پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

انتخاب یک تم تولد جذاب برای پسربچه‌ها از جمله دغدغه‌های پدر و مادرهاست که برای این منظور می‌توان از بروزترین و جدید‌ترین تم‌ها مانند تم تولد باب اسفنجی استفاده کرد. همانطور که حتماً می‌دانید؛ شخصیت باب اسفنجی بسیار محبوب است و طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه این شخصیت کارتونی از جذابیت فوق العاده‌ای برخوردار است، بسیار مناسب برای در نظر گرفتن تم تولد است.به طورکلی این شخصیت کارتونی برای تزئین وسایل تولد، بسیار کاربردی است؛ اما احتمالاً با این سوال مواجه شده‌اید که لوازم مورد نظر برای در نظر گرفتن تم تولد باب اسفنجی چه مواردی می‌تواند باشد که ما قصد داریم در این مقاله به این موضوع بپردازیم. در انتهای مطالب نیز به یک مرکز معتبر به جهت خرید لوازم تم تولد شخصیت دوست‌داشتنی باب اسفنجی اشاره می‌کنیم.

لوازم تم تولد باب اسفنجی

برای اینکه یک تولد فوق العاده برای کودکان‌مان داشته باشیم، باید لوازم مدنظر تولد را به بهترین شکل ممکن تهیه کنیم، خصوصاً اگر تم انتخابی‌ تولدمان، باب اسفنجی باشد. حال برای اینکه از لوازم این تم جذاب اطلاع پیدا کنید؛ توصیه می‌کنیم که ادامه‌ی مقاله را مطالعه کنید:

1)  بنر تولد باب اسفنجی

از جمله لوازم تم تولد شخصیت باب اسفنجی، بنر تولد است که در اندازه‌های مختلف قابل دسترس است. درواقع از این بنر به منظور چسباندن روی دیوار و زیباتر کردن موقعیت تولد بکارگیری می‌شود. گفتنی است که جنس این بنر از نانو است که شستشوی آن را بلامانع می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این بنر می‌توان به قیمت بصرفه‌ آن اشاره کرد.

2) استند باب اسفنجی

از دیگر لوازم تم تولد باب اسفنجی می‌توان به استند این شخصیت کارتونی اشاره کرد. درواقع در هر موقعیتی از مکان تولد می‌توانید از این استند جنس کارتن پلاست، استفاده کنید. این وسیله دارای پایه نگدارنده نیز می‌باشد که ارتفاع آن حداکثر به 40 سانتی‌متر می‌رسد.

3) کلاه تولد باب اسفنجی

برای جذابیت بیشتر تولد استفاده از کلاه یکی از ابتدایی‌ترین کارهاست. حتی افرادی که در جشن تولد شرکت می‌کنند نیز می‌توانند از کلاه زیبای باب اسفنجی استفاده کنند. ارتفاع این کلاه 25 سانتی‌متر است و در رنگ زرد در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

4) شمع تولد باب اسفنجی

هیچ تم تولد پسرانه یا دخترانه‌ای بدون شمع جذابیتی ندارد. بنابراین برای تکمیل کردن تم تولد پسرانه باب اسفنجی حتماً از شمع نیز استفاده کنید. همانطور که مشخص است جذابیت این شمع تلفیق این شخصیت کارتونی با این محصول است که به زیبایی آن افزوده است.

5) بشقاب و لیوان باب اسفنجی

از جمله وسایلی که باید در تم تولد باب اسفنجی در نظر گرفته شود؛ بشقاب، لیوان و مواردی از این دست است. درواقع نوشیدن مایعات و یا میل کردن کیک تولد با استفاده از این وسایل، شور و نشاط فوق العاده‌ای را به کودک‌تان خواهد داد. حتی مهمانان‌تان نیز می‌توانند بهترین لحظات را در این خصوص سپری کنند. گفتنی است که جنس این وسایل از گلاسه دو رو و به تعداد 10 عدد قابل تهیه خواهد بود.

6) انواع بادکنک باب اسفنجی

بادکنک‌ها جزو جدایی‌ناپذیر جشن تولدها هستند و اگر وجود نداشته باشند؛ تولد رنگ و بوی جذابی نخواهد داشت. حال اگر تم تولد در نظر گرفته شده باب اسفنجی باشد که باید بدون درنگ از انواع بادکنک برای تزئین بهتر محل جشن، اقدام کرد. به طورکلی در تم تولد باب اسفنجی می‌توان از بادکنک‌های طلایی، مشکی، سفید و حتی در رنگ‌های دیگر نیز استفاده کرد.

13

7) بادکنک فویلی حروف

از جمله لوازم یک جشن تولد که به زیبایی محل جشن کمک می‌کند، می‌توان به باکنک‌های فویلی حروف اشاره کرد. در واقع این نوع تزئینات رنگ و روی جشن را جذاب‌تر کرده و شبی خاطره انگیز را برای کودک‌تان و همین‌طور مهمانان رقم خواهد زد. گفتنی است که اندازه این نوع لوازم تم تولد حداکثر 18 اینچ و تعداد حروف آن نیز در حد 13 عدد است. این محصول معمولاً در رنگ‌های مختلف وجود دارد که قابل تهیه هستند. البته ناگفته نماند که از لوازم تم تولد باب اسفنجی می‌توان به موارد دیگری نیز اشاره کرد که مهم‌ترین آنها عبارتند از:

  • ریسه هپی در رنگ‌های مختلف (مشکی طلایی، نقره‌ای و...)
  • شمع اعداد اکلیلی.
  • کاغذ پاش باب اسفنجی.
  • استند بادکنک (7 یا 13 شاخه).

نحوه تزیین تم تولد باب اسفنجی

همانطور که می‌دانید انتخاب یک تم برای تولد اولین مرحله از برگزاری جشن تولد است. درواقع پس از تهیه لوازم یک تم تولد باید به بررسی نحوه تزیین محل جشن پرداخت. البته که انتخاب نوع تزیین به شیوه‌های مختلف و دلخواه انجام می‌شود؛ اما در وهله‌ی اول باید در نظر بگیرید که کودکان‌تان بیشتر از چه مواردی خوشحال می‌گردد. ضمناً هماهنگی مهمانان با تم در نظر گرفته شده نیز دارای اهمیت است. درواقع شاید بهتر باشد افرادی که در جشن تولد، حضور دارند نیز کاملاً با تم تولد هماهنگ باشند. برای مثال تم تولد باب اسفنجی، مهمانان را به یک شلوارک یا تیشرت زرد، آبی یا دیگر رنگ‌ها ملزم می‌کند. همچنین استفاده از کلاه و موارد این‌چنینی نیز می‌تواند ظاهر جشن را جذاب‌تر کند. به طورکلی انتخاب نوع تزیین تولد با استفاده از لوازم تم تولد، موضوع با اهمیتی است که باید همه‌ی پدر و مادرها به آن توجه کنند. برای این منظور کافی است که از افراد با تجربه در این زمینه استفاده شود. به‌عنوان مثال در مرکز فروشگاهی که در ادامه برای خرید لوازم تم تولد شخصیت باب اسفنجی معرفی می‌کنیم؛ مشاوران خبره‌ای حضور دارند که در زمینه‌ی نحوه تزیین محل جشن نیز می‌توانند به شما عزیزان کمک کنند.

14

خرید لوازم تم تولد باب اسفنجی از فروشگاه اینترنتی ماهورا

حال با توجه به موارد عنوان شده در این مقاله، چنانچه نزدیک به برگزاری یک تولد جذاب برای پسرتان هستید؛ می‌توانید از تم باب اسفنجی استفاده کنید. همانطور که می‌دانید این تم تولد مورد نظر بسیاری از کودکان است و جذابیت فوق العاده‌ای برای آنها دارد. به طورکلی اگر می‌خواهید یک تم تولد باب اسفنجی را اجرا کنید، نیاز به لوازم این تم تولد دارید که برای تهیه آنها کافی است از خدمات فروشگاه معتبر ماهورا بهره ببرید. درواقع هر آنچه که برای در نظر گرفتن تم تولد شخصیت باب اسفنجی نیاز دارید در این مرکز خرید به راحتی در دسترس‌تان خواهد بود. بنابراین برای خرید از این مجموعه کافی است که از طریق راه‌های ارتباطی قرار داده شده در سایت https://mahoura.com/ اقدام کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان