پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

BaziNews پر ببینده‌ترین مجله‌ی اینترنتی فارسی‌زبان در حوزه‌ی بازی است  که از سال 1400 فعالیت خود را شروع کرد. حوزه فعالیت این مجله فقط به بازی ختم نمی‌شود، بلکه دسته‌بندی‌های مختلفی مانند منبع اخبار دنیای سرگرمی، بررسی محصولات، مقالات راهنمای خرید و... در این مجله اینترنتی دیده می‌شود. اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز، یکی از اپ‌هایی است که با نصب آن می‌توانید از اخبار روز دنیا مطلع باشید و حسابی از دنیای بازی های ویدیویی باخبر شوید.

با دانلود این اپ، می‌توانید همیشه و بدون‌وقفه  اخبار را دنبال کنید و دیگر نگران از دست‌دادن به‌روزترین اخبار نباشید! این چیزی است که قرار است در این مقاله در مورد آن توضیح دهیم. اگر طرفدار پروپاقرص اخبار روز دنیا هستید و یا اینکه همیشه دوست دارید اوقات فراغت خود را با بازی‌‎های ویدئویی پر کنید، این مقاله برای شما نوشته است. پس با ما همراه باشید.

کمی بیشتر در مورد اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز بدانیم

اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز، اولین اپلیکیشن خبری فارسی زبان است که خبرهای برگزیده را به صورت آنلاین در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر دوست دارید در کوتاه‌ترین زمان از اخبار مورد علاقه خود در هر موضوع دنیای بازی با خبر شوید، کافی‌ست این اپلیکیشن را به صورت رایگان نصب کنید؛ چرا که در 24 ساعت دائماً به روز می‌شود و در انتظار شماست تا خبر را آنلاین بخوانید.

 

مجله اینترنتی بازی نیوز، خبر فوری و مهم که در سطح ایران و جهان در زمینه دنیای بازی و سازندگان بازی رخ می‌دهد را در لحظه به شما اعلام می‌کند. شاید خیلی از ما فرصت کافی در طول روز نداشته باشیم که لابه‌لای این همه خبر دنبال خبرهای خاص بگردیم، مجله اینترنتی بازی نیوز جایی را به نام اخبار برگزیده دارد که از موضوعات دنیای بازی و سازندگان بازی خبری ناب و دست اول رو برای شما دست‌چین کرده تا همیشه بتوانید به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

پس اگر شما هم جزء کسانی هستید که همیشه دوست دارید از اخبار روز دنیا مطلع شوید و وقت کافی برای جستجوی اخبار در طول روز ندارید، واجب است که حتما این اپ را دانلود کنید و همیشه همراه خودتان داشته باشید و یا اینکه طرفدار بازی‌های مختلف ویدئویی هستید، حتما این اپلیکشن برای شماست.

ویژگی‌های اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز

5

برخی از امکانات مجله اینترنتی بازی نیوز عبارتند از:

  • جست و جوی سریع خبرها
  • ‌پُربازدیدترین خبرها
  • ارسال نوتیفیکیشن اخبار های روز
  • اطلاع از انواع اخبار ویدئویی
  • اطلاع از انواع گیم پلی
  • اطلاع از انواع ویدئوهای پر بازدید
  • اطلاع از داغ‌ترین ویدئوهای روز

با نصب این اپلیکیشن می‌توانی بدون وقفه و هر روز اخبار را دنبال کنید. فرقی نمی‌کند کجا باشید، در هرجای ایران به راحتی می‌توانید از اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز استفاده کنید. علاوه بر این موارد، به راحتی می‌توانید گیم پلی و ویدیو های بازی های مختلف ویدیویی را در این اپ مشاهده کنید. حتی در این اپ، دسته‌بندهای مختلفی وجود دارد که بر اساس علاقه‌تان می‌توانید انواع اخبار دسته بندی شده مرتبط با آن  را مطالعه کنید.

یکی دیگر از قابلیت‌های اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز این است قسمت‌هایی مانند نظرات و انتقادات هم در این اپلیکیشن دیده می‌شود.

جالب است بدانید که اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز را در شیائومی اپ استور برای کاربران فارسی زبانان آسیای شرقی از جمله چین انتشار پیدا کرده و به صورت کاملا رایگان در دسترس می‌باشد. کاربران فارسی زبان آسیای شرقی از جمله چین می‌توانند این اپلیکیشن را با عنوان ” BaziNews ” در اپ استور رسمی شیائومی جستجو کنند و بدون هیچگونه پرداختی، این اپلیکیشن خبری را دانلود کنند.

کاربران فارسی زبانان دنیا برای دانلود این اپلیکیشن خبری، در حال حاضر متحمل هیچگونه هزینه جهت دانلود و نصب این اپلیکیشن نخواهند شد.

قابلیت‌های اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز

6

برخی از قابلیت‌های اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز عبارتند از:

بعد از اینکه به این اپ وارد می‌شوید به سادگی می‌توانید به دسته‌بندی‌های مختلف دسترسی داشته باشید.

در اصل، اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز می‌تواند با ارائه طیف وسیعی از اخبار، نقد و بررسی، مقالات تخصصی جایگزین خوبی برای دیگر مجله های خبری باشد. به خصوص برای افرادی که گوشی شیائومی دارند و می‌خواهند این اپلیکیشن خبری را روی گوشی خود نصب کنند.

مجله اینترنتی بازی نیوز بزودی نسخه PWA خود را هم در دسترس کاربران فارسی زبان خود قرار خواهد گذاشت تا کاربران بتوانند علاوه بر استفاده از اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز ، نسخه PWA این مجله خبری را تجربه کنند.

و در انتها...

همان‌طور که گفته شد، شما با استفاده از اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز می‌توانید به خبر ها، نقد و بررسی، مقالات تخصصی مختلف به سادگی دسترسی داشته باشد و محیط آن کاملا ساده و کاربرپسند طراحی شده است. این دسته‌بندی که برای این اپلیکشن در نظر گرفته شده ، کار شما راحت‌تر کرده است و شما به راحتی می‌توانید انتخاب کنید که علاقمند به اخبار روز هستید و یا نقد و بررسی و یا مقالات تخصصی.

بنابراین، بهتر است هرچه زودتر دست به کار شوید و اپلیکیشن مجله اینترنتی بازی نیوز را رایگان دانلود کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان