پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

سفر کردن چه درون شهری و چه بیرون شهری همیشه مخاطراتی را به همراه دارد. یکی از این مخاطرات و موانع خرابی خودرو در جاده های درون شهری و بیرون شهری است! بدون شک کلیه افرادی که خودرو سواری دارند در جاده های درون شهری و برون شهری حداقل یک بار با خرابی یکباره و بدون هیچ گونه نشانه ی فنی پیش از وقوع در خودرو مواجه شده اند. اما مشکل زمانی دوچندان می شود که خودروهای برند خارجی داشته باشیم. در این گونه موارد چه باید کرد؟ آیا می توان به هر تعمیرگاهی برای تعمیر خودروهای وارداتی اطمینان کرد؟ آیا تعمیرگاه های بین جاده ای از قطعات یدکی اصل برای تعمیر خودروهایی به مانند هیوندا و تویوتا استفاده می کنند؟ در کنار این سوالات شاید این موضوع مطرح شود که آیا امداد خودرو هیوندا در تهران وجود دارد؟ نزدیک ترین امداد خودرو تویوتا در تهران کجاست؟ برای پاسخ به این سوالات و سوالاتی از این دست تا پایان همراه ما باشید.

امداد خودرو تویوتا و امداد خودرو هیوندا

بی شک و تردید سواری و راندن خودروهای هیوندای و تویوتا بسیار لذت بخش است اما در کنار لذت و امنیتی که رانندگان و مالکین این خودروها دارند یه چالش همیشگی و بزرگ وجود دارد و آن چیزی نیست جز یافتن تعمیرگاه مجاز و معتبر! به همین میزان در سوانح جاده ای و نیاز به کمک در موارد اضطراری، نیاز به امداد خودرو هیوندای و اماد خودرو تویوتا وجود دارد. این دغدغه و حساسیت از آن جایی ناشی می شود که تعمیر خودرو تویوتا و تعمیر خودرو هیوندای با توجه به مدرن بودن سیستم موتوری بسیار حساس است و در صورت عدم یافتن مشکل و عیب یابی درست و به موقع ممکن است در طولانی مدت منجر به صدمات بسیاری به موتور خودرو شود. از این جهت است که می توان برای شناخت صلاحیت تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا چند ویژگی مهم را ذکر کرد، که عبارت اند از:

-  تعمیرکاران با قابلیت‌های فنی، دانش بروز و قابلیت‌های اجرایی بالا

- دارا بودن سواله های مجهز برای بررسی خودرو از جهات مختلف فنی و بدنی

-  استفاده از قطعات یدکی اصل و اورجینال برای انجام تعمیرات فنی خودرو

-  بروز بودن نسبت به تفاوت های خودروهای ایرانی با برندهایی مانند هیوندای و تویوتا جهت انجام تعمیر بر روی آن ها

- سرعت عمل در انجام تعمیرات به همراه دقت کافی

- در دسترس بودن برای افراد مختلف

- داشتن امداد خودروی تلفنی و خدمات 24 ساعته برای رسیدگی به مشکلات خودروهای تویوتا و هیوندای

خدمات صاف کاری و نقاشی خودروهای هیوندای و تویوتا

آن چه که تاکنون به عنوان ویژگی یک تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا گفته شد تنها بخشی کوچکی از خدماتی است که امداد خودرو هیوندای و تویوتا می بایست به مشتریان خود ارایه نماید. اما آیا چنین تعمیرگاهی در تهران وجود دارد؟ تعمیرگاه و امداد خودرو تویوتا در تهران کجاست؟ چگونه می توان در کمترین زمان با امداد خودرو هیوندای ارتباط برقرار کرد؟ آیا امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در تهران به صورت یک شرکت ثبت شده و رسمی مشغول به فعالیت است؟ کارشناسان آن از اطلاعات فنی و بروزی برخوردار هستند؟ برای پاسخ مناسب این سوالات با ما همراه باشید.

چرا شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا را انتخاب کنیم؟

انجام تعمیرات فنی بر روی خودروهای مدرن که با بالاترین، بهترین و بروز‌ترین فناوری‌های ساخت خودرو در دنیا ساخته و به بازار عرضه شده اند، بدون شک و تردید امری بسیار دشوار است. از این رو شرکت‌های کمی در ایران وجود دارند که می‌توانند مدعی باشند که توانایی انجام کلیه امور تعمیراتی بر روی خودروی هیوندای و خودروی تویوتا هستند. در کنار هم قرار گرفتن تجربه، علم و بروز بودن به همراه تعهد و احترام به مشتریان جهت رسیدگی به مشکلات تعمیرات خودروی آن‌ها زمانی ممکن است که بخش فنی یک شرکت امداد خودرو و تعمیرات از نگاه فنی در جایگاه مناسب و بالایی قرار داشته باشد.

شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا با در اختیار داشتن یک تیم و گروه فنی، باداتش نسبت به برند خودروهای هیوندای و تویوتا و با استفاده از بروز‌ترین ابزارهای مکانیکی و فنی تعمیرات خودروهای برند خارجی یکی از نخستین شرکت‌های معتبر برای تعمیرات خودروهای برند خارجی در ایران و تهران است. ارایه خدمات فنی، کارآمد و موثر مربوط به سیستم‌های کامپیوتری و مکانیکی، صافکاری و… و در اختیار داشتن خودروهای مخصوص امداد جاده‌ای برای امدادرسانی به خودروهای هیوندای و تویوتا و کلیه خودروهای وارداتی در کوتاه ترین زمان در کلیه جاده های شهری و برون شهری تهران و سایر نقاط ایران تنها بخش از امکانات شرکت امداد خودروی هیوندای و امداد خودروی تویوتا است.

2

چگونه با امداد خودرو هیوندای ارتباط بگیرم؟

اگر شما مالک خودروهای هیوندای یا تویوتا هستید و خودروی شما در جاده های درون شهری یا برون شهری دچار مشکل شده است تنها کافی است با امداد خودرو تماس حاصل فرمایید. پس از ارتباط گیری با اپراتور شرکت امداد خودروی هیوندای و شرکت اماد خودروی تویوتا، آن ها از شما موقعیت فعلی شما، وضعیت اجمالی خودرو و نوع خدمات را پرسش خواهند کرد. علاوه بر این کارشناسان مرکز امور مشتریان و پشتیبانی شرکت امداد خودرو تویوتا تلاش می کنند در طول زمان مکالمه به شما آرامش و اطمینان کافی را جهت دریافت خدمات امداد و رفع مشکل، دهند. همچنین آن ها پس از پرسش موقعیت مکانی شما، در صورت درخواست شما، نزدیک ترین گروه امداد خودرو هیوندای را جهت کمک به شما فراخوان خواهند نمود. همچنین در طول این مدت زمان رسیدن امداد خودرو به مالکنی اعلام خواهد شد تا آن ها اطمینان کافی و آرامش خودر ا حفظ نمایند.

پس از حضور مامورین امداد خودرو هیوندای و اماد خودرو تویوتا در محل مشکل فنی خودرو بررسی خواهد شد. موارد فنی توسط تعمیران کاران مجرب بر روی خودرو بررسی و به سمع مالکین خواهد رسید. در صورت نیاز و امکان مشکلات در مکان حادثه رفع خواهد شد و در غیر این صورت با رضایت مالکین خوردو به مجهزترین و بزرگترین تعمیرگاه خودروهای وارداتی با رعایت استاندارد ها حمل خواهد شد.

تعمیرکاران فنی شرکت امداد خودرو تویوتا و امداد خودرو هیوندای با بررسی تمامی موارد خودرو به صورت 24 ساعته شبانه روز و هفت روز هفته پس از مشاهده و بررسی خودروی آسیب دیده، تمامی نکات را به سمع مالکین خواهند رساند. سپس با توجه به رضایت و درخواست مالکین اقدام به انجام و شروع مراحل تعمیراتی بر روی خودرو خواهد شد.

مجهزترین تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا در ایران تمامی قطعات مورد استفاده برای تعیمرات خود را به صورت اورجینال و اصل از خارج از کشور وارد می کند. همچنین این قطعات اورجینال مورد تایید کارخانه هیوندای و تویوتا هستند. و صد البته در صورت نیاز در خودروها مورد استفاده قرار خواهند گرفت و بدون رضایت مالکین به هیچ وجه تغییراتی بر روی خودرو اعمال نخواهد شد. از این در شرکت امداد خودرو هیوندای و شرکت امداد خودرو تویوتا تمامی نکات فنی و فیزیکی خودرو پیش از شروع تعمیر توسط مهندسین خبره به صورت مستند برای مالکین تشریح می شود. یکی از نکاتی که در استفاده از قطعات یدکی اورجینال برای خودروهای وارداتی نظیر تویوتا و هیوندای وجود دارد، علم و دانش فنی، بروز و مکانیکی تعمیرکار نسبت به خودروی وارداتی است. شاید جالب باشد که بدانید شرکت امداد خودرو هیوندای و شرکت امداد خودرو تویوتا به صورت دروه‌ای و مداوم دوره‌های آموزشی و تبادل تجربه بین تعمیرکاران خود برگزار می‌کند. تا علاوه بر افزایش دانش هم افزایی نیز بین آن‌ها وجود داشته باشد.

علاوه بر این در شرکت امداد خودرو هیوندای و شکرت امداد خودرو تویوتا کلیه تعمیرکاران و خودروهای امدادی تحت نظر و مورد تایید شرکت مادر هستند. از این رو متقاضیان دریافت خدمات هیچ گونه نگرانی را نسبت به دریافت درست، بهینه و بروز خدمات نخواهند داشت.

امداد خودرو تویوتا در تمام ساعات شبانه روز

وجود اشکال فنی در خودرو در شب یکی از معضلات مهم در رانندگی است خصوصا اگر مالک خودروهای وارداتی نظیر تویوتا و هیوندای باشید. در این گونه موارد چه اقدامی مناسب است؟ آیا خدمات دهی شبانه روزی یا نمانیدگی شبانه روزی هیوندای و نمایندگی شبانه روزی تویوتا وجود دارد؟ آیا این خدمات به صورت هفت روز هفته و شبانه روزی برای تعمیر خودروهای وارداتی انجام می‌گیرید؟

باید بدانید که یکی از خصوصیات مهم و کاربردی شرکت امداد خودرو تویوتا و شرکت امداد خودرو هیوندای ارایه خدمات گسترده، منظم، دقیق، بی‌چون و چرا و بدون اتلاف زمان متقاضیان به محض درخواست امداد خودرو هیوندای و تویوتا در سراسر شهر تهران به صورت بیست و چهار ساعت شبانه روز و هفت روز هفته و بدون هیچ گونه روز تعطیلی است. شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا مدعی است که می‌تواند بدون هیچ گونه افت در کیفیت خدمات درخواستی با توجه به ارایه خدمات امداد خودروهای وارداتی در طول شبانه روز و هفت روز هفته و در هر ساعتی از شبانه روز به مشتریان خود، فراتر از حد انتظار آن‌ها و مطابق با بروزترین و مدرن ترین امدادخودروهای دنیا اقدام به ارایه خدمات تعمیرگاهی خودروهای تویوتا و هیوندای و حتی کلیه خودروهای وارداتی نماید. از این رو می‌توان به مالکین خودروهای هیوندای و تویوتا وعده داد که هیج گونه نگرانی در مورد خودروهای خود و نیاز به تعمیر ناگهانی آن‌ها نداشته باشند.

قطعات یدکی اورجینال در تعمیرگاه تویوتا و تعمیرگاه هیوندای

همان طور که می دانیم کشور ما تحت تحریم های سخت قرار گرفته است از این رو واردات ابزارهای مکانیکی و فنی به سختی ممکن است. اما شرکت امداد خودرو هیوندای و شرکت امداد خودرو تویوتا با در اختیار داشتن رابطین معتمد و کانال های ارتباطی مجاز و تحت نظر شرکت های تولیدکننده قطعات یدکی اورجینال اقدام به وردات قطعات یدکی نماید.  از این رو شرکت امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا در تعمیرگاه خوردهای وارداتی خود به صورت کامل و بدون هیچ شک و شبه ای از قطعات اروجینال و اصل استفاده می‌کند. علاوه بر این تمامی قطعات مورد استفاده در تعمیرگاه خودرو تویوتا و تعمیرگاه خودرو هیوندای گواهی اصالت دارند و امدادجویان و کلیه افرادی که به تعمیرگاه خودروهای وارداتی نیاز دارند، می‌توانند از این بابت هیچ گونه نگرانی نداشته باشند.

همچنین تیم فنی و تعمیرگاهی هیوندای و تویوتا می‌تواند خدماتی چون صافکاری هیوندای، صافکاری تویوتا، سرامیک بدنه هیوندای، سرامیک بدنه تویوتا، نقاشی بدنه تویوتا، نقاشی بدنه هیوندای، پولیش هیوندای و پولیش تویوتا را با بهترین مواد خارجی و یا کیفیت بی‌نظیر و قابل توجهی برای متقاضاین انجام دهد.

خدمات و امکانات تعمیرگاه تویوتا و تعمیرگاه هیوندای

 نکته ی قابل توجه برای امداد جویان خودروهای های وارداتی پس از نخستین حضور در شرکت امداد خودرو تویوتا و شرکت امداد خودرو هیوندای این است که تمامی اعضا و گروه تعمیرگاه خودروهای وارداتی به صورت شبانه روزی و هفت روز هفته و بدون کمترین فوت وقت برای خدمت‌رسانی به مشتریان، می‌شتابد. امداد خودرو تویوتا و امداد خودری هیوندای هم چنین خدمات تخصصی و حرفه ای در رده بهترین امداد رسان های جاده ای دنیا را برای تعمیر و سرویس خودروهای مذکور ارایه می‌دهد که اهم آن‌ها به شرح زیر است:

۱-      عیب‌یابی تخصصی و تعمیر در محل توسط تیم کاملا حرفه‌ای امداد خودرو هیوندا و تویوتا

۲-      تعمیر حرفه‌ای و اصولی خودرو شما توسط متخصصین فنی و تعمیرکاران آموزش دیده خودروهای هیوندای و تویوتا

۳-      انجام انواع سرویس‌های دورهای در محل مورد نظر مالکین خوردوهای هیوندای و تویوتا یا در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

۴-      انجام سرویس‌های دوره‌ای با انتقال خودرو توسط تیم امداد خودرو هیوندای و تویوتا به تعمیرگاه تویوتا.

۵-      خدمات نقاشی، صاف کاری، پولیش، سرامیک بدنه به صورت تخصصی و اصولی به وسیله کارشناسان زبده شرکت امداد خودرو هیوندای و تویوتا.

۶-      تعمیر موتور و گیربکس اتوماتیک در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

۷-      بازدید جلوبندی، میزان فرمان، کلیه بخش‌های فنی و مکانیکی و همچنین تعمیر سیستم اگزوز در محل یا در تعمیرگاه‌های اختصای نمانیدگی تویوتا و نمایندگی هیوندای

۸-      عیب‌یابی و تعمیر سیستم خنک کننده موتور خودرو توسط امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا

۹-      عیب‌یابی سیستم برقی خودرو و همچنین بازدید سیستم تهویه خودرو توسط تیم متخصص امداد خودرو هیوندای و امداد خودرو تویوتا.

۱۰-    تامین قطعات اورجینال و استفاده از قطعات یدکی مناسب در تعمیرگاه هیوندای و تعمیرگاه تویوتا.

3

HYUNDAI724.COM

تلفن تماس : 02188507415 -  09123055053

آدرس : تهران،هتل استقلال، ورودی میهمان، مجتمع تعمیرگاهی پارسیان

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان