پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

برچسب کابینت

انواع برچسب کابینت باتوجه به کاربرد آن بر روی کابینت های فلزی ، ام دی اف ، سنگ و هایگلاس نصب میشود که طرح های مختلف باتوجه به تمام سلیقه ها در بازار موجود است . باتوجه به این که ضخامت و کیفیت برچسب کابینت باهم دیگر تفاوت دارد برچسب کابینت ضخیم ترحدود 150 میکرون  را میتوان بر روی دیوار و کفپوش اتاق و کمد استفاده کرد و برچسب کابینت با ضخامت کم ترحدود 80 میکرون  را میتوان برای کابینت استفاده کرد همچنین قدرت چسب برچسب کابینت به دلیل نازک تر بودن ان بیشتر از برچسب دیوار است . در فروشگاه برچسب کابینت و دیوارراگا کالا انواع  برچسب کابینت با ضخامت و کیفیت های متفاوت موجود است.

برچسب کابینت چیست و چه کاربردی دارد ؟

برچسب کابینت مانند کاغذ دیواری عمل می کند و بر روی سطوح مختلف مانند کابینت ، دیوار ، کمد و کفپوش را با توجه به سلیقه ما تغیر میدهد . برچسب کابینت از نظر کیفیت در انواع مختلف قابل شستشو و غیر قابل شستشو و مقاوم در برابر رطوبت و مقاوم در برابر پوسته پوسته شدن و خط و خش در بازار موجود است.

انواع برچسب کابینت :

برچسب کابینت ام دی اف :

از شیک ترین و ساده ترین نوع برچسب کابینت ام دی اف است که طرح و رنگ مختلفی دارد ولی رنگ سفید ساده ان بسیار طرفداران بیشتری دارد و خیلی راحت میتوانید با وسایل اشپزخانه ست کنید و هیچ وقت از مد نمی افتد . چون برچسب کابینت سفید رنگ خیلی زود کثیف میشود به رلحتی میتوانید با دستمال نم دار ان را تمیز کنید چون برچسب کابینت ام دی اف قابل شستشو است.

برچسب کابینت ممبران :

از محبوب ترین برچسب کابینت است که نسبت به سایر برچسب های کابینت ضخامت کم تری دارد حدود 80 میکرون به همین دلیل قیمت پایین تری دارد . برچسب کابینت ممبران در انواع طرح ها وجود دارد که میتوانید با توجه به سلیقه و هماهنگی سایر وسایل ان را خریداری کنید . این نوع برچسب مقاوم در برابر حرارت و رطوبت است.

برچسب کابینت های گلاس :

برچسب کابینت های گلاس در انواع طرح و رنگ مختلف مانند مشکی ، سفید ، و کرم موجود است که ضد اب و نسوز بوده و خیلی راحت تمیز میشود . باتوجه به کیفیت و رنگ این نوع برچسب قیمت متفاوتی هم دارد.

انواع برچسب کابینت عبارتند از قابل شستشو بودن ، فانتزی ، طرح چوب ، ام دی اف ، و هایگلاس و گل دار که برای دیوار بیشتر استفاده میشود . از طرح هایگلاس برای کاشی اشپزخانه که براق هستند استفاده میشود ، طرح ام دی اف هم برای کابینت بیشتر استنفاده میشود . برچسب کابینت طرح چوب هم که ضخامت بیشتری حدود 150 میکرون دارد بیشتر برای کفپوش اتاق ها استفاده میشود که در دو رنگ روشن و تیره در بازار موجود است.

قیمت انواع برچسب کابینت :

برچسب کابینت در دو نوع قابل شستشو و غیر قابل شستشو و ضخامت بیشتر حدود 150 میکرون و 80 میکرون وجود دارد و مقاوم در برابر حرارت و خشن بودن که همه این عوامل بر روی قیمت برچسب کابینت اثر می گذارد.

مزایا و معایب برچسب کابینت:

مزایا

قیمت مناسب و به صرفه دارد.

نصب راحت و بدون دردسر دارد.

دارای انواع مختلف قابل شستشو و غیر قابل شستشو است.

در سایز های مختلف میتوانید تهیه کنید.

معایب

دوتم کمتری نصب به خود کابینت و کاغذ دیواری دارد.

در صورتی که نصب درست انجام نشود ظاهر خوبی ندارد.

جنس برچسب دیواری از چیست ؟

پی وی سی

چرم

مخمل

جیر

برچسب دیوار

 

برچسب دیواری روی چه چیزی نصب میشود ؟

کابینت

کاشی

دیوار

شیشه

کف

برچسب دیواری قابل شستشو است ؟

برچسب دیواررا به راحتی بر کف ، دیوار ، سرامیک و .. بچسبانید و نگران کثیف شدن ان نباشید زیرا برچسب های دیواری قابل شستشو است .بهترین روش برای تمیز کردن برچسب دیواری استفاده از بخار شو است زیرا صدمه کمی به برچسب دیواری وارد میشود

نکات مهم درباره برچسب دیواری

روی هر سطح صافی قابل نصب می‌باشد. بهترین جای نصب دیوار رنگ روغن، رنگ پلاستیک، کاغذ دیواری مسطح می‌باشد. برچسبها روی گچ و بلکا و مولتی کار (اگر صاف نباشد) نمی‌چسبد.

اندازه استیکر خود را نسبت به جایی که می خواهید آنرا نصب فرمایید مشخص کنید در استیکرهای عمودی ارتفاع کار و در افقی طول محاسبه می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان