پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

آموزش تعمیرات موبایل

یکی از کاربردی‌ترین و شناخته‌ شده‌ترین دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی، دوره لیمو در آموزشگاه فنی پل می‌باشد. آموزشگاه پل دارای دوره‌های متعددی همچون دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر، آموزش تعمیرات موبایل و آموزش نصب دوربین‌های مدار بسته است. شما می‌توانید با شرکت در این دوره‌ها به یک تعمیرکار حرفه‌ای تبدیل شده و از این طریق درآمد بسیار بالایی کسب کنید. در دوره آموزش تعمیرات موبایل به کارآموزان یک پکیج آموزش لیمو ارائه می‌شود که شما نیز می‌توانید به صورت آنلاین در این دوره‌های کاربردی شرکت کرده و در کسب و کار خود حرفه‌ای شوید.

دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با طعم لیمو زیر نظر اساتید با تجربه و حرفه‌ای به صورت کاملا تخصصی صورت می‌گیرد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد شرکت در دوره‌های آموزشی این مجموعه، اخذ مدرک بین‌المللی است. پس از پایان دوره آموزشی لیمو با دریافت مدرک بین‌المللی می‌توانید به سادگی آن را ترجمه کرده و در خارج کشور نیز برای کسب و کار خود از آن بهره ببرید.

بسته اموزش تعمیرات موبایل لیمو

چگونگی دریافت مدرک بین‌المللی موبایل

به طور کلی امروزه گوشی موبایل یک ابزار بسیار ضروری و کاربردی برای بشر محسوب می‌شود. این تکنولوژی تا به امروز به حدی پیشرفت داشته است که تقریبا زندگی بدون آن سخت شده است. همان طور که می‌دانید گوشی‌های هوشمند علاوه بر برقراری ارتباط، دارای قابلیت‌های دیگری مانند پخش موسیقی و فیلم، دوربین با کیفیت، شبکه‌های اجتماعی و از همه مهم‌تر اینترنت می‌باشند. ناگفته نماند که بسیاری از افراد با گوشی‌های موبایل خود کسب درآمد می‌کنند.

در نتیجه تلفن‌های همراه در روزمرگی‌های بشر از اهمیت به سزایی برخوردار هستند. همان طور که در بالا به آن اشاره شد؛ یک مزیت قابل توجه انتخاب در دوره آموزش تعمیرات موبایل با طعم لیمو، ارائه مدرک معتبر فنی حرفه‌ای می‌باشد. از آن رو که استفاده از گوشی همراه بسیار زیاد شده است، شما با دریافت این مدرک می‌توانید تبدیل به یک تعمیرکار حرفه‌ای موبایل شده و قطعا این شغل برای شما جزء مشاغل پرکاربرد و پردرآمد خواهد بود.

معرفی ابزار کار تعمیرات موبایل

یکی از ابتدایی‌ترین مراحل مهم در دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی، شناخت ابزار کار تعمیرات موبایل می‌باشد. البته این امر در هر شغل و در هر زمینه‌ای مورد نیاز است. اگر به خوبی ابزار کار تعمیرات موبایل را نشناسید، در ادامه کار قطعا با مشکل مواجه خواهید شد. در نهایت این امر باعث می‌شود هنگام تعمیر گوشی موبایل به آن آسیب بزنید. در دوره آنلاین لیمو تمامی ابزار کار تعمیرات موبایل و نحوه انجام کار با آن‌ها به طور کامل به کارآموزان معرفی خواهد شد.

بسته آموزش لیمو

مهارت‌های تعمیرات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری

تمامی مهارت‌های مورد نیاز آموزشی را می‌توانید توسط شناسایی بهترین مرکز تعمیرات موبایل در ایران به دست آورید. دوره لیمو در آموزشگاه پل تنها دوره‌ کامل و جامعی است که هم تعمیرات سخت‌افزاری و هم تعمیرات نرم‌افزاری انواع موبایل را به هنرجویان ارائه می‌دهد. مهارت‌هایی که باید با آن‌ها آشنا شوید شامل تعمیر ال سی دی گوشی، تعمیر باتری، تاچ، آشنایی با انواع ارورهای موبایل، نویز، وای فای، بلوتوث، آنتن‌دهی، رفع مشکلات صدا در موبایل، اسپیکر، لوکیشن و سایر قطعات آن می‌باشد. دوره آموزش آنلاین تعمیرات موبایل با طعم لیمو در مدت زمان کوتاهی برگزار می‌شود.

به این منظور که شما می‌توانید طی مدت زمان کوتاهی تمامی مهارت‌های تعمیرات موبایل را فرا گرفته و یک مدرک فنی و حرفه‌ای معتبر کسب کنید. برخی از شغل‌ها به دقت، تجربه فنی و مهارت کافی نیاز دارند. تعمیرکار شدن نیز یکی از این شغل‌ها محسوب می‌شود. کسب این مهارت‌ها تنها از‌ طریق شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی امکان‌پذیر است. مدرک اخذ شده در دوره آنلاین لیمو، مورد تایید سازمان فنی و حرفه‌ای است. بنابراین با خیال راحت می‌توانید در این دوره شرکت کرده و استعداد خود را شکوفا کنید.

تعمیرات گوشی موبایل یک شغل پردرآمد

در نتیجه پس از گذراندن آموزش‌های لازم باید در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شرکت کنید. سپس در صورت قبولی در آزمون می‌توانید مدرک بین‌المللی تعمیرات گوشی را دریافت کنید. در نهایت با طی کردن تمامی مراحل آموزشی نزد یک فرد با تجربه و دریافت مدرک، می‌توانید در این حوزه چه در ایران و چه در خارج از کشور شروع به فعالیت کنید. بازار کار رشته تعمیرات گوشی‌های هوشمند بسیار پر رونق است، اما درآمد کلی آن به چند عامل مختلف بستگی دارد. یکی از آن‌ها شناخت مدل‌ها و برندهای مختلف و جدید موبایل است که روزانه به بازار عرضه می‌شود.

از دیگر عوامل آن می‌توان به محل اجاره مغازه اشاره کرد، زیرا باید توجه داشته باشید که مغازه شما در محل پر رفت و آمدی باشد. یک فاکتور بسیار مهم جهت افزایش درآمد نیز تبلیغات است، که اگر آن را به طور اصولی و کاملا صحیح انجام دهید می‌تواند تحول بسیاری در کسب و کار شما ایجاد کند. در پایان دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی و شروع فعالیت خود، مشتری مداری را فراموش نکنید و با خوش قولی و قیمت‌های مناسب و رقابتی به جذب مشتریان کسب و کار خود کمک کنید.

آموزشگاه تعمیرات موبایل

مزایای اخذ مدرک بین‌المللی تعمیرات موبایل

گذراندن دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی دارای مزیت‌های بسیاری است که شامل موارد زیر می‌باشند.

  1. مدرک بین‌المللی فنی و حرفه‌ای مورد تایید سازمان جهانی کار می‌باشد.
  2. برای علاقه‌مندان، امکان ادامه تحصیل در دانشگاه‌ها و همچنین مراکز آموزش عالی را بدون آزمون کنکور ایجاد می‌کند.
  3. با اخذ این مدرک امکان اعزام نیروی کاری به خارج از کشور و مهاجرت فراهم می‌شود.
  4. توسط این مدرک می‌توان جواز کسب و پروانه کسب دریافت کرد.
  5. توسط این مدرک امکان دریافت مدرک مربی‌گری در رشته مورد نظر نیز امکان‌پذیر است.
  6. امکان تدریس در آموزشگاه‌ها با استفاده از مدرک بین‌المللی وجود دارد.
  7. توسط این مدرک می‌توان به شرکت‌ها و موسسات مختلف جذب شده و استخدام شد.
  8. سازمان فنی و حرفه‌ای برای افرادی که این مدرک را دریافت می‌کنند، امکان ارتقای شغلی فراهم کرده است.
  9. افرادی که موفق به اخذ دیپلم نشده‌اند، برای آن‌ها امکان ادامه تحصیل فراهم شده و می‌توانند در مدت زمان کوتاهی توسط مدرک بین‌المللی سازمان فنی و حرفه‌ای به دریافت دیپلم خود اقدام کنند.

سخن آخر

یک راهکار بسیار عالی برای وارد شدن به بازار کار، شرکت در دوره آموزش تعمیرات موبایل با مدرک بین‌المللی است. اگر علاقه‌مند به شروع کسب و کار خود هستید، پیشنهاد می‌کنیم به هیچ وجه دوره آنلاین لیمو را از دست ندهید. مجتمع آموزشی پل با ارائه بهترین و بروزترین اطلاعات در حرفه‌ای شدن هر چه سریع‌تر به شما کمک می‌کند. شرط قبولی شما در آزمون‌های دوره آنلاین لیمو، به علاقه، مهارت و یادگیری شما بستگی دارد. متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت ما poulgilan.com به پاسخ تمامی سوالات خود برسند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان