پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

 

گوش دادن به موسیقی یکی از اموری است که می‌تواند به حفظ تمرکز و تقویت حافظه کمک کند و بسیاری از پزشکان نیز انجام این عمل را توصیه می‌کنند. با پیشرفت تکنولوژی نیز سرویس‌های پخش موسیقی روی کار آمدند که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد خود را دارد. یکی از این سرویس‌ها، برنامه اپل موزیک است.

اپل موزیک یک سرویس پخش آنلاین موسیقی است که به مشترکان خود این امکان را می‌دهد تا بتوانند به راحتی به آرشیو 90 میلیونی آن دست پیدا کرده و از گوش دادن به موسیقی خود لذت ببرند. به‌عنوان مشترک این سرویس شما می‌توانید در هر تایمی از شبانه روز چه به‌صورت آنلاین و چه به‌صورت آفلاین، پلی لیست مخصوص به خود را بسازید، با بالاترین کیفیت موجود به موسیقی خود گوش دهید، پیشنهادات شخصی‌سازی شده دریافت کنید، موزیک ویدئوهای اختصاصی این برنامه را تماشا کنید و ده ها امکانات جذاب دیگر.

اما چگونه می‌توانیم به یکی از مشترکان این سرویس جذاب و فوق العاده تبدیل شویم؟ برای پاسخ به این سوال و دریافتن نحوه خرید اشتراک اپل موزیک کافیست تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید ... .

خرید اشتراک اپل موزیک

اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش از 90 میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

نکته: اگر قصد خرید اشتراک اپل موزیک برای اولین بار را دارید، اپل موزیک این امکان را به کاربران تازه وارد خود می‌دهد که بتوانند از این سرویس فوق‌العاده به مدت 3 ماه به‌صورت کاملا رایگان استفاده کنند. برای دریافت این اشتراک نیز کافیست وارد برنامه اپل موزیک خود شوید و پس از وارد کردن اطلاعات حساب اپل خود گزینه Try it free را انتخاب کنید.

اما اگر قصد تمدید و خرید اشتراک اپل موزیک برای چندمین بار را دارید در ادامه این مطلب قصد داریم تا کمی با انواع پلن اشتراک در این سرویس آشنا شویم.

اشتراک ویس پلن (Voice Plan)

این اشتراک به تازگی به سرویس اپل موزیک اضافه شده که با خرید آن کاربران می‌توانند با پرداخت مبلغی کاملا مقرون‌به‌صرفه 4.99 دلار درماه بسیاری از امکانات این سرویس را در اختیار بگیرند. از قدیم گفتند که هرچیزی بهایی دارد و بهای ارزان بودن این اشتراک هم آن است که کاربران فقط به کمک دستیار صوتی سیری قادر خواهند بود از این سرویس استفاده کنند به‌طوری که اگر درخواست پخش، رد یا پاز کردن آهنگی را دارید باید از سیری بخواهید تا آن را برای شما انجام دهد. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این اشتراک وجود پلی لیست‌های متنوع و شخصی‌سازی شده‌ای است که طراحان برای مشترکان این پلن تدارک دیده‌اند.

اشتراک فمیلی پلن (Family Plan)

یکی از محبوب‌ترین پلن‌های موجود در این سرویس برای خانواده‌ها همین فمیلی پلن است؛ چراکه در این اشتراک شما با پرداخت تنها 14.99 دلار در ماه قادر خواهید بود خدمات و امکانات اپل موزیک را با حداکثر شش نفر از اعضای خانواده‌تان به اشتراک بگذارید و زبان ساده‌تر همه از یک اکانت استفاده می‌کنید. ویژگی منحصربه‌فرد این اشتراک آن است که هر کدام از اعضای خانواده پلی لیست مخصوص به خود را دارند، پیشنهادات موسیقی بر اساس علایق هرکدام از اعضا بطور جداگانه است و به زبان ساده‌تر تمام اعضای خانواده از امکانات این سرویس بصورت کاملا جداگانه بهره‌مند می‌شوند.

اشتراک فردی یا ایندیویجوال پلن (Individual Plan)

اشتراک فردی یا Individual پلن نیز ساده‌ترین نوع اشتراک در میان دیگر پلن‌ها است. در این پلن شما با پرداخت 9.99 دلار در ماه تمام امکانات موجود در اپل موزیک را بدون محدودیت دریافت خواهید کرد.

اینک پس از بررسی انواع پلن‌های موجود در اپل موزیک و شناخت ویژگی‌های هرکدام، وقت آن رسیده است کمی هم با امکاناتی که اپل موزیک در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد به‌صورت لیست وار آشنا شویم.

نگاهی کوتاه به امکانات اپل موزیک

  • آرشیو 90 میلیونی موسیقی

  • بیش از 30 هزار پلی لیست مختلف

  • پخش موسیقی، آلبوم، پلی لیست تنها با درخواست از دستیار صوتی سیری

  • اشتراک 3 ماهه رایگان برای کاربران جدید

  • ایستگاه رادیویی زنده

  • در تمام دستگاه‌های اپل و حتی اندروید در دسترس است.

  • پشتیبانی از قابلیت Lossless

  • نمایش متن موسیقی

  • دانلود و ذخیره بیش از 100 هزار موسیقی در آرشیو شخصی خود

  • دسترسی حداکثر 6 نفر در یک اکانت با خرید اشتراک فمیلی پلن

  • پیشنهادات موسیقی بر اساس علایق کاربر

چگونه اشتراک اپل موزیک را خریداری کنیم؟

برای پاسخ به این سوال می‌توان گفت که در حالت عادی کاربران برای خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانند با دو روش کارت اعتباری اشتراک موردنظر خود را خریداری کنند یا با خرید گیفت کارت آیتونز آلبوم‌های موردنظر را خریداری کرده و به اپل موزیک خود اضافه کنند اما در کشور ما به دلیل تحریم‌ بودن در حوزه بانکداری جهانی، کاربران ایرانی نمی‌توانند دسترسی مستقیم به معاملات خارجی داشته باشند به همین دلیل برخی از فروشگاه‌های قانونی از طریق بهره‌گیری راهکارهایی توانسته‌اند نقش واسطه را بین فروشنده و خریدار ایفا کنند بطوری که شما از طریق این فروشگاه‌ها و فقط با داشتن حساب کاربری اپل می‌توانید مبلغ موردنظر را به تومان پرداخت کنید و به راحتی از اشتراک اپل موزیک بهره‌مند شوید.

از چه فروشگاه‌هایی می‌توانیم اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک کنیم؟

در این بخش برخی از فروشگاه‌های معتبری که شما می‌توانید اقدام به خرید اشتراک اپل موزیک کنید را معرفی خواهیم کرد.

  1. ایران اپل موزیک

این فروشگاه در سال 1397 راه‌اندازی شد و تاکنون در زمینه خرید اشتراک اپل موزیک فعالیت می‌کند. تمام اشتراک‌های قابل سفارش در این فروشگاه از نوع فمیلی شیرینگ است.

  1. لایسنس مارکت

این فروشگاه نیز در سال 1397 با هدف ارائه خدمات در زمینه تهیه اشتراک‌ها و لایسنس‌های بین‌المللی راه‌اندازی شد و هم‌اکنون نیز خدمات خود را در این زمینه به کاربران ایرانی ارائه می‌دهد.

  1. فراسیب

فروشگاه فراسیب نیز در 20 تیر 1398 به‌طور رسمی فعالیت خود را در زمینه مجله خبری، فروش لوازم جانبی، محصولات جانبی و محصولات اصلی اپل آغاز کرد.

  1. سیب کده

    فروشگاه بزرگ سیب کده (Sibkade.com) فعالیت خود را به مدت دوسال تحت نام ایران اسپاتی در شبکه‌های مجازی نظیر تلگرام و اینستاگرام در زمینه فروش انواع اشتراک اپل موزیک آغاز کرد و در طول این مدت موفق شد تا اعتماد بیش از 1000 کاربر وفادار را به خود جلب کند. رکن اصلی فعالیت این فروشگاه احترام به کاربران است که به همین دلیل تمام اشتراک‌های موجود در سیب کده کاملا فوری و تا حداکثر 3 ساعت کاری پس از خرید شما فعال‌سازی می‌شود.

دیگر مزایای خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده:

  • با خرید اشتراک اپل موزیک از سیب کده، از پشتیبانی این فروشگاه تا اخرین روز اشتراکتان بهره‌مند خواهید شد.

  • خدمات این فروشگاه به فروش اشتراک اپل موزیک محدود نشده و شما می‌توانید انواع اشتراک برنامه‌های کاربری نظیر اسپاتفای، اپل تی وی، یوتیوب پرمیوم، نتفلیکس، اپل فیتنس پلاس و ... را از این فروشگاه معتبر تهیه کنید.

  • سیب کده جزو معدود فروشگاه‌هایی است که دارای نماد اعتماد الکترونیک وزارت صنعت است.

  • همچنین در این فروشگاه تمام اشتراک‌های خریداری شده بر روی منطقه آمریکا فعال‌سازی می‌شوند تا شما کاربر عزیز بتوانید از کامل‌ترین آرشیو موجود در اپل موزیک بهره‌مند شوید.

  • و در آخر می‌توان گفت که تمام فرآیند فعال‌سازی اشتراک بر روی اپل ایدی شما و بدون نیاز به پسوورد صورت می‌گیرد تا از نظر امنیتی در بالاترین سطح خود باشد.

برای بهره بردن از خدمات ویژه خرید اشتراک اپل موزیک در سیب کده، بر روی لینک زیر کلیک کنید تا خرید اپل موزیک را با تخفیف ویژه تجربه کنید:

https://sibkade.com/product/applemusic

راه‌های ارتباطی با مجموعه سیب کده

  • شماره تلفن: 02191302449

  • شماره همراه: 09022213553

  • نشانی ایمیل: info@sibkade.com

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان