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

آریا ساز و کار که فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده است توانسته طی این سال ها نهایت رضایت را از سمت مشتریان خود به دست آورد. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با کارشناسان حرفه ای آن ها پاسخ ابهامات خود را دریافت کرده و مشاوره رایگان بگیرید.  

قطعا تنوع در شیشه سکوریت و میزان کیفیت هر کدام از آن‌ها باعث شده است که هر یک قیمت‌های متنوعی داشته باشند. برای مثال قیمت شیشه ساده با قیمت شیشه سکوریت فرق دارد.

سوالی که در ذهن بسیاری از افراد وجود دارد، این است که عوامل تاثیرگذار بر قیمت شیشه‌های ساده کدام است؟ در این مقاله برخی از فاکتورهای مهم در تعیین قیمت این نوع شیشه ذکر شده است.

مشخصات شیشه ساده با کیفیت

شیشه ساده از موادی همچون سیلیس، پودر سنگ، فسیل پتاسیم و خاکستر سودا تشکیل می‌شود. همچنین برای ساخت این نوع شیشه نمک را با مواد خام دیگر به نسبت‌های معین ترکیب می‌کنند. برای تهیه این محصول مواد اولیه را در کوره ذوب در درجه حرارت بالا ذوب کرده و سپس آن را به روش عمودی کردن و صاف کردن تخت تولید می‌نمایند.

شیشه‌های ساده ضخامتی بین 2 الی 6 میلیمتر دارند. همچنین عدم شفافیت زیاد و شکنندگی بالا از دیگر ویژگی‌های این محصولات هستند. انواع شیشه ساده در اثر تماس با قطرات باران تغییر رنگ داده و کیفیت ظاهری خود را از دست می‌دهند.

البته امروزه شیشه‌های رنگی با رنگ‌های متنوع نیز در بازار وجود دارند که برای تولید آن‌ها اکسیدهای فلزی را در هنگام فرآیند ذوب کردن به سایر مواد اضافه می‌کنند. میزان عبور نور از این شیشه‌ها به نوع رنگ و ضخامت شیشه بستگی دارد.

در حال حاضر قیمت شیشه ساده، سکوریت، تک جداره و سایر انواع آن در حال نوسان است. برای اطلاع دقیق از قیمت روز این محصولات می‌توانید به وب‌سایت آریا سازوکار مراجعه کنید.

15

عوامل تأثیرگذار بر لیست قیمت شیشه ساده 1401

یکی از عواملی که بر قیمت شیشه تاثیر دارد، نوع شیشه است. برای مثال شیشه‌های ساده قیمت متفاوتی نسبت به شیشه‌های سکوریت یا شیشه‌های رنگی دارند. پس از مشخص کردن نوع شیشه مورد نیاز خود باید با دقت بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

یکی دیگر از فاکتورهایی که در تعیین قیمت شیشه ساده نقش بسزایی دارد، ضخامت آن است. در واقع هر چقدر ضخامت شیشه مورد نظر بیشتر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد رفت. همچنین کیفیت ساخت، تجهیزات بکار رفته در مراحل تولید شیشه و همچنین میزان شفافیت و وضوح آن نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت این محصولات هستند. به یاد داشته باشید که شیشه‌های ساده از نظر میزان کیفیت به محصولاتی با درجه یک، دو و سه تقسیم می‌شوند که هر یک قیمت متفاوتی دارند.

رنگ شیشه، نام کارخانه سازنده، ابعاد و نوع شیشه و میزان استحکام شیشه در برابر ضربه و فشار نیز در این میان بسیار مهم هستند. همچنین شیشه‌ای خوب است که عایق مناسبی در برابر صوت و حرارت باشید که بالطبع قیمت چنین محصولی بالاتر است.

شرکت آریا سازوکار با حذف تمامی واسطه‌ها و تولید مستقیم شیشه تاثیر قابل توجهی بر قیمت انواع شیشه به ویژه شیشه ساده داشته است. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ویژگی‌های شیشه ساده و قیمت آن هستید، با کارشناسان مجرب گروه سازوکار تماس بگیرید.

16

خرید انواع شیشه ساده در سایز دلخواه در آریا سازوکار

شیشه زیبایی محیط را دوچندان می‌کند، به همین دلیل امروزه خرید و فروش شیشه و استفاده از آن افزایش یافته است. قیمت شیشه ساده به دلایل مختلفی از جمله نوسانات ارز و تغییر قیمت مواد اولیه همواره در حال نوسان است.

شرکت‌های مختلفی در سراسر ایران در زمینه تولید انواع شیشه و پارتیشن شیشه ای فعالیت می‌کنند. برای مثال شرکت آریا سازوکار یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولیدکننده شیشه است که سابقه‌ای درخشان در این زمینه دارد. در وب‌سایت سازوکار می‌توانید لیست قیمت انواع مختلف شیشه در سایزهای مختلف را مشاهده کنید که با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما مشتریان گرامی عرضه شده‌اند. برخی از انواع شیشه ارائه شده در این شرکت عبارتند از ساده، سکوریت، دوجداره، میرال، رفلکس و لمینت.

اطلاعات ارائه شده در سازوکار به شما کمک می‌کنند که با آگاهی کامل نسبت به خرید شیشه اقدام کنید و بهترین گزینه را متناسب با نیاز خود برگزینید.

این مجموعه با بهره‌گیری از کارشنان باتجربه و متخصص خدمات گسترده‌ای همچون نقشه‌برداری، نقشه‌کشی، ساخت، تولید و اجرای پروژه‌های گوناگون در زمینه شیشه و آینه را ارائه می‌دهد. سازوکار با احترام به حقوق مشتریان و تعهد کاری صادقانه آماده خدمت‌رسانی به شما هموطنان گرامی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان