پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لیست بهترین وکلای مشهد

وکالت از جمله مشاغل پر اهمیت در هر کشوری می باشد. اعتقاد بر این است که همانطور که برای درمان خود به پزشک خوب مراجعه میکنیم برای امور حقوقی پیش وکیل خوب برویم. حال انکه به چه وکیلی خوب گفته میشود بستگی به خواسته شما دارد! در هر شهرستان دفاتر و موسسات حقوقی زیادی فعالیت میکنند. این دفاتر بر حسب تخصص موضوعات حقوقی مختلفی را انجام میدهند. اما برخی پرونده ها انقدر حساس می باشد که یک اشتباه و یا یک راه کار خوب زندگی موکل را عوض خواهد کرد. حتی در برخی موارد دیده ایم که معرفی یک راهکار مناسب در جلسات مشاوره شانس موفقیت موکل را چندین برابر کرده است.

اگر از من بپرسید میگویم مهمترین فاکتورهایی که در یک وکیل حقوقی باید جستجو کنید تعهد، پیگیری و تخصص می باشد. وکیل متعهد همیشه دغدغه موکل خود را دارد. این نگرانی باعث میشود تا همواره سعی کند مسیر مناسبتری را برگزیده و مصرتر عمل کند. مجموعه حقوقی دایاران در مشهد با همکاری بیش از یکصد وکیل پایه یک دادگستری متخصص در مشهد، تعهد وکلای خود را ضمانت میکند. دادیاران همکاری خود با این وکلا را مدیوت تجربه 15 ساله در ارائه خدمات حقوقی و وکالت دعاوی مختلف می داند. 

7

دفتر حقوق عمومی دادیاران در مشهد

دعاوی حقوقی به دعاوی گفته میشود  که در رسیدگی به آنها تشریفات قانون آیین دادرسی مدنی مدنظر است. البته حقوق خانواده نیز جزو دعاوی حقوقی می باشد اما با توجه به گستردگی این دعاوی، تخصص ان در دفاتر دادیاران مجزا گشته است.

در یک تقسیم بندی عمومی، دعاویمطروحه در دادگستری به دعاوی حقوقی و دعاوی کیفری تقسیم می شوند. دعاوی کیفری در امور جرم و جنایات صدق می کند و هر جا که قانون مجازات فعل و ترک فعلی را ممنوع و جزم انگاری کرده است. اما بخش اعظم از این اختلافات، اختلافات حقوقی می باشند که هم حوزه ای بسیار گسترده تر از کیفری است و هم از این جهت که بسیاری از افراد با آن درگیر می شوند.دعوایی که ناشی از اختلاف فرد بر سر حقوق و تعهداتش با فرد دیگری باشد را می توان دعوای حقوقی نام گذاری کرد.

از جمله  دعاوی حقوقی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کلیه دعاوی ناشی از قرارداد مانند تنظیم قرارداد، تفسیر قرارداد، مشاوره در خصوص قرارداد و طرح دعاوی مرتبط با انواع عقود و قراردادها
  • دعاوی ملکی و دعاوی مرتبط با املاک مانند خلع ید، تخلیه ید، رفع تصرف عدوانی، افراز، تفکیک، تقسیم و سایر دعاوی ملکی
  • کلیه دعاوی ناشی از اجاره اماکن تجاری مانند تخلیه تجاری، تجویز انتقال منافع، مطالبه سرقفلی و حق کسب و پیشه
  • کلیه دعاوی تچاری و مرتبط با تجار و شرکت های تجری مانند ورشکستگی، مطالبه وجه اسناد تجاری( چک و سفته)، اطال تصمیمات مجامع عمومی، انحلال شرکت و سایر دعاوی موضوع قانون تجارت
  • امور غیر ترافعی یا حسبی مثل حصر وراثت و تقسیم ترکه
  • و سایر دعاوی و امور حقوقی

دفتر مرکزی دادیاران در مشهد پاسخگوی مراجعین مرتبط با دعاوی حقوق عمومی است. در این دفتر وکلای حقوقی با سابقه بیش از 5 سال فعالیت دارند. در دادیاران شما از وکیل پایه یک دادگستری مشاوره خواهید گرفت. جهت تنظیم وقت مشاوره و ارتباط با وکلای ما به صفحه  وکیل در مشهد مراجعه کنید. 

دفتر حقوق خانواده دادیاران در مشهد

به کلیه دعاوی در صلاحیت دادگاه خانواده، دعاوی حقوقی خانواده گفته میشود. این دعاوی به دلیل افزایش امار طلاق به شدت گسترش یافته است. معمولا در شهرتان های بزرگ دادگاه مستقل و مخصوصی پیرو موضوع خانواده ساخته شده است. در مشهد دادگاه خانواده شفا در بلوار شفا ( شهید محمدزاده جدید ) بین شفای 28 و30 قرار دارد.  از مهمترین دعاوی که در دفاتر حقوقی دادیاران وکالت میشود:

  • انحلال نکاح و عقد ازدواج 
  • مطالبه و اجرای مهریه
  • شروط ضمن عقد نکاح و ازدواج
  • حضانت و ملاقات فرزندان مشترک
  •  سلب و لغو حضانت:
  • نفقه و هزینه های زندگی زوجه:
  • الزام به تمکین زوجه و اثبات نشوز 
  •  مطالبه و استرداد جهیزیه
  •  اثبات واقعه نکاح
  • دادخواست ممنوع الاخروجی و رفع ان
  • امور راجع به غائب مفقود الاثر (موت فرضی)
  • نسب و عزل قیم و ولی قهری

 

لازم به ذکر است وکلای خانواده در مجموعه حقوقی دادیاران از بهترین وکلای پایه یک دادگستری در مشهد بوده و به صورت تخصصی در امور خانواده فعالیت میکنند. جهت ارتباط با وکیل طلاق در مشهد  وارد شوید. 

دفتر کیفری دادیاران در مشهد

هر رفتاری اعم از فعل یا ترک فعل که در قانون برای آن مجازات تعیین شده است جرم محسوب می‌شود. بنابراین، تفاوت اصلی بین دعاوی حقوقی و اختلافات کیفری ، مسجل شدن وقوع یا ترک فعلی است که قانون برای آن مجازات درنظر گرفته است. به معنای ساده تر هر دعوایی که در پی ان کیفرخواستی مطرح گردد دعاوی کیفری نامیده میشود. 

انواع دعاوی کیفری شامل ، جرایم علیه اموال و حقوق مالی اشخاص، جرایم علیه حقوق معنوی ، جرایم منافی غفت و اخلاق عمومی ، جرایم علیع عمین داخلی و خارجی ، هتک حرمت املاک و منازل ، جرایم علیه تمامیت جسمانی افراد ، جرایم مواد مخدر و مشروبات الکلی از مهمترین جرایم کیفری می باشد.با توجه به سنگینی مجازات هر کدام این جرایم معمولا به سه گروه کیفری یک و کیفری دو و کیفری اطفال و نوجوانان تقسیم میشود. 

دفتر حقوق کیفری دادیاران واقع در بولوار وکیل اباد مشهد همه روزه پاسخگوی مراجعین حضوری و و همه ساعات روز پاسخگوی مراجعین تلفنی می باشد. جهت هرگونه درخواست مشاوره و یا وکالت دعاوی کیفری در مشهد به صفحه وکلای کیفری دادیاران مراجعه کنید. 

8

بهترین وکلای مشهد را در دادیاران جستجو کنید

دادیاران فعالیت خود را در حوزه حقوق عمومی شروع کرده و پس از ان به دلیل اعتماد همشهریان عزیز دفاتر خود را گسترش داده است. در حال حاضر دادیاران دارای سه دفتر تخصصی در سطح شهر می باشد که همه روزه پاسخگوی مراجعین محترم میباشد. 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان