پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

آیا به دنبال ایجاد فضایی خصوصی در محل کار خود هستید؟ چه‌قدر حفظ روشنایی، زیبایی و دلباز بودن محیط برایتان اهمیت دارد؟ در چه صورتی می توان ضمن تقسیم بندی فضا، نظارت بر محیط را نیز حفظ کرد؟ پاسخ تمام این سوالات به استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای مربوط می شود. راهنمای خرید انواع پارتیشن شیشه ای اداری و کاربردهای آن را می توانید در این مقاله از سایت شهرپارتیشن مطالعه کنید.

پارتیشن شیشه ای اداری به شیشه های سکوریت بلند با ضخامت خاصی می گویند که به کمک چهارچوب های فلزی در محیط نصب می شوند. این دیوارهای شیشه ای به تقسیم بندی فضا کمک می کنند؛ بدون آنکه اثر منفی بر زیبایی و روشنایی محیط داشته باشند. جالب است بدانید که پارتیشن اداری شیشه ای را می توان با استفاده از شیشه های مات یا رنگی نیز تهیه نمود. هر یک از انواع پارتیشن های شیشه ای در نوع خود می توانند جلوه ای زیبا برای محیط به ارمغان آورند.

8

پارتیشن اداری شیشه ای

پارتیشن اداری شیشه ای که عمدتا به صورت ثابت یا متحرک در نظر گرفته می شوند، عبارت است از شیشه های سکوریت مرتفع که فضاهای بزرگ را به فضاهای کوچکتر تقسیم بندی می کند؛ بدون آن که بر روشنایی محیط تاثیر منفی بگذارند. در واقع، پارتیشن شیشه ای به ایجاد فضاهای خصوصی و در عین حال دلباز و با نور کافی کمک می کند. در بسیاری از موارد مدیران سختگیر به دنبال راهی برای کنترل و ارزیابی کارمندان خود هستند. استفاده از پارتیشن های شیشه ای به این گونه افراد کمک می کند تا ضمن داشتن حریم خصوصی، به هدف خود نیز دست یابند.

پارتیشن های شیشه ای از طریق چهارچوب های فلزی نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. بر اساس ضخامت چهارچوب ها، انواع پارتیشن اداری را می توان در دو دسته پارتیشن اداری شیشه ای فریم دار و پارتیشن شیشه ای فریم لس اداری تقسیم بندی نمود. در نوع فریم لس این پارتیشن های شیشه ای، ضخامت چهارچوب فلزی کمتر است. با این حال، این مسئله به هیچ عنوان ایمنی این نوع پارتیشن اداری شیشه ای را زیر سوال نخواهد برد.

در صورتی که بخواهید حریم خصوصی تری داشته باشید می توانید از پارتیشن اداری شیشه ای با شیشه های مات استفاده کنید. پارتیشن های شیشه ای اداری با شیشه های رنگی نیز گونه دیگری از این پارتیشن ها محسوب می شوند که جلوه خاصی به محیط خواهند داد. برای انتخاب و خرید بهترین پارتیشن اداری شیشه ای به وبسایت شهر پارتیشن مراجعه نمایید.

9

کاربرد پارتیشن اداری شیشه ای

اگر به دنبال روشی هستید تا با کمترین هزینه و آلودگی، فضایی کاری را به قسمت های مجزا تقسیم بندی کنید، پارتیشن اداری شیشه ای گزینه مناسبی خواهد بود. به طور کلی، استفاده از مصالح ساختمانی برای تقسیم بندی فضا، علاوه بر ایجاد آلودگی های محیطی، هزینه های زیادی را به مصرف کننده تحمیل می کند.

استفاده از پارتیشن اداری شیشه ای کمک می کند تا علاوه بر نصب دیوار، هیچ تغییری در روشنایی محیط ایجاد نگردد. چه بسا نصب شیشه در محیط و انعکاس نور در فضا، عملا روشنایی های محیطی را افزایش خواهد داد. همچنین، شست و شو و تمیز کردن پارتیشن های شیشه ای بسیار راحت بوده و تاثیر آن بر روشنایی و شفافیت محیط به خوبی حس می شود. به این ترتیب، هزینه های مربوط به مصرف انرژی نیز به طور قابل توجهی کاهش می یابد.

راهنمای خرید انواع "پارتیشن اداری شیشه ای"

در بحث خرید پارتیشن اداری شیشه ای توجه به نوع چهارچوب، یراق آلات و نحوه ورود و خروج اهمیت دارد. مشورت با یک کارشناس آگاه، به مصرف کننده یا خریدار پارتیشن اداری شیشه ای کمک می کند تا بهترین و به صرفه ترین خرید را داشته باشد.

بهتر است در هنگام ثبت سفارش و خرید پارتیشن اداری شیشه ای درباره نصب آن نیز از شرکت مورد نظر سوال کنید. با این حال، مطمئن شوید که افراد ماهری این کار را برایتان انجام می دهند.

قیمت پارتیشن اداری شیشه ای نیز از فاکتورهای مهم در هنگام خرید پارتیشن است. بنابراین بهتر است پیش از آنکه سفارش خود را ثبت کنید، از یک منبع معتبر، درباره قیمت پارتیشن اداری شیشه ای سوال کنید. شهر پارتیشن یکی از مراجع معتبری است که افراد می توانند برای آگاهی از نحوه خرید پارتیشن اداری شیشه ای به کارشناسان آن مراجعه کنند. همچنین، وبسایت شهر پارتیشن به شما کمک می کند تا قیمت انواع پارتیشن اداری شیشه ای را به صورت روزانه دریافت کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان