پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد یکی از کلینیک های تخصصی زنان و زایمان است که علاوه بر اعمال جراحی مربوط به زنان، لابیاپلاستی در اصفهان را نیز انجام می دهد. دکتر لیلا مقاره عابد با سال ها تجربه در زمینه اعمال جراحی زیبایی واژن به خوبی می تواند ناهنجاری های مربوط به این ناحیه را برطرف نماید.

عمل لابیاپلاستی یکی از اعمال جراحی زیبایی است که در حال حاضر متقاضیان زیادی دارد. بسیاری از بانوان برای داشتن اندامی زیباتر و یا رهایی از مشکلات زنانه به استفاده از این عمل جراحی روی می آورند. انتخاب پزشکی ماهر که دانش و مهارت لازم را برای انجام این عمل داشته باشد، دغدغه ای است که در این مرحله بانوان را درگیر خود می کند. چرا که مراجعه به افراد غیر متخصص و یا بی تجربه، نتایج ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

از این رو بانوان در ابتدای مسیر سعی می کنند تا بهترین جراح لابیاپلاستی در اصفهان را برای مراجعه پیدا کنند. اما چگونه می توان این کار را انجام داد؟ قطعا پرس و جو از افراد نامناسب می تواند فرد را به سمت اشتباه سوق دهد. پس بهتر است برای برخورداری از راهنمایی درست، پزشک قابل اعتمادی برای پرس و جو گزینش شود. در این مقاله قصد داریم با ویژگی های یک جراح لابیاپلاستی خوب آشنا شویم. با ما همراه باشید.

لابیاپلاستی اصفهان

عمل لابیاپلاستی در شهر اصفهان نیز متقاضیان زیادی دارد. در طی فرآیند این عمل، پزشک نسبت به زیبا سازی ناحیه واژن اقدام می کند و با کوچک کردن لب های واژن، فرم آن را بهبود می بخشد. این عمل در عین اینکه باعث زیباتر شدن اندام بانوان می شود می تواند اعتماد به نفس زنان در رابطه جنسی را نیز افزایش دهد.

لابیاپلاستی به دو صورت استفاده از لیزر و جراحی قابل انجام است که نوع لیزری آن به صورت سرپایی، به مدت یک ساعت و بدون به وجود آمدن عوارض خاص و دردهای آزار دهنده انجام می دهد. اما در روش جراحی، دوران نقاهت بعد از عمل بیشتر است.

2

چگونه یک جراح لابیاپلاستی خوب در اصفهان پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن پزشکان حاذق برای انجام عمل لابیاپلاستی در شهر اصفهان اغلب از روش های زیر استفاده می شود:

  • استفاده از امکانات گوگل: امروزه با گسترش حضور اینترنت در جای جای زندگی افراد، این مرجع به عنوان یکی از اولین گزینه ها برای کسب اطلاعات در هر زمینه ای در نظر گرفته می شود. در گوگل با چند کلیک ساده می توان اطلاعات زیادی به دست آورد. لذا بیماران می توانند با کمی گشت و گذار در این فضا با پزشکان مشهور در این خصوص آشنا شوند.
  • استفاده از ویدیوهای به اشتراک گذاشته شده در اینترنت: بسیاری از پزشکان با منتشر کردن ویدیوهایی در فضای مجازی سعی در آشنا کردن عموم افراد جامعه با بیماری های گوناگون و درمان آن دارند. چرا که نخستین مرحله برای ارتقاء سطح سلامت جامعه، داشتن آگاهی در این زمینه است. اگر تمام افراد جامعه به طور نسبی با بیماری هایی که ممکن است آنها را درگیر نماید آشنا باشند، با دیدن کوچکترین علامتی به دنبال درمان آن خواهند رفت و از ایجاد بیماری های پیشرفته جلوگیری خواهد شد. لذا بیماران از این طریق می توانند با پزشکانی که در این رابطه مشغول فعالیت هستند آشنا شوند.

3

  • صحبت کردن با بیماران قبلی: بیماران گذشته یک پزشک می توانند تجربیات خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. این افراد اغلب با یک پرسش کوتاه تمام تجربیات خود را از عمل لابیاپلاستی در اختیار فرد قرار می دهند. قطعا پزشکانی که توانسته اند رضایت حداکثری بیماران خود را در رزومه خویش داشته باشند، قابل اعتمادتر هستند.
  • استفاده از شبکه های اجتماعی: امروزه تعداد افرادی که با استفاده از شبکه های اجتماعی و اینستاگرام فعالیت های روزانه خود را دنبال می کنند بسیار زیاد است. لذا یکی از روش هایی که برای آشنایی با پزشکان وجود دارد، استفاده از شبکه های اجتماعی است. اینستاگرام نیز جزء شبکه های اجتماعی است که در این زمینه می تواند برای بیماران و متقاضیان، مفید واقع شود. شاید بتوان گفت که تعداد افرادی که از این طریق برای کسب اطلاعات مورد نیاز خود استفاده می کنند بسیار بیشتر از افرادی است که به جستجو در گوگل می پردازند. این امر به دلیل کاربر پسند بودن اینستاگرام است.

کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد جزء کلینیک هایی است که بسیاری از کاربران پس از جستجو و تحقیق حتما آن را انتخاب می کنند. در این کلینیک، عمل جراحی لابیاپلاستی با رعایت اصول بهداشتی انجام می گیرد. در صورتی که قصد انجام این جراحی را دارید با کارشناسان کلینیک دکتر لیلا مقاره عابد تماس حاصل فرمایید.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان