پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

اگر فروشنده لباس هستید باید به دقت در مورد نحوه نمایش اقلام لباس در فروشگاه خود فکر کنید. اگر لباس‌ها در نمایش، جذاب به نظر نرسند مردم تمایلی به خرید آن نخواهند داشت. رگال‌های لباس برای نمایش لباس‌های مردانه و زنانه به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که هم برای خریدار و هم برای مغازه‌دار کار خرید و فروش را آسان می‌نماید و لباس‌ها را بدون اشغال فضای زیادی، زیبا و تازه نگه می‌دارد. از طرفی شاید برای شما هم پیش آمده باشد که به علت کوچک بودن کمد لباس اتاق خوابتان، همیشه با کوهی از لباس و مانتو و روسری و حتی شلوار مواجه شوید. به‌طوری که برای پیدا کردن پوشش مد نظرتان، باید ساعت‌ها وقت بگذارید تا از میان این انبوه لباس، پوشاک مد نظر خود را پیدا کنید. در اینگونه مواقع جهت نظم‌دهی و سازماندهی این لباس‌ها و حتی لوازمی همچون کیف و کفش، بهترین راه حل استفاده از آویزهای مناسب و پرکاربرد است که مدل‌های مختلف آن با کیفیت‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شود. به هرحال چه فروشنده لباس باشید و چه یک خانم خانه دار برای نگهداری و آماده کردن لباس‌ها یا آویزان کردن آنها می‌توانید متناسب با نیاز خود یکی از انواع رگال نظیر رگال خانگی، رگال قوطی، رگال طلایی، رگال فروشگاهی، رگال تیله ای و یا حتی شاخک رگال را در مدل‌های آویز، استندی، دیواری، ثابت، چرخان و... انتخاب و خریداری نمایید.

این رگال‌ها که به آن قفسه لباس نیز گفته می‌شود برای هر اتاق و فروشگاه پوشاکی نیاز بوده و مدل‌های مختلف آن معمولا نیازها و اهداف متفاوتی را برآورده می‌کنند. مثلا اگر قصد دارید یک دورهمی بزرگ در منزل خود داشته باشید و منتظر مهمانان زیادی هستید با اضافه کردن یک رخت آویز مناسب، راهروی شما می‌تواند لباس‌های بیشتری را سازماندهی کند. بعضی از این نوع رخت آویزها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که حجم بیشتری از لباس را می‌توانند تحمل کنند این در حالی است که بعضی از آنها تنها قادرند تعداد بسیار کمی از لباس‌ها را در خود جای دهند. با پیشرفت تکنولوژی، قابلیت‌های متنوعی به این قفسه‌های لباس افزوده شده است که بطور مثال می‌توان به قابلیت جمع‌شوندگی، چرخ دار بودن، یک ردیفی بودن یا چند ردیفی بودن اشاره کرد. این مزایا باعث شده است که یافتن انواع پوشاک و نگهداری از آن‌ها بسیار راحت و آسان شود. در ادامه ضمن تعریف رگال و معرفی انواع آن به بررسی نکات مهم در مورد انتخاب این ابزار خواهیم پرداخت. اگر قصد خرید این وسیله پرکاربرد را دارید با ما تا انتهای مقاله همراه باشید. 

رگال لباس چیست؟ 

Regal به نوعی رخت آویز متحرک و یا پایه‌دار گفته می‌شود. این رخت آویزها وسیله‌ای مناسب جهت سازماندهی البسه‌ها، کیف‌ها و کفش‌ها هستند و در جنس‌های مختلف نظیر فلزی، چوبی، پلاستیکی، استیل و... طراحی و تولید می‌گردند. با اینکه این وسیله، شکل ظاهری بسیار ساده‌ای دارد؛ اما نقش بسیار بزرگی در سامان‌دهی پوشاک ایفا می‌کند و به بافت و مدل لباس‌ها هیچ‌گونه آسیبی نمی‌رساند؛ درنتیجه این البسه‌ها طول عمر بیشتری خواهند داشت. Regal بسته به نوع کاربرد و نیز جنس به کار رفته در ساخت این وسیله در انواع مختلف طراحی و تولید شده است و در بازار با قیمت‌ها و برندهای متفاوت عرضه می‌گردد. 

انواع Regal

همانطور که در بالا اشاره کردیم رگال‌ها جهت کارآیی بیشتر و تخصصی‌تر برحسب اندازه، جنس و کاربرد در مدل‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. این رخت آویزها بر حسب کاربرد به رگال خانگی و رگال فروشگاهی تقسیم شده و از لحاظ جنس به رخت آویزهای فلزی و چوبی دسته‌بندی می‌گردند. همچنین بر حسب رنگ  به رگال طلایی، نقره‌ای، مشکی و... معروفند. ابن رخت آویزها از لحاظ نوع  مدل شامل موارد زیرهستند: 

  • مدل دیواری: رخت آویزهایی نردبانی شکل هستند که به شکل افقی بر روی دیوارها نصب می‌گردند. یک طرف از میله آن توسط یک پایه به دیوار وصل شده و طرف دیگر آن به شکل رخت آویز مورد استفاده قرار می‌گیرد. 
  • مدل استندی: این مدل نیز به شکل نردبان طراحی شده است و قابلیت جابجا شدن دارد. شکل ظاهری این رخت آویز شبیه به تاب بازی است به‌ طوری‌ که دو طرف آن به دو پایه مجهز بوده و یک میله به این پایه‌ها وصل شده است. این رخت آویزها تاشو بوده و جای بسیار کمی اشغال می‌کنند. در بعضی مدل‌های آن، جایی برای قرار دادن کفش نیز تعبیه شده است. 

8

  • مدل سقفی: این رخت آویزها به سقف متصل بوده و لباس‌ها بر روی آنها آویزان می‌شوند. از مدل‌های پرکابرد این نوع Regal می‌توان به رخت آویز دایره‌ای، میله ای، و گلدانی اشاره کرد. 
  • مدل لوله‌ای: این رخت آویزها بسیار ظریف و کوچک هستند و در انواع ایستاده و سقفی طراحی و تولید می‌شوند. 
  • مدل ثابت: این رخت آویزها کاربرد خانگی داشته و در طراحی برخی از آنها چرخ تعبیه شده است تا جابه جایی آن برای شما آسان شود. این رخت آویز از ساده‌ترین نوع رگال‌های موجود در بازار است. 
  • مدل چرخان: این مدل نیز بر روی زمین ثابت بوده و به شکل ایستاده طراحی شده است. این نوع رخت آویز معمولا کاربرد فروشگاهی دارد و از آن به عنوان رگال فروشگاهی استفاده می‌گردد. 
  • رگال قوطی: این وسیله نیز به شکل قوطی طراحی شده و دارای میله‌های محکم جهت آویزان کردن لباس است. کاربرد این نوع رخت آویز بیشتر فروشگاهی بوده و به دو صورت عمودی و افقی طراحی و تولید شده است. 
  • رگال تیله ای: رخت آویز تیله ای یا ساچمه‌ای مناسب کمدهای لباس در منزل یا فروشگاه‌ها است و به شکل عمودی یا افقی بر روی ستون یا داخل کمد قرار می‌گرد. 

شاخک رگال چیست؟ 

به وسیله‌ای که کمک می‌کند تا از رخت آویزها استفاده‌ی بهینه شود شاخک رگال می‌گویند و جنس آن غالباً از جنس فلز استیل است. کاربرد اصلی شاخک‌ها این است که به کمک آن می‌توان، تعداد زیادی از پوشاک را روی یک رخت آویز جا داد. 

مزایای استفاده از Regal

  • امکان جابه جا شدن دارند
  • اکثراً تاشو هستند
  • جای کمی را در خانه یا فروشگاه اشغال می‌کنند
  • بسیار سبک هستند
  • از طرح و رنگ‌های مختلف برخوردار هستند
  • دارای زیبایی منحصر به فرد هستند
  • امکان نظم‌دهی و مرتب کردن لباس را فراهم می‌سازند

نکات مهم در هنگام خرید Regal

برای خرید Regal بهتر است ابتدا نوع نیاز خود از این وسیله را مشخص کنید؛ اینکه جهت کارآیی خانگی به این رخت آویزها نیاز دارید یا برای فروشگاه اقدام به خرید این وسیله کرده‌اید. پس از آن ابعاد رگال مورد نظر خود را بر حسب تعداد لباسی که در منزل یا فروشگاه دارید، مشخص کنید. برای لباس‌های ضخیم مثل لباس‌های زمستانی نیاز به رخت آویزهای مقاوم و محکم دارید. پس رخت آویزی را انتخاب کنید که تحمل وزن بالا را داشته باشد. سعی کنید رگال‌هایی را تهیه کنید که در آن قفسه‌ای برای نگهداری کیف و کفش تعبیه شده باشد. همچنین داشتن چرخ و محرک بودن Regal از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید، باید آن را مد نظر قرار دهید.

9

اگر قصد خرید این وسیله پر کاربرد را دارید و نمی‌دانید که بهترین و با کیفیت‌ترین آنها را از کدام فروشگاه خریداری کنید، ما فروشگاه قفسه کرج را به شما معرفی می‌کنیم. فروشگاه قفسه کرج که سابقه‌ای سی ساله در زمینه تولید وعرضه تجهیزات فروشگاهی، اداری، بایگانی و انباری دارد؛ بهترین مرجع جهت خرید انواع رگال لیاس در مدل‌ها و متریال‌های مختلف به‌شمار می‌آید. برای خرید ملزومات مورد نیازتان و نیز مشاهده تمامی محصولات این فروشگاه می‌توانید  به وب‌سایت قفسه کرج به آدرس اینترنتی https://www.ghafasekaraj.com/ مراجعه کنید و خریدی مطمئن و باصرفه را تجربه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان