پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

یکی از ابزارهای محبوب در بازار فارکس که تمامی فرایند خرید و فروش معاملات فارکس را انجام می‌دهد، ربات یا اکسپرت معامله گر فارکس می‌باشد که تمامی مراحل خرید و فروش جفت ارزهای فارکس را به صورت دقیق و طبق یک استراتژی معاملاتی انجام می‌دهند. اکسپرت های فارکس ابزارهای کارآمدی هستند و می‌توانند با مدیریت درست و استراتژی سود ده برای شما از فارکس کسب درآمد کنند.

ربات معامله گر چیست؟

ربات های معامله گر فارکس ابزارهای کاربردی هستند که به معامله گران فارکس این امکان را می دهند تا با خودکارسازی استراتژی فارکس معاملاتی خود، تمامی فرایند خرید و فروش را به صورت خودکار انجام دهند. این ربات ها معمولا توسط کدنویسی طراحی می‌شوند و از طریق طراحی و کدنویسی بر اساس استراتژی های معاملاتی فارکس، ایجاد می‌شوند. ربات های معامله گر دقیقا مانند یک معامله گر روند خرید و فروش جفت ارزهای فارکس را انجام داده و با این تفاوت که این ربات ها احساسات را در معاملات خود دخالت نمی‌دهند. یکی از مزیت های ربات فارکس همین ویژگی بوده و استراتژی های معاملاتی را به صورت دقیق انجام می‌دهد.

هسته اصلی یک ربات فارکس، استراتژی است که بر اساس آن طراحی شده و یک ربات معامله گر سود ده بر اساس استراتژی سود دهی است که بر اساس آن ایجاد شده است. برای این منظور حتما برای انتخاب یک ربات معامله گر فارکس باید به نحوی استراتژی آن و تنظیمات مربوط به ربات توجه داشته باشید. همچنین این ربات باید از مدیریت سرمایه درستی برخوردار باشد تا در مواقع نوسانات شدید فارکس از سرمایه شما محافظت کند.

ربات های معامله گر فارکس استراتژی

در این مقاله قصد داریم تا بهترین ربات های معامله تیم فارکس استراتژی را برای شما عزیزان معرفی کنیم. این ربات های بر اساس استراتژی های مختلفی طراحی شده اند که هرکدام ویژگی های خاص خود را داشته و معاملات فارکس را به صورت خودکار به همراه مدیریت سرمایه برای شما عزیزان انجام می‌دهند.  این ربات ها بر اساس تنظیمات خاص در اختیار مشتریان قرار داده شده و تمامی نکات آن توسط پشتیبان به مشتریان ارائه می‌شود. تمامی ربات های معامله گر مربوط نرم افزار متاتریدر بوده و بر روی این پلتفرم معاملاتی فارکس اجرا می‌شوند. در اینجا چند ربات معاملات گر فارکس را معرفی می‌کنیم.

اکسپرت تخصصی میراکل

میراکل یک اکسپرت کاملا اتومات و خودکار است که مهم ترین سطوح بازار را تجزیه و تحلیل می کند و با استفاده از سفارشات توقف خرید(buy stop) و توقف فروش(sell stop) معامله میکند.که مطمئنا حساب شما را از خطرات در امان نگه می دارد. مزیت اکسپرت میراکل این است که از روش های خطرناکی مانند: Arbitrage-grid-martingel استفاده نمی کند و سطوح را با استفاده از نقاط حمایت و مقاومت تشخیص می دهد و وارد معامله میشود.

اکسپرت خارق العاده عقاب Eagle

به جرأت میتوان گفت اکسپرت خارق العاده عقاب یکی از قوی ترین و بدون ریسک ترین اکسپرت هایی است که تا بحال دیده اید. این اکسپرت به شما این امکان رو میده که بدون نگرانی از بازار پر ریسک فارکس درآمد سرشاری داشته باشید و واقعا طعم درآمد دلاری رو بچشید.

9

اکسپرت Power Sophia

این سیستم به موارد مختلف نیازمند بوده و باید بتواند این بازارها را توسط فرمول های پیشرفته تحلیل کرده و موقعیت های مناسب جهت انجام معاملات را پیدا کند. اکسپرت Power Sophia یک ربات هوشمند در این زمینه بوده که به شما این امکان را خواهد داد تا به وسیله آن بتوانید به آسانی و بدون صرف زمان برای انجام معاملات در بازار فارکس، به کسب درآمد بپردازید.

10

اکسپرت های معامله گر فارکس

ربات های معامله گر فارکس که توسط تیم فارکس استراتژی ارائه شده است در تنظیمات خاصی بوده و توسط این تیم پشتیبانی می‌شوند. برای خرید ربات ها می‌توانید با ورود به وبسایت فارکس استراتژی ربات ها و توضیحات آن را مشاهده کرده و خرید کنید. پس از خرید امکانی نصب بر روی متاتریدر و اجرای آن وجود دارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان