پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

به صورت خلاصه جواب این سوال بله است.  اگر کلاف مبل شما سالم است و چوب باکیفتی دارد، بهتر از تعمیرات مبل را انجام دهید. یعنی اقدام به تعویض پارچه مبلی یا رویه کوبی مبل کنید و در صورت نیاز اقدام به رنگ‌کاری مبل را انجام دهید. درباره صندلی گردان؛ اگر قطعه نیاز دارد که حتما اقدام به تعویض قطعه صندلی خود کنید (جک، مکانیزم، چرخ، پایه) ولی اگر روکش صندلی خراب شده یا فوم زیر آن خراب شده و صندلی شما قدیمی نیست، حتما اقدام به تعمیرات صندلی اداری خود کنید.

اگر صندلی اداری شما قدیمی است (جک و مکانیزم نداره) ارزش تعمیرات ندارد.

خدمات تعویض پارچه مبل

تعویض پارچه مبلی یا رویه کوبی مبل خدماتی است که باید در کارگاه‌های تعمیر مبل انجام شود. به هیچ عنوان امکان رویه کوبی مبل در منزل یا محل وجود ندارد.

حدود هزینه‌های تعویض پارچه مبل (رویه کوبی مبل) در پایین آمده است. حتما توجه داشته باشید که اگر کلاف مبل شما سالم است و جنس چوب مبل شما خوب است اقدام به تعمیرات مبل کنید. هر مبل بین 15 تا 25 متر پارچه یا چرم نیاز دارد، هر متر پارچه مبلی هم از متری 80 هزارتومان است تا یک میلیون تومان. پس دو هزینه کلی رویه کوبی مبل هزینه دستمزد تعمیرکار مبل است و هزینه پارچه یا چرم مبلی شماست.

خدمت

حدود قیمت به تومان

مبل استیل 7 نفره

از 3.000.000 تا 5.000.000

مبل استیل 9 نفره

از 3.800.000 تا 6.000.000

مبل راحتی 7 نفره

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل راحتی 9 نفره

از 6.000.000 تا 8.000.000

مبل کلاسیک

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل سلطنتی 7 نفره

از 4.000.000 تا 7.000.000

مبل سلطنتی 9 نفره

از 5.000.000 تا 7.000.000

 

 

انتخاب پارچه مبلی و خرید آن را هم می‌توانید خودتا مستقیم از بازار خریداری کنید، هم تعمیرکار مبل می‌تواند با ارائه کالیته مبل در منزل شما، اقدام به خرید پارچه مبلی برای شما کنند.

خدمات تعمیرات صندلی اداری

تعمیرات صندلی اداری در محل با توجه به نوع خرابی، متفاوت می‌باشد. برای مثال زمانیکه چرخ صندلی اداری چراخدار خراب شده باشد، تعمیرکار متخصص به محل مورد نظر مراجعه کرده و پس از بررسی‌های لازم، هزینه تعمیر را به شما اطلاع می‌دهد و به تعمیر چرخ صندلی اداری می‌پردازد. معمولا تعمیر چرخ صندلی، به مدت یک ساعت، انجام خواهد شد که در این نوع تعمیر، چرخ صندلی ترمیم یا در صورت لزوم تعویض می‌شود.

در بعضی از مواقع، ممکن است چرم صندلی اداری دچار پوسته پوسته شدن، پارگی، سوختگی و... شده باشد که تعمیرکار با استفاده از وسایل و تجهیزات لازم به تعمیر آن می‌پردازد. بنابراین تعمیرات صندلی اداری متفاوت می‌باشد.

به صورت کلی می‌توان گفت که تعمیرات صندلی اداری در محل، مراحل گوناگونی دارد که به صورت زیر هستند.

  • در مرحله اول، تعمیرکار تمام قطعات صندلی اداری را از یکدیگر جدا می‌کند. همچنین مکانیزم صندلی نیز جدا کرده و در صورت نیاز، جوشکاری خواهد کرد.
  • در مرحله دوم، تعمیرکار جک صندلی اداری را نیز جدا کرده و آن بررسی می‌کند که اگر دچار خرابی شده باشد با استفاده از وسایل لازم، به تعمیر یا در صورت لزوم به تعویض آن، می‌پردازد.
  • در مرحله سوم نیز تعمیرکار به جدا سازی چرخ‌های صندلی پرداخته و در صورت خرابی، آن‌ها را تعمیر می‌کند.
  • در مرحله چهارم، تعمیرکار به بررسی روکش صندلی اداری می‌پردازد. معمولا جنس روکش صندلی، پارچه‌ای یا چرمی می‌باشد که در قسمت نشیمنگاه و پشتی صندلی قرار دارد. در صورتیکه روکش صندلی اداری دچار خرابی شده باشد، خیاط به تعمیر آن و در صورت لزوم به تعویض آن می‌پردازد. پس از آن، فوم یا ابر صندلی  مورد بررسی قرار می‌گیرد. در این حالت اگر پس از بررسی، کیفیت ابر یا فوم صندلی کم شده باشد، تعمیرکار با اضافه کردن مقداری ابر یا فوم، آن را تقویت می‌کند.

تعمیرات صندلی اداری در محل، مزایای زیادی دارد که مهم‌ترین آن‌ها به صورت زیر می‌باشند.

  • معمولا زمانیکه که قطعات صندلی تعویض می‌شوند، قطعات دارای ضمانت نامه خواهند بود.
  • در صورتیکه مرکز تعمیرات صندلی اداری معتبر باشد، تعمیرکار، با تجربه بوده و برای تعمیر، از قطعات با کیفیت استفاده می‌کند.
  • پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل رعایت می‌شوند.
  • تعمیر صندلی اداری در محل، باعث صرفه جویی در زمان می‌شود.

هزینه تعمیر صندلی اداری

هزینه تعمیر صندلی اداری با توجه به عوامل مختلفی، متغیر می‌باشد که از جمله این عوامل می‌توان به نوع صندلی اداری، جنس صندلی، نوع قطعات تعمیر یا تعویض شده صندلی، نوع خرابی و... اشاره نمود. برای مثال هزینه تعمیر جک با هزینه تعمیر روکش صندلی اداری کاملا متفاوت است. برای اطلاع از هزینه تعمیر صندلی اداری می‌توانید زمانیکه با تعمیرکار متخصص تماس گرفته‌اید، نوع صندلی و نوع خرابی را به تعمیرکار اطلاع دهید تا تعمیرکار به صورت تقریبی  شما را از هزینه تعمیر صندلی اداری مطلع نماید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان