پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

کار کردن یکی از مشکلاتی است که بانوان با آن رو به رو هستند، به ویژه خانم های متاهل و دارای فرزند که علاقه دارند برای خود منبع درامد داشته باشند و این موضوع در کنار رسیدگی به وظایف همسری و مادری شاید کار سختی باشد؛ با توجه به این که برخی از کارها نسبت به زمانی که برای انجام آن کار گذاشته می شود درآمد کافی ندارند. ما در این بخش به معرفی مشاغل پردرآمد برای بانوان می پردازیم، تا خانم های ایرانی بتوانند در میان این مشاغل، یک شغل مناسب با توجه به شرایط، سلیقه و تواناهایی خود انتخاب کنند. با توجه به شرایط افتصادی، در بسیاری از خانواده ها نیاز است که بیشتر افراد خانواده دارای شغل با درآمد مناسب باشند.

معرفی 8 شغل پردرآمد برای خانم ها

مشاغل زیادی وجود دارد که خانم ها می‌توانند در آن حوزه مشغول به فعالیت شوند، اما ما به مشاغلی اشاره داریم که شاید در سال های اخیر بیشتر طرفدار پیداکرده است و با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی برخی از آن ها به وجود آمده اند و می توان به شکل های مختلف مانند دورکاری، فریلنسری، پاره وقت انجام داد. در گذشته و شغل های سنتی، کار کردن تنها به 8 ساعت فعالیت روزانه در یک مجموعه ختم می شد ولی در حال خاضر مشاغل زیادی وجود دارد که شما می توانید بدون حضور فیزیکی مگر در مواقع اندک آن ها را انجام دهید و درآمدهای بالایی داشته باشید.  

طراحی سایت

طراحی سایت یکی از مشاغل پردرآمد برای بانوان در کشور ایران و حتی خارج از کشور است. با توجه به گسترش کسب و کارهای اینترنتی، تقضا برای طراحی سایت به شدت زیاد است. خانم ها می توانند این شغل را به هر شکلی که دوست دارند انجام دهند. برای مثال می توانند در یک مجموعه به صورت تمام وقت مشغول به کار شوند یا به شکل پروژه ای کار کنند. درآمد میانگین برای این شغل در سطح مبتدی از ماهی 10 میلیون شماره می شود و برای افراد حرفه ای تر مبالغ 100 میلیون نیز برای طراحی یک سایت در نظر گرفته می شود اما به شرطی که شما یک فرد حرفه ای در این حوزه باشید.

تولید محتوا

تولید محتوا به شکل های مختلف وجود دارد. از انواع محتوا می توان به محتوای متنی، تصویری، ودیویی و صوتی اشاره کرد. افراد با توجه به تخصص و علاقه خود در این زمینه ها می توانند اقدام به تولید محتوا کنند. تولید محتوا از جدیدترین مشاغل و پردرآمد ترین مشاغل برای بانوان است. بسیاری از افراد از شهرهای مختلف با کارفرما و مجموعه هایی کار می کنند که در شهر دیگری قرار دارند. تولید محتوا می تواند به صورت حضوری و غیر حضوری انجام شود. افراد بسته به توانایی و تجربه خود می توانند درامدهای مختلف داشته باشند.

 

سوشال کار

امروزه شبکه های اجتماعی علاوه بر سرگرمی برای بسیاری از افراد، باعث ایجاد شغل شده اند. به صورت میانگین هر فرد روزانه 4 ساعت در شبکه های اجتماعی فعالیت می کند. پس شما به راحتی می توانید با زمان گذاشتن در شبکه های اجتماعی درامد داشته باشید. اگر بخواهیم محبوب ترین شبکه اجتماعی در ایرانیان را مثال بزنیم باید به سراغ اینستاگرام برویم. میانگین در آمد یک فرد در اینستاگرام 15 میلیون تومان است که این عدد می تواند با توجه به فعالیت های شما کم یا زیاد شود. از جمله مشاغلی که در حوزه سوشال بسیار پرطرفدار هستند می توان به ادمین صفحات، تبلیغات و بلاگری اشاره کرد.

عکاسی

عکاسی یکی از حرفه هایی است که می توان به شکل های مختلف از آن کسب درآمد کرد. بسیاری از خانم ها به  علت دقت و ظرافتی که در کارها دارند می توانند در شغل عکاسی موفق شوند. عکاسی به حوزه های مختلفی تفسیم می شود مانند عکاسی صنعتی، عکاسی پرتره، عکاسی حیات وحش، عکاسی معماری و بسیاری از موارد دیگر که با توجه به سلیقه خود می توانید در یک حوزه شروع به فعالیت کنید. چه به عنوان یک فرد تازه کار قصد فعالیت در حوزه عکاسی را دارید چه به عنوان یک فرد با تجربه می توان از طریق ثبت آگهی در ایران مشاغل ، شغل مناسب پیدا کنید.

5

فروش آنلاین

فروش آنلاین یکی از مشاغلی است که با هر شرایط سنی می توانید آن را انجام دهید. بسیاری از خانم ها در کنار کار اصلی خود به فروش آنلاین می پردازند و درامد های بالایی دارند. بسیاری از خانم های خانه دار ترجیح می دهند یک شغل در منزل داشته باشند و در کنار رسیدگی به امور منزل درآمد خود را نیز داشته باشند، فروش آنلاین یکی از بهترین شغل های پر درآمد برای بانوان است که می توانند در این حوزه شروع به فعالیت کنند و از طریق کانال های مختلف یک محصول را به فروش برسانند . در فروش آنلاین لزومی ندارد شما تهیه کننده محصولات باشید می توانید محصولات دیگران را به فروش برسانید امروزه بسیار رونق دارد و به مشارکت در فروش معروف است.

 

تدریس

تدریس و معلمی یک شغل مقدس است و در تمام دنیا از ارزش بالایی برخوردار است. یکی از ویژگی هایی که هر معلم باید داشته باشد صبر و حوصله است. معمولا خانم ها در حوزه تدریس بسیار صبورتر و دلسوزتر از آقایان هستند. شما می توانید در هر حوزه ای که تخصص دارید آن را به دیگران آموزش دهید. تدریس را می توان به عنوان یک شغل پردرامد برای بانوان معرفی کرد. امروزه افراد به این نتیجه رسیده اند که هر چه بیشتر روی آموزش سرمایه گذاری کنند راحت تر به نتیجه می رسند.

 

مشاغل هنری

اگر علاقه مند به حوزه های هنری هستید و دوست دارید در زمینه هنر شغل داشته باشید و درامد کسب کنید می توانید از طریق سایت آگهی مشاغل شغل مناسب خود را در زمینه های مختلف هنری پیدا کنید. شاید فکر کنید در زمینه های هنری درامد زیادی وجود ندارد اما باید بگوییم مشاغل هنری یکی از پردرآمدترین حوزه ها برای بانوان است.

6

سخن آخر

برای شروع هرکاری می توانید به صورت کاراموزی با درآمد کم وارد آن حوزه شوید اما بعد از کسب تجربه و مهارت این شما هستید که قیمت کار کردن خود را تعیین می کنید. برای یافتن شغل مناسب می توانید در سایت های آگهی مشاغل مانند سامانه ثبت اگهی و مشاغل ایران مشاغل ، به دنبال کار با شرایط مورد نظر خود بگردید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان