پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

یکی از پر فروش‌ترین خودروهای حال‌ و روز ایران که به تعداد زیاد در خیابان‌ها دیده می‌شود، 405 است.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام رایکایدک ، 405  خودرویی با موتوری کوچک و اقتصادی، مصرف سوخت کم به نسبت و وزن کم است.

لوازم یدکی پژو 405

در این میان، تعداد زیاد این خودرو در جامعه موجب شده تعداد لوازم یدکی مورد نیاز از این خودرو بسیار زیاد شده و تقریباً در هر محله یک تامین کننده لوازم یدکی و تعمیرگاه‌های تخصصی موجود باشد.

تمام موارد ذکرشده موجب شده تا توجه سودجویان به این بستر گسترده جلب شده و عده‌ای دست به تولید قطعات بسیار کم کیفیت و یا واردات قطعات کم کیفیت بزنند. قطعات یدکی کم کیفیت و ارزان از طرفی سود این افراد را تضمین می‌کند اما خطرات بسیار زیادی را برای مصرف‌کنندگان این قطعات یدکی به همراه می‌آورد.

برای مثال کاپوت 405  را در نظر بگیرید؛ توسط چند برند معتبر جهانی این قطعه یدکی تولید می‌شود اما به‌صورت موازی با بسته‌بندی مشابه در زیرزمین‌های غیرقانونی نیز تولید می‌شود، از طرفی در دسترس بودن برخی بسته‌بندی‌های وطنی موجب شده تعداد لوازم یدکی تقلبی با بسته‌بندی برندهای ایرانی به وفور یافت شود.

یکی دیگر از این لوازم یدکی که به‌صورت عمده توسط تولیدکنندگان زیرزمینی تولید می‌شود، لنت ترمز می‌باشد. تولید لنت ترمز کم کیفیت یک صنعت کم‌هزینه است که توجه بسیاری از سودجویان را جلب می‌کند، اما در صورت استفاده از این تولیدات تقلبی جان سرنشینان به خطر افتاده و گاها تا از کار افتادن کامل سیستم ترمز خودرو پیش می‌رود.

7

جهت خرید درب موتور 405 کلیک کنید .

جهت خرید گلگیر 405 کلیک کنید .

جهت خرید درب 405 کلیک کنید .

پارامترهای موثر در تعیین کیفیت درب موتور 405 بسیار متعدد و بررسی آنها بسیار هزینه‌بر است. لوازم یدکی 405  تنها سپر و درب خودرو 405  محدود نمی‌شود.

از قطعات جلوبندی و فرمان گرفته تا پیچ‌های چرخ عقب، از قطعات موتوری تا قاب‌های پلاستیکی اتاق خودرو و... همگی در حال تولید و توزیع هم‌زمان توسط برندهای معتبر و تولیدکنندگان غیرقانونی است.

اما چه باید کرد؟ چگونه می‌توان اجناس تقلبی را از اصل تشخیص داد؟ چگونه با واردکنندگان اجناس اصلی برندهای جهانی ارتباط برقرار کنیم؟ تفاوت‌های لنت ترمز اصلی و تقلبی چیست؟ دیسک و صفحه کلاچ اصلی و تقلبی در چه بسته‌بندی‌هایی عرضه می‌شوند؟ پیش از خرید لوازم یدکی از کجا مشاوره بگیریم؟

در شرایط کنونی اجتماع و مریضی ویروسی کرونا چگونه مستقیما به بزار دسترسی پیدا کنیم؟ آیا با توجه به نیاز ما محلی برای مشاوره و خرید به‌صورت هم‌زمان وجود دارد؟ آیا از تمام این برندها برای خودروی شما تولیداتی وجود دارد؟ آیا ضمانت و شرایط مرجوع برای همه‌ی خریدها وجود دارد؟ محلی برای تقبل کردن مسئولیت اصالت کالا می‌شناسید؟

پاسخ همه‌ی این سوالات را می‌توان در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی رایکایدک  پیدا کرد. رایکایدک  به‌عنوان یک سایت آنلاین خرید و فروش لوازم یدکی با پوشش‌دهی بیش از 2000 محصول توسط آزمایشگاه داخلی خود، توسط تیم فنی مجرب و متخصص، تمام محصولات بازار را مورد بررسی قرار داده و تنها پس از تایید تیم فنی اجازه فروش اجناس سایت را صادر می‌کند. این مرکز ضمانت می‌کند که جنس ارسالی از اصالت و کیفیت بالایی برخوردار است.

رایکایدک  با شناسایی محصولات تقلبی که در بازار با بسته‌بندی مشابه در حال توزیع است توانسته یک پل ارتباطی مطمئن با مراکز تولید و واردات لوازم یدکی به‌خصوص در مورد خودروی 405  ایجاد کند.

لوازم یدکی چه خودروهایی را می‌توان از سایت رایکایدک  خریداری کرد؟

به غیر از لوازم یدکی 405 ، لوازم یدکی ۲۰۶، خانواده سمند، خانواده رانا، خانواده سورن، دیگر خودروهای داخلی موجود است.

همچنین در صورتی‌ که خودرو یا قطعه‌ای در سایت وجود ندارد، امکان استعلام قیمت قطعات یدکی هر خودرو اعم از 405 ، پژو، سمند تا ماکسیما و دیگر خودروهای خارجی برای تمامی لوازم یدکی فراهم‌ شده است. ثبت سفارش تلفنی از طریق شماره تلفن 09120751713 برای عزیزانی که دسترسی آنلاین به اینترنت ندارند، همچون تعمیرکاران و مغازه‌داران امکان‌پذیر است.

ارسال اکسپرس با بسته‌بندی عالی در همان روز در سطح شهر تهران و همچنین ارسال محصولات به‌تمامی نقاط کشور. عزیزانی که پس از سفارش کالا تا درگاه پرداخت اینترنتی پیش بروند اما دچار مشکل شوند تماسی از طرف تیم رایکایدک  دریافت می‌کنند و ثبت سفارش رایگان از طرف شرکت برای ایشان انجام می‌گیرد.

در داخل سایت برای هر محصول متونی قرار دارند که توسط تیم فنی تایید شده و لوازم یدکی مورد نظر را کاملا به مشتری معرفی می‌کند، ویژگی‌های مثبت و منفی هر محصول را بیان و حتی با دیگر برندها مقایسه می‌کند.

پس از خرید هر قطعه تماسی با مشتریان برقرار می‌شود تا نظر این عزیزان در مورد نحوه ارسال، بسته‌بندی، کیفیت قطعه و شیوه پاسخگویی سنجیده شود.

مشتریان می‌توانند با تماس به مرکز پشتیبانی رایکایدک  با تیم فنی به‌صورت رایگان مشاوره کنند؛ در آخرین گام حتی اگر مشتری عزیز از جنس خریداری‌شده رضایت کافی را نداشته باشد با مرجوع کردن کالا به مرکز پشتیبانی، قطعه بار دگر مورد بررسی تیم فنی ‌قرار می‌گیرد و در صورت عدم آسیب‌دیدگی قطعه بنا به درخواست مشتری امکان عودت وجه را نیز برای عزیزان فراهم می‌کنند.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان