پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

اورینگ ها ساده ترین واشرهای مکانیکی آب بند هستند. این الاستومرهای دوناتی شکل ، دو یا چند قسمت از یک مکانیسم را برای جلوگیری از نشتی به یکدیگر می‌ بندند. حلقه های O را می توان برای آب بندی دائمی دو قسمت استاتیک یک گذرگاه سیال یا ایجاد یک اتصال مهر و موم شده برای قسمت های متحرک یک سیستم پردازش مایع استفاده کرد. برای خرید این محصولات ، می توانید به وب سایت sealgostar.com مراجعه نمایید. این قطعات ، دارای مقطعی هستند که به آنها اجازه می دهد بین دو قسمت مکانیکی به درستی نصب و فشرده شوند. اورینگ ها ، رایج ترین نوع واشر هستند و در انواع مختلف ماشین آلات مورد استفاده قرار می گیرند زیرا بسیار قابل اعتماد ، دارای نصب ساده و مقرون به صرفه هستند. با مراجعه به وب سایت مجموعه سیل گستر ، می‌ توانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت پکینگ و اورینگ ها بدست آورید.

 

در چه صنایعی از اورینگ ها می‌ توان استفاده کرد ؟

با این حال ، صنایعی که به واشرهای مهر و موم با کیفیت نیاز دارند ، اغلب هر سه بعد و نوع لاستیک مورد علاقه خود را مشخص می کنند. اورینگ ها را می توان از لاستیک های مصنوعی (مانند لاستیک های فلورو پلیمر و لاستیک های نیتریل) یا ترموپلاستیک ها ساخت. اورینگ ها ، نه تنها به عنوان مهر و موم برای ماشین های حمل مایع عمل می کنند ؛ بلکه می توانند برای آب بندی روغن ها و سوخت ها نیز استفاده شوند. مواد لاستیکی مورد استفاده در اورینگ ها مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و خود خاموش شونده هستند و در طیف گسترده ای از صنایع تولید ماشین آلات مفید هستند. برخی از مواد O-ring ، از نظر شیمیایی برای غذا و دارو نیز ایمن هستند که آنها را به واشرهای مهر و موم اولیه مورد استفاده در کارخانه های مواد غذایی تبدیل می کند. سیل گستر ، طیف گسترده ای از حلقه‌های O را با نیاز های صنایع مختلف و با کیفیت‌ های آب‌ بندی متفاوت حمل می‌ کند.

هدف از طراحی اورینگ ها چیست ؟

ما همچنین کیت‌ هایی را برای هر ماده‌ ای ارائه می‌ کنیم تا تعیین اندازه‌ها را برای شما آسان کند. اگر حلقه‌های اورینگ مورد نیاز شما در اندازه‌ های استاندارد نیستند ، ما کیتهای اتصال بند ناف اورینگ را ارائه می‌ کنیم. کارشناسان ما می‌ توانند لیست کامل حلقه‌های اورینگ را که در انبار داریم به شما ارائه دهند. ما سال ها تجربه در صنعت تامین مکانیک داریم و کارکنان ما به شما کمک می کنند تا دقیقاً آنچه را که نیاز دارید پیدا کنید. به طور کلی ، اورینگ یک واشر مکانیکی است که به شکل یک حلقه است و در داخل شیارها قرار می گیرد و برای فشرده سازی بین دو قسمت طراحی شده است. این قطعه ، برای ایجاد یک مهر و موم کار می کند و آنها را به یکی از رایج ترین مهر و موم هایی تبدیل می کند که در طراحی ماشین دیده می شود. هدف اصلی O-rings ، جلوگیری از خروج مایع یا هوا است زیرا به عنوان یک دستگاه آب بندی عمل می کند. هنگامی که حلقه بین دو سطح فشرده می شود ، فضای خالی را می گیرد و سپس از انتشار مایع یا هوا جلوگیری می کند.

 

 

اورینگ ها از چه موادی ساخته می شوند ؟

اورینگ ها شکل خود را حفظ می کنند ؛ بنابراین پس از رها شدن ، به طور طبیعی به شکل قبلی خود باز می گردند. هنگامی که فشار وارد می شود ، حلقه O به دیواره شیار فشرده می شود و این باعث انبساط در جهت مخالف می شود. آنها بسته به کاربرد مورد نیاز از طیف وسیعی از مواد ساخته می شوند. برخی از اورینگ ها با مواد شیمیایی یا گرما در تماس هستند و بنابراین برای مقابله با این امر به مواد مختلفی نیاز دارند. حلقه های O می توانند از موارد زیر ساخته شوند ؛ پلی اورتان ، فلوروکربن ، نئوپرن ، سیلیکون و نیتریل. در چه کاربردهایی استفاده می شود ؟ اورینگ ها بسیار متنوع هستند به این معنی که می توان از آنها در مجموعه ای از برنامه ها استفاده کرد. ساخت این قطعات بسیار ارزان بوده و نصب و جایگزینی آنها ارزان می باشد. هنگامی که آنها به درستی نگهداری شوند ، بسیار بادوام نیز هستند. بنابراین می توان از آنها در کاربرد هایی استفاده کرد که سیلندر های هیدرولیک به سرعت حرکت می کنند و روی آب بند ها فشار وارد می کنند.

 

هزینه نگهداری و تعمیر اورینگ ها چگونه است ؟

با این حال ، آنها همچنین می توانند در طیف وسیعی از برنامه های کاربردی دیگر استفاده شوند که می توانند از صنعت خودرو و هوافضا گرفته تا رایانه های داخلی متفاوت باشند. این قطعات ، توانایی مقاومت در برابر سایش و پارگی را دارند ؛ در حالی که نیازی به ابزار نصب تخصصی ندارند. تعمیر و نگهداری آنها ساده بوده و مقرون به صرفه هستند. آنها در برابر گرما و مواد شیمیایی بسیار مقاوم هستند که به این معنی است که در طیف وسیعی از کاربردها مناسب می باشند. حلقه های O برای مسدود کردن مسیری استفاده می شوند که در غیر این صورت ممکن است به مایع یا گاز اجازه خروج بدهد. اورینگ ، در یک شیار قرار می گیرد تا آنها را در جای خود محکم کند و سپس بین دو سطح فشرده می شود. این قطعه ، همچنین به عنوان یک پکینگ یا اتصال توریک شناخته می شود.

 

برچسب ها : قیمت پکینگ,اورینگ,سیل گستر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان