پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

سلامت دهان و دندان منوط بر رعایت نکات بهداشتی و توجه به دستورالعمل‌ هایی است که سبب جلوگیری از خرابی و پوسیدگی دندان ‌ها می ‌شود. بیماری‌های دهان، دندان و لثه از متداول ‌ترین بیماری ‌هایی است که افراد را درگیر کرده و زندگی روزمره را دچار اختلال می‌کند‌. بیماری‌های دهان و دندان و عفونت‌هایی که در پی بی‌توجهی به بهداشت دندان‌ها و لث ه‌ها ایجاد می‌ شود بر روی عملکرد سایر بخش ‌ها و اندام ‌های بدن نظیر قلب و سیستم گوارشی نیز اثر منفی گذاشته و به همین جهت لازم است راهکارهای مناسب جهت ممانعت از بروز این نوع اختلالات را پیگیری کنید.

بهترین و اصلی ‌ترین روش مراقبت از دهان و دندان و حفظ بهداشت و پاکیزگی آن‌ ها، استفاده از مسواک و خمیر دندان مناسب می ‌باشد. پاکسازی فضای دهان به واسطه مسواک و خمیر دندان مرغوب مانع از رشد و اعمال اثر باکتری ‌ها شده و ضمن جلوگیری از پوسیدگی و جرم گرفتن دندان‌ ها، به از بین بردن بوی نامطبوع دهان کمک‌ می ‌کند. در ادامه شما را با تعدادی از بهترین برندهای مسواک‌ و خمیر دندان آشنا کرده و بهترین این مارک ‌ها را معرفی می‌کنیم.

بهترین برندهای مسواک و خمیر دندان موجود در بازار

مسواک ‌های مختلفی با برندهای متفاوتی در بازار وجود دارند که شما می ‌توانید تهیه نمایید. در ادامه به معرفی بهترین برندهای مسواک و خمیر دندان برای تمیز کردن دهان و دندان می‌ پردازیم:

مسواک‌ اورال بی

اورال بی از معتبرترین برندهای تولید کننده مسواک است که به دلیل تولید محصولات باکیفیت محبوبیت بالایی یافته است. مسواک ‌های اورال بی در انواع مدل‌های برقی و معمولی به بازار عرضه می‌ شوند‌. برای خرید مسواک برقی اورال بی از مو تن رو می ‌توانید ویژگی‌های هر یک از مدل‌ های این نوع مسواک را بررسی و مقایسه کنید.

انواع مسواک ‌های برقی اورال بی

پیشنهاد فروشگاه مو تن رو، خرید مسواک از برندی است که بیشتر در همین رابطه محصول تولید می کند. برای مثال برندی مانند اورال بی، یکی از اصلی‌ترین محصولاتش، مسواک است و تمرکز بیشتری را بر روی تولید مسواک گذاشته است؛ و تمام تحقیقات خود را به ساخت محصولات دهان و دندان اختصاص داده است. بنابراین قطعاً باید ازلحاظ ویژگی و کیفیت برتری بیشتری نسبت به سایر برندها داشته باشد.

جالب است بدانید طبق آمار، پرفروش‌ترین و گران‌ترین و محبوب‌ترین برند تولیدکننده محصولات مسواک برند اورال بی می‌باشد که توانسته به‌خوبی بازار مسواک را در جهان به دست بگیرد اما در صورت نیاز می‌توانید از ویژگی‌های برندهای دیگر نیز دیدن کنید.

7

بهترین مسواک ‌های برقی اورال بی شامل موارد زیر می ‌شوند:

مسواک برقی اورال بی پرو 6900

این مسواک از جمله بهترین مسواک‌ های اورال بی محسوب می ‌شود. مهم‌ ترین ویژگی‌ های این مسواک به شرح زیر هستند:

  • دارای سری CrossAction
  • دارای برای مناسب با موهای شیب دار برای احاطه هر چه بهتر دندان‌ ها
  • دارای اپلیکیشن برای تلفن ‌های هوشمند
  • قابلیت اتصال با بلوتوث برای یادآوری مسواک زدن و محاسبه تایم شستشوی دندان
  • قابلیت تمیز کردن دندان‌ ها به شکل سه بعدی با حرکات نوسانی، دورانی و نبضی

مسواک برقی اورال بی پرو کراس اکشن مدل 500

این مسواک فوق‌العاده، ویژگی ‌هایی فوق العاده‌ای دارد:

  • قابلیت پاکسازی سه بعدی دندان ‌ها به واسطه حرکات نوسانی، دورانی و نبضی
  • با قابلیت تمیز کنندگی ۱۰۰ درصد بیشتر از مسواک ‌های معمولی برای از بین بردن جرم ‌های دندان
  • دارای حالت تمیز کردن روزانه
  • حرکات منظم سری مسواک برای ایجاد خروجی بهتر

مسواک سیگنال

برند فرانسوی سیگنال به تولید انواع مختلفی از محصولات مراقبتی دهان و دندان مانند مسواک‌ ها و خمیر دندان‌ها پرداخته است. قیمت مسواک سیگنال اصل با توجه به مدل محصول و نوع کارایی آن تعیین می شود.

مسواک سیگنال مدل Gum Care، دارای براش نرم و کارآمد برای مراقبت از دندان‌ ها بوده و قابلیت تمیز کردن و پاکسازی کامل دندان‌ها به شکل سطحی و عمقی را دارا است. همچنین این مسواک مجهز به پد تمیز کننده زبان جهت از بین بردن باکتری‌ های زبان است و می ‌تواند به بهترین شکل دهان و دندان را تمیز کند.

مسواک سیگنال مدل Silver Charcoal دارای ساختار مناسب براش برای تمیز کردن بخش ‌های عقبی دندان‌ ها بوده و ضد حساسیت است. ضمن آنکه قابلیت پاکسازی پلاک دندان‌ ها، مجهز به پر تمیز کننده زبان را دارا است.

 

معرفی بهترین خمیر دندان ‌ها

خمیر دندان ‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم، از جمله بهترین خمیر دندان‌ های موجود در بازار هستند:

خمیر دندان سنسوداین برای دندان ‌های حساس مناسب بوده و از پوسیدگی و فرسودگی دندان ‌ها ممانعت می‌کند. این خمیر دندان به افزایش مقاومت مینای دندان‌ ها کمک کرده و ضد باکتریال و سفید کننده قوی است.

خمیر دندان کرست، ضد حساسیت و ضد باکتری و با قابلیت محافظت از دندان‌ های حساس و آسیب پذیر بوده و سفید کننده و پاک کننده جرم ‌‌های دندانی است.

خمیر دندان سیگنال از ایجاد جرم و پلاک بر روی دندان‌ ها ممانعت کرده و برای پاکسازی روزانه دهان و دندان مناسب است. این خمیر دندان  قابلیت محافظت حداکثری از لثه‌ ها و دندان ‌ها را داشته و  به ترمیم دندان ‌ها کمک می ‌کند.

نتیجه گیری

رعایت بهداشت از مهم ‌ترین اصول حفظ سلامت فردی به شمار می‌آید. طراحی، تولید و عرضه محصولات مراقبت از دهان و دندان، پوست و مو نیز با هدف افزایش بهداشت و در نتیجه ارتقای سطح سلامت افراد صورت می‌گیرد.

همانطور که استفاده از شامپوها و سرم‌های مو در افزایش کیفیت مراقبت از موها اثر گذار هستند یا انتخاب کرم و لوسیون مناسب سلامت پوست و شفافیت و زیبایی آن را تضمین می‌کند، برای حفظ سلامت دهان و دندان و جلوگیری از بروز مشکلات گسترده‌تر نیز باید به انتخاب و خرید مسواک و خمیر دندان باکیفیت بپردازید. جهت اطلاع از خواص شامپو بچه فیروز و مطلع شدن از قیمت سایر محصولات مراقبتی پوست، مو و دندان کودکان نیز می‌توانید نام محصول مورد نظر را در فروشگاه مو تن رو جست و جو نمایید و اطلاعات مفیدی را کسب کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان