پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

انبارهای کانتینری، کانتینرهای مسقفی هستند که از آن‌ها به‌عنوان انبار استفاده می‌شود. این انبارها در متراژ مختلف تعبیه شده‌اند و محل نگهداری از وسایل و لوازم اجاره‌کننده می‌باشند. اجاره انبار کانتینری، امری مرسوم است و این انبارها با توجه به موقعیت و شرایط شرکتِ ارائه‌دهنده، پذیرای لوازم و اسباب اثاثیه‌های مختلف هستند. با اجاره‌ی انبار کانتینری وظیفه‌ی حفظ و نگهداری از وسایل شما بر عهده‌ی شرکت اجاره‌دهنده خواهد بود.

چه کسانی از انبارهای کانتینری استفاده می‌کنند؟

این موضوع که اجاره‌ی انبار کانتینری برای انباشت وسایل است، کاملاً درست می‌باشد. اما افراد مختلفی از مزایای اجاره‌ی انبار کانتینری بهره می‌برند. فرض کنید شما قصد دارید به خانه‌ای کوچک‌تر از منزل فعلی خود نقل‌مکان کنید. در این میان، قطعاً خانه‌ی جدید فضای کمتری برای لوازم و اسباب منزل فعلی شما دارد. در اینجا اگر شما قصد فروش لوازم اضافی را نداشته باشید، تنها راه، اجاره انبار کانتینری و استفاده از آن برای نگهداری اسباب منزل است.

به‌عنوان مثالی دیگر فرض کنید شما صاحب یک مغازه، کارگاه یا حتی کارخانه هستید، اما فضای کافی برای لوازم و اسباب اثاثیه‌ی اضافی، مواد اولیه‌، یا حتی محصولاتی که هنوز به فروش نرسیده‌اند و شرایط انبار شدن را دارند، ندارید. در این زمان نیز تنها راه معقول، استفاده از اجاره انبار کانتینری است. شما می‌توانید با اجاره کردن این انبارها، از لوازمی که فعلاً کارکردی برایتان ندارند، محافظت کنید. حتی می‌توانید محصولاتی که هنوز به فروش نرفته‌اند و با دپو کردن خراب نمی‌شوند را به انبارهای کانتینری بسپارید، تا زمان فروش آن‌ها فرا برسد.

۳ ویژگی مهم اجاره انبارهای کانتینری که باید بدانید

اجاره انبار کانتینری امری بسیار مهم است و باید با دقت صورت بگیرد. چراکه شما به انباری نیاز دارید که از هر لحاظ توانایی نگهداری از وسایل شما را داشته باشد. بنابراین در اولین قدم شما باید به بررسی مسائل امنیتی انبار بپردازید. یکی از مشخصه‌های اصلی انبار کانتینری مناسب، امنیت بالای آن است. شما باید به‌عنوان فردی که از این انبارها استفاده می‌کند، از مسائل امنیتی آن کاملاً آگاه باشید. در این انبارها باید علاوه بر نگهبان و نیروی انسانی، از دوربین‌های مداربسته نیز استفاده شود تا امنیت آن‌ها به ‌صورت شبانه‌روزی تأمین گردد.

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم در زمان اجاره انبار کانتینری، حمل‌و‌نقل حرفه‌ای آن است. مسلماً شما به‌عنوان اجاره‌کننده، تجهیزات لازم برای جابه‌جایی لوازم خود تا انبار را ندارید. در این زمان، شرکت اجاره‌دهنده‌ی انبارهای کانتینری باید به ‌وسیله‌ی حمل‌ونقل حرفه‌ای، لوازم شما را در سلامت کامل به انبار انتقال دهد.

سومین و آخرین مشخصه‌ای که در هنگام اجاره انبار کانتینری باید به آن دقت کنید، قیمت مناسب آن است. قیمت اجاره انبار کانتینری به مواردی مانند ابعاد و متراژ انبار، موقعیت مکانی انبار، شرایط امنیتی، شرایط حمل‌ونقل و مدت‌زمان اجاره‌ی آن بستگی دارد. یک انبار کانتینری مطلوب باید با بهترین شرایط، مناسب‌ترین قیمت را ارائه دهد.

چگونه می‌توانیم انبار کانتینری مناسبی پیدا کنیم؟

پیدا کردن و اجاره انبار کانتینری مناسب بدون شناخت و پیش‌زمینه، کاری دشوار و زمان‌بر است. به همین دلیل ما به شما انبار کانتینری ایران دپو را معرفی می‌کنیم. این انبارها دو طبقه هستند و با متراژ مختلف (۱۰ فوت، ۲۰ فوت و ۴۰ فوت) اجاره داده می‌شوند. شما می‌توانید بدون محدودیت فضا از یک یا چند انبار استفاده کنید. همچنین در این انبارها برای تأمین امنیت علاوه بر نگهبان، از دوربین‌های مداربسته به‌ صورت ۲۴ساعته استفاده می‌شود.

خدمات باربری در مجموعه ایران دپو به ‌وسیله‌ی کادری حرفه‌ای از مبدأ تا انبار و از انبار تا مقصد با چیدمان داخل انبار و بسته‌بندی صورت می‌گیرد. همچنین اجاره انبار کانتینری در این مجموعه نسبت به سایر انبارها از تعرفه‌ی مناسب‌تری برخوردار است. بنابراین شما می‌توانید با خیالی آسوده لوازم و اسباب اثاثیه‌ی خود را به این مجموعه بسپارید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان