پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

در تمامی ادارات کشور، پوشیدن مانتو شلوار به عنوان لباس فرم خانم‌های کارمند یک الزام است؛ این قانون که به هدف ایجاد نظم وضع شد، موجب می‌شود که کارمندان هر ارگان یا اداره‌ای به راحتی قابل تشخیص باشند. از سوی دیگر از آنجا که محل کار فضای رسمی دارد، حضور بانوان با لباس‌های اسپرت یا مجلسی بسیار ناهمگون و نامرتبط خواهد بود. به همین جهت پوشیدن مانتو شلوار مخصوص هر اداره برای شخصیت بانوان ایرانی نیز بهتر است، البته آن دسته از افراد که با پوشیدن لباس‌های رسمی مشکل دارند، می‌توانند مانتو فرم اداری اسپرت خریداری کنند. می‌پرسید از کجا؟ ادامه‌ی مطلب را بخوانید تا به پاسخ سوال خود برسید.

طراحی‌های مدرن مانتو شلوار اداری

از آنجا که بانوان در تمامی مواقع حضور در اجتماع به استایل و نوع پوشش خود اهمیت ویژه‌ای می‌دهند، تمایل دارند حتی در محل کار خود نیز مانتو‌های فرم شیک و مدرنی بر تن داشته باشند. با توجه به تقاضای عمومی جامعه نیز طراحان و تولیدی‌های انواع لباس فرم زنانه بر اساس جدیدترین متدهای روز دنیا اقدام به طراحی و دوخت می‌نمایند. به همین دلیل اگر برای خرید لباس فرم خود یک تولیدی به روز را پیدا کنید، می‌توانید مانتو اداری شرکت خود را به صورت اسپرت یا رسمی بسته به سلیقه‌ی خود خریداری کنید و در عین حال موجب اخلال در نظم اداره نشوید.

مانتو فرم شیک چه ویژگی‌هایی دارد؟

طبیعتاً زمانی که برای خرید مانتو و شلوار اداری اقدام کنید با تعداد زیادی مرجع خرید و مدل لباس رو به رو خواهید شد، اما باید توجه داشته باشید که از هر فروشگاه و تولیدی خرید نکنید. یک مانتو و شلوار ست اداری خوب می‌بایست دارای ویژگی‌های زیر باشد تا ارزش خرید داشته باشد:

11

  1. پارچه‌ای که برای دوخت مانتو شلوار مورد استفاده قرار گرفته است، باید با کیفیت و مناسب فصل باشد.
  2. نوع دوخت پارچه که در ظاهر لباس نیز مشخص خواهد بود، می‌بایست زیبا باشد.
  3. در صورتی که قد و سایز مانتو و شلوار مطابق با استانداردهای جهانی باشد، شیک جلوه خواهد کرد.
  4. رنگبندی لباس‌های اداری باید کامل باشد تا هر بانوی کارمند بتواند مطابق قوانین اداره خود خرید نماید.

چنانچه بتوانید مانتو و شلوار اداری با ویژگی‌های فوق پیدا کنید، با آسودگی خیال خرید خواهید کرد و قطع به یقین لباس خریداری شده مدت زمانی طولانی قابل استفاده خواهد بود. البته ناگفته نماند که همزمان با خرید مانتو و شلوار اداری حتماً باید مقنعه ست با آن را نیز خریداری کنید تا استایل اداری شما شیک و جذاب شود.

جدیدترین مدل‌ها را از طاعتی بخرید!

طاعتی نام آشنای مجموعه‌ای است که از دیرباز تاکنون در زمینه طراحی و تولید انواع لباس فرم مردانه و زنانه فعالیت دارد، اما از آنجا که در زمینه تولید ست‌های اداری زنانه نوآوری داشته است، لباس‌های اداری زنانه آن شناخته شده‌تر هستند. این مجموعه که از صفر تا صد تولید را خود بر عهده دارد برای خرید عموم هم‌وطنان در سراسر کشور آمادگی داشته و به صورت آنلاین در سایت http://taati.co محصولات را به فروش می‌رساند. برای خرید جدیدترین مدل مانتو شلوار موجود در کشور، تنها کفی است لینک آبی را لمس کنید.

12

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان