پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

یکی از برندهای معروف و معتبر لوازم خانگی که شرکت تولیدکننده آن توسط فردی آلمانی به نام امیل راتنا راه‌اندازی شده است، برند آاگ نام دارد. البته این برند علاوه بر لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی، چرخ گوشت، بخارشور، جارو شارژی، جارو برقی، قهوه ساز، توستر، چای ساز، ماشین ظرفشویی، اتو، سرخ کن، پنکه لوازم صنعتی مانند دریل شارژی، پیچ گوشتی برقی، سشوار صنعتی نیز تولید می‌کند. لوازم خانگی آاگ نیز مانند هر وسیله دیگری به مرور زمان دچار خرابی می‌شوند. در گذشته مردم برای تعمیر لوازم خانگی آاگ به تعمیرگاه‌های عمومی مراجعه می‌کردند. اما امروزه از خدمات ارائه شده توسط نمایندگی‌های معتبر برای تعمیر لوازم خانگی آاگ استفاده می‌شود‌. در این مقاله قصد داریم درباره نحوه تعمیر ماشین لباسشویی آاگ و تعمیر ظرفشویی آاگ توضیح دهیم.

چرا باید تعمیرات آگ را باید به نمایندگی مجاز بسپاریم؟

اگر دارای لوازم خانگی با برند آاگ هستید و بعد از مدتی احساس کردید که لوازم شما کیفیت اولیه را ندارند و باید تعمیر شوند، حتما با یکی از نمایندگی‌های معتبر تعمیرات آگ تماس بگیرید. نمایندگی‌های مجاز تعمیر لوازم خانگی آاگ در تمام ساعات شبانه‌روز آماده ارائه خدمات هستند و در سریع‌ترین زمان ممکن با هزینه‌ای اندک می‌توانند هر یک از لوازم خانگی معیوب را توسط بهترین و مجرب‌ترین تعمیرکاران اعزام شده از سوی نمایندگی تعمیر کنند. هزینه تعمیر لوازم خانگی آا‌گ توسط تکنسین‌های نمایندگی از سوی اتحادیه تعیین می‌شود و هیچ کس حق ندارد مبلغی بالاتر از مبلغ تعیین شده توسط اتحادیه را بابت تعمیرات آاگ از مشتریان دریافت کند.

تعمیر لباسشویی آآگ

 ماشین لباسشویی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین محصولات برند آاگ از طول عمر و کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. این دستگاه در دو مدل مختلف تولید می‌شود به صورتی که هم می‌توان آن را به صورت توکار در داخل کابینت‌ها نصب کرد و هم به صورت معمولی در یکی از قسمت‌های اشپزخانه وصل نمود. وجود قابلیت بخار شو در ماشین لباسشویی‌های برند آاگ از چروک شدن لباس‌ها در زمان شستشو جلوگیری می‌کند‌. در این دستگاه ده نوع برنامه مختلف شستشو نصب شده است تا برای هر یک از جنس‌های لباس‌ برنامه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال از گزینه نیمه بار زمانی استفاده می‌شود که حجم لباس‌ها کم است. با وجود این قابلیت در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌شود. کیفیت بالا و قابلیت‌های مفید لباسشویی آگ این دستگاه را به یکی از محصولات پرفروش بازار لوازم خانگی ایران تبدیل کرده است.

 لباسشویی نیز مانند هر دستگاه دیگری ممکن است به خدمات نمایندگی تعمیر لوازم خانگی آاگ احتیاج پیدا کند. با شنیدن صداهای عجیب غریب از لباسشویی آاگ، عدم شروع به کار یا تخلیه آب نشان می‌دهد که دستگاه به نقص فنی دچار شده و نیاز به تعمیر دارد. علائم دیگری مانند روشن نشدن لباسشویی، کار نکردن لباسشویی، نچرخیدن دیگ، آبگیری نکردن دستگاه، لرزش‌های شدید، نشتی آب، بسته نشدن درب لباسشویی، نمایش کد خطا نیز نشان دهنده این است که هر چه زودتر باید برای تعمیر لباسشویی آاگ اقدام نمایید و با نمایندگی معتبر تعمیر لوازم خانگی آاگ تماس بگیرید. نمایندگی‌های معتبر با تکنسین‌های ماهری که دارند، فرآیند تعمیر لوازم خانگی آاگ از جمله لباسشویی را با بهترین کیفیت انجام می‌دهند. یکی از مزایای مهم تعمیر لباسشویی توسط نمایندگی این است که از قطعات اصل و اورجینال برای تعویض قطعات معیوب استفاده می‌شود. این درحالیست که در تعمیرگاه‌های غیر رسمی با استفاده از قطعات تقلبی بعد از مدت کوتاهی لباسشویی دوباره خراب خواهد شد.

5

تعمیر ظرفشویی آاگ

 از برندهای مطرح و پرفروش ماشین ظرفشویی می‌توان به برند آاگ اشاره کرد. استفاده از ماشین ظرفشویی در آشپزخانه‌های مدرن کار شستشوی ظروف را راحت کرده است. افراد شاغل و کسانی که وقت کافی برای شستشوی ظروف کثیف با دست‌ها ندارند، از ماشین ظرفشویی استفاده می‌کنند‌. برای نصب این دستگاه هم می‌توان آن را به صورت توکار در داخل کابینت و هم به صورت رومیزی نصب کرد. هر یک از ماشین‌های ظرفشویی دارای ظرفیت‌های متفاوت و طرح‌های گوناگونی هستند و بر روی آن‌ها قابلیت‌های زیادی وجود دارد. از امکانات منحصر به فرد موجود در انواع مختلف این دستگاه می‌توان به شستشوی پرسرعت ظرف‌ها، اضافه کردن ظرف‌های جدید به داخل ماشین در زمان کار کردن، استفاده از مواد شستشوی خشک کننده و براق کننده اشاره کرد. این دستگاه با گارانتی و ضمانت نامه به فروش می‌رسد‌. بعد از چند ماه یا چند سال امکان خراب شدن بعضی از قطعات ماشین‌های ظرفشویی وجود دارد.در چنین شرایطی باید برای تعمیر ظرفشویی آاگ اقدام کنید‌.

مشکلات شایعی که در ظرفشویی‌های آاگ به وجود می‌آیند شامل تمیز شسته نشدن ظرف‌ها، ایجاد سر و صدای زیاد در هنگام کار کردن، ایجاد سفیدک روی ظرف‌های شیشه‌ای، عدم تخلیه آب داخل ظرفشویی، بسته نشدن درب ماشین، روشن نشدن ماشین ظرفشویی، خراب شدن برنامه‌های شستشو،‌ قفل نشدن درب، نشت آب، خشک نشدن ظرف‌ها، ایجاد بوی نامطبوع از داخل دستگاه ظرفشویی و آبگیری نکردن می‌باشد. تمام این مشکلات توسط تکنسین‌های ماهر نمایندگی‌های معتبر و رسمی تعمیر لوازم خانگی آاگ در مدت زمان کوتاهی برطرف می‌شود‌. تعمیرکاران در صورت خراب شدن قطعات آن‌ها را با قطعات اورجینال و اصلی تعویض می‌کنند تا دستگاه به کیفیت اولیه خود بازگردد. با استفاده از قطعات باکیفیت در تعمیر ظرفشویی آاگ طول عمر ماشین ظرفشویی به میزان زیادی افزایش می‌یابد‌. خدمات تعمیر آاگ با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌شود‌. قطعاتی مانند برد الکترونیکی، دکمه‌ها و کلیدها،‌ تسمه‌ها، ها، شیربرقی و بازوهای آبپاش اگر قابل تعمیر باشند تکنسین آن‌ها را تعمیر می‌کند. اما اگر نتوان آن‌ها را تعمیر کرد، به ناچار آن‌ها را با قطعات جدید تعویض می‌کنند‌ اما به طور کلی اولویت با تعمیر است.

6

تعمیر لوازم خانگی آاگ را به نمایندگی آرتا سرویس بسپارید

اگر برای تعمیر ماشین لباسشویی و ظرفشویی آاگ خود به دنبال یکی از نمایندگی‌های معتبر تعمیرات آاگ هستید، پیشنهاد ما این است که به سایت آرتا سرویس با آدرس اینترنتی https://servicearta.com/ مراجعه کنید. در این مجموعه با چهل سال سابقه درخشان و با بیش از نود تکنسین مجرب و ماهر آماده ارائه خدمات به مشتریان هستند و با اعزام به تمام مناطق تهران برای تعمیر لوازم خانگی اقدام می‌کنند. آرتا سرویس در تمام روزهای هفته حتی روزهای تعطیل به صورت شبانه‌روزی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد و هزینه منصفانه‌ای بابت آن دریافت می‌کند. طول عمر دستگاه‌های تعمیر شده توسط تکنسین‌های آرتا سرویس به میزان زیادی افزایش می‌یاید زیرا آن‌ها در زمان تعمیر از قطعات اورجینال استفاده می‌کنند‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه تعمیر و شرایط اعزام تکنسین به محل با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان