پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

بدون شک موسیقی جزو جدانشدنی زندگی روزمره همه انسان ها می باشد ، ما زمان زیادی را در طول شبانه روز صرف گوش دادن به موسیقی می کنیم و زندگی بدون موسیقی تقریبا غیرممکن به نظر می آید ، درسال های اخیر موسیقی ایران به سمتی رفته است که در حال حاضر جزو مهم ترین بیزینس های کشورمان  به شماره می رود ، در ادامه با هیت آوا همراه باشید . 

پر بازدید ترین آهنگ های سال به گزارش رسانه هیت آوا 

همواره موسیقی و ساز خوراک روح می باشند ،‌ ارزش موسیقی چنان از هنرهای دیگر جهان بالاتر است که عضو جدا نشدنی زندگی هر انسانی بدون شک موسیقی می باشد ، در ادامه لیستی از پربازدید ترین و بهترین آهنگ های سال ۱۴۰۱ را برای شما آماده کرده ایم : 

نخستین آهنگی که بییشترین تعداد دانلود و بازدید را از سایت های ایرانی دریافت کرده است آهنگ جدید بهنام بانی به نام خستم می باشد ، این آهنگ سومین آهنگ بهنام بانی برای فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ می باشد ، از انتشار این قطعه چیزی نزدیک به ۲ ماه میگذرد ولی هنوز جزو رتبه اول دانلود موسیقی کشور می باشد . 

دومین آهنگی که بیشترین دانلود و بازدید را در وبسایت هیت آوا از آن خود کرده است ریمیکس رپ اصل رپ می باشد و دومین آهنگ پربازدید سال ۱۴۰۱ تا کنون می باشد ، ریمیکس اصل رپ بدون شک پرطرفدار ترین ریمیکس رپ فارسی می باشد و به همین علت روزانه چندین هزار نفر از این ریمیکس ها دیدن می کنند . 

برای دانلود تمام ریمیکس های اصل رپ می توانید به وبسایت هیت آوا مراجعه نمایید و از شنیدن این آلبوم زیبا و گوش نواز لذت ببرید . 

سومین قطعه ای که بیشترین بازدید و دانلود را از وبسایت هیت آوا داشته است قطعه دوست سابقمی از سامی بیگی می باشد ، این آهنگ جدیدترین قطعه موسیقی سامی بیگی در سال ۱۴۰۱ می باشد و بیش از ۱ ماه از انتشار این تک آهنگ می گذرد . 

چهارمین قطعه پرطرفدار سال بدون شک متعلق به امیر تتلو ( امیرحسین مقصود لو ) می باشد ، امیر تتلو با انتشار قطعه شیطان توانست در مدت زمان ۲۴ ساعته رتبه چهارم دانلود آهنگ های هیت آوا را از آن خود کند . 

بیوگرافی امیر تتلو 

امیرحسین مقصود لو با نام هنری امیر تتلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران می باشد ، امیر تتلو از سال ۷۸ فعالیت موسیقی خود را شروع کرد و با آرمین 2AFM نخستین آهنگ خود را منتشر نمود .

امیر تتلو در سال ۱۴۰۱ بزرگترین کنسرت ایرانی را در ترکیه برگزار کرد و بیش از ۸۰ هزار نفر برای تماشای اجرای زنده امیر تتلو بلیط تهیه کردنده ، درآمد امیر تتلو از این کنسرت مبلغ ۴۰ میلیارد تومان بوده است که بسیار رقم بزرگی برای یک کنسرت ایرانی در خارج کشور است .

ازدواج امیر تتلو 

امیر تتلو در سال ۱۴۰۱ با سحر قریشی ازدواج کرده است و هم اکنون سحر قریشی از امیر تتلو باردار است ، طبق گفته امیر تتلو ، سجر قریشی با او ازدواج رسمی کرده است و به زودی برای زایمان سحر قریشی به کشور آمریکا سفر خواهند کرد ، سحر قریشی پیش از این با مهدی طارمی ، امید علومی ، سام درخشانی رابطه داشته است . 

 

پر بازدید ترین خوانندگان سال ۱۴۰۱ بر اساس آمار رسمی وبسایت هیت آوا 

  • امیر تتلو 
  • بهنام بانی 
  • اصل رپ 
  • هیپهاپولوژیست 
  • گوگوش 
  • مهستی 
  • سامی بیگی
  • سینا پارسیان 
  • دی جی سجاد 

 

بزرگترین و بهترین رسانه موسیقی کشور کدام است ؟ 

وبسایت موسیقی هیت آوا ( HITAVA.IR ) به انتخاب مخاطبان وبسایت های موسیقی ایرانی به عنوان برترین سایت موسیقی سال ۱۴۰۱ معرفی شده است . روزانه یک میلیون کاربر برای دانلود جدید ترین و بروز ترین آهنگ ها و ریمیکس های ایرانی به وبسایت هیت آوا مراجعه می کنند ، اگر شما نیز علاقه مند به موسیقی و ترانه هستید همین حالا به وبسایت رسمی هیت آوا مراجعه فرمایید و به آرشیو کامل خوانندگان ایرانی و ریمیکس ها دسترسی پیدا کنید . 

 

 

هیت آوا :  دنیایی از موسیقی و هنر HITAVA.IR 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان