فرش سرمه ای بهتره یا کرم

رنگ فرش ماشینی مستقیما بر احساسات اعضای خانواده تاثیر گذاشته و سبب بزرگتر و یا کوچکتر جلوه دادن فضای خانه می شود.

پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 یکی از سخت ترین انتخاب ها در زمان خرید فرش، انتخاب بهترین رنگ فرش برای دکوراسیون منزل می باشد. رنگ زمینه سرمه ای و رکرم دو تا از پرطرفدارترین و محبوب ترین رنگ های زمینه فرش در بین خانواده های ایرانی می باشد. در این مطلب قصد داریم در مورد فرش سرمه ای بهتره یا فرش کرم با شما صحبت کنیم. پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

فرش کرم رنگ

 

 

فرش کرم، روشن ترین رنگ زمینه را در بین رنگ های فرش دارد. رنگ کرم از ترکیب رنگ سفید و زرد متولد می شود. فرش با زمینه کرم ظرافت و پاکی و همچنین آرامش را به همراه دارد.

فرش رنگ کرم جزو رنگ های پر طرفدار بوده و محبوبیت زیادی دارد، چون حس طراوت و نشاط را به ‌خانه می بخشد. یکی از ویژگی های فرش کرم این است که فضای خانه را دلباز تر و بزرگ تر نشان می دهد و پیشنهاد بسیار خوبی برای آپارتمان های کوچک امروزی می باشد.

مزایای فرش کرم

2

  • فرش کرم رنگ باعث روشن تر شدن فضای خانه می شود. اگر منزلتان نور کمی دارد و نورگیر نیست، بهترین گزینه می تواند خرید فرش زمینه کرم باشد تا فضا را پرنور کند.
  • فرش زمینه کرم فضای خانه را دلباز تر نشان می دهد. فرش های کرم رنگ سبب بزرگ تر به نظر آمدن فضای اتاق می شود. پیشنهاد می کنیم برای پذیرایی و خانه های کوچک از فرش هایی به رنگ زمینه کرم استفاده کنید.
  • فرش های کرم به دلیل خنثی بودن رنگ آن، قابلیت هماهنگی با همه رنگ ها را دارند. بنابراین بدون نگرانی می توانید فرش رنگ کرم خریداری نموده و دیگر لوازم را از طیف رنگ های مکمل و یا متضاد انتخاب نمایید.

 

 

  • از دیگر مزایای فرش با زمینه کرم، استفاده از رنگ های تیره و با نشاط در زمینه فرش و گل های فرش می باشد که جلوه خاصی به کل فرش می دهد. این حالت باعث می شود که نقش و نگار زیبای فرش بیشتر به چشم آید.
  • فرش کرم فضای منزل را شادتر نشان می دهد. تضاد رنگ زمینه فرش با نقوش روی فرش، به شاد شدن فضای خانه کمک می کند.

معایب فرش کرم رنگ

فرش های ماشینی رنگ کرم نیاز به تمیزی و نگهداری بیشتری دارند. اگر خانه ای شلوغ و پر رفت و آمد دارید، نظافت زیاد و جارو کشی هر روزه می تواند برای شما خسته کننده باشد. برای جلوگیری از نمایش لکه و آلودگی فرش، می توانید فرشی با سایه قهوه ای روشن انتخاب نمایید.

 

البته این که چه رنگی از زمینه فرش با چه رنگی از اثاثیه خوب به نظر می رسد، بستگی مستقیم به سلیقه شما دارد. اما شخصا ترجیح می دادم، تضاد رنگ مناسبی بین رنگ زمینه فرش و رنگ مبلمان خود داشته باشم، در عین حال که رنگ ها با هم هماهنگی مناسبی داشته باشند.

فرش کرم با چه مبلمانی در دکوراسیون هماهنگ می شود؟

3

رنگ کرم به عنوان رنگ روشن و خنثی، قابلیت هارمونی با همه رنگ ها را دارد. و انتخاب رنگ های لوازم دیگر دکوراسیون به سلیقه افراد خانه بستگی دارد. اگر دوست دارید تا فضای خانه شما صمیمانه تر باشد، می توانید از مبلمان رنگ تیره و گرم استفاده کنید. این کار کمک می کند تا محیط خانه بسیار روشن و دلباز به نظر برسد.

فرش رنگ کرم به راحتی با رنگ های سبز، کرم، قهوه ای و رنگ چوب ست می شود و جلوه کلاسیکی به فضای منزل می بخشند. فرش کرم ساده با مبلمان کلاسیک فضای خانه را متعادل کرده و از شلوغی طرح و رنگ ها می کاهد. وجود تضاد رنگ در فضای خانه باعث شادتر شدن محیط می شود. انتخاب مبلمان طرح دار با تم رنگی پیشنهاد خوبی جهت قرار گیری در کنار فرش کرم است.

یک راه جهت ست کردن فرش و مبلمان، توجه به رنگ طرح های زمینه فرش، و انتخاب رنگ پارچه روکش مبلمان با توجه به آن می باشد. برای مثال اگر فرش کرم رنگ شما دارای گل های صورتی و گلبهی است، می توانید مبلمانی با پارچه صورتی و گلبهی خریداری کنید. فرش کرم در کنار مبلمان آبی درباری نیز ترکیب عالی خواهد شد و به دلیل روشن بودن رنگ ها برای خانه های کوچک انتخاب خوبی می شود.

به طور کلی فرش کرم با طرح و نقوش سنتی، با مبلمان کلاسیک و استیل هماهنگی خوبی ایجاد می کنند. فرش های ساده و مدرن هارمونی بسیار عالی با مبلمان راحتی دارند. فرش رنگ کرم با مبلمان ساده در رنگ های بژ، بلوطی یا طوسی و حتی صورتی نیز می تواند انتخاب خوبی باشد.

برای توضیحات فرش سرمه ای ، مزیت ها و مبلمان هماهنگ با رنگ سرمه ای میتوانید مقاله مرتبط با ان را در قسمت فرش سرمه ای  فرش کوروش ببینید

کلام آخر

4

فرش، جزو ملزومات اساسی هر خانه ای است. فرش سرمه ای و فرش از جمله پرفروش ترین طرح فرش ماشینی هستند و قابلیت استفاده در خانه هایی با سبک کلاسیک و مدرن را دارند. فروشگاه فرش کوروش انواع فرش های ماشینی تولید خود را در طرح و رنگ های جدید به صورت برجسته و یا ساده با قیمت ارزان در اختیار خریداران قرار می دهد. شما مشتریان محترم می توانید با مراجعه به سایت ما به آدرس www.bfarsh.com به صورت آنلاین طرح های متنوع فرش های سرمه ای و فرش کرم رنگ را ببینید و طرح مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. قیمت ارزان این فرش ها به دلیل حذف هزینه های اضافی همچون واسطه ها در فروش فرش می باشد. که سبب شده تا فرش های کاشان کوروش با کیفیت بسیار بالا و قیمتی مناسب به دست مشتری برسد.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 
  • فرهادی
    0

    من همیشه عاشق فرش کرمی بودم بنظر فرش کرم یه زیبای دیگه داره البته رنگ های دیگه هم قشنگی خودشو داره ولی فرش کرم یه چیز دیگه است

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان