پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

هر چند حال و روز زمین بد است                       یک قطعه از بهشت در آغوش مشهد است

حتی فرشته‌ای که به پابوس آمده                           این جا میان رفتن و ماندن مردد است!

مشهد؛ شهری که با شنیدن نامش هم آرامشی شگرف بر جان آدمی نشسته و او را برای لحظه‌ای هم که شده از چنگ هیاهوی زندگی می‌رهاند. مشهد دیار عاشقان و نقطه‌ای است که گویی آسمان زمین را تنگ در آغوش گرفته! دلت که شکسته باشد، تنها کافیست شکسته‌هایش را در دست گرفته و به این دیار سفر کنی، چرا که یقینا در این سفر مرهمی برای آن خواهی یافت!

هر فردی که تنها یکبار به این دیار سفر کرده باشد، معنای این کلمات را به خوبی درک می‌کند. آنگاه که از دور گلدسته‌های طلایی مشهد به چشمانتان می‌خورد گویی دیگر فراموش می‌کنید که روی زمین هستید! و این بار با دلتان به سوی مشهد خواهید رفت.

بعد از این که یک دل زیارت کردید احساس خواهید کرد روحی تازه در شما دمیده شده و جانی دوباره یافته‌اید! حال نوبت آن است تا کوله بار خود را برداشته و راهی تماشای سایر جاهای دیدنی مشهد شوید. قبل از این که بار سفر ببنید چند کلمه‌ای ما را همراهی کنید تا با این شهر زیبا و دیدنی‌های آن بیشتر آشنا شده و سفری به یادماندنی و جذاب را تجربه کنید.

هزینه سفر به مشهد؛ هزینه‌هایی برای سفری خاطره‌انگیز!

مهارت مدیریت اقتصادی و روش‌های کاهش هزینه‌‌ها در هر بعدی از زندگی، از ملزومات پیشرفت و آسایش انسان است؛ چرا که ولخرجی را همه بلدند و این صرفه‌جویی است که هنر می‌خواهد! کسب این مهارت نیاز به گذراندن واحدهای دانشگاهی ندارد و تنها با برنامه‌ریزی و آگاهی از تمام جوانب کار میسر می‌شود. سفر یکی از ابعاد بسیار مهم و تاثیرگذار زندگی است که نیاز به برنامه‌ریزی دقیق اقتصادی و مالی دارد. بیراه نیست اگر بگوییم که مسافرت یک سرمایه‌گذاری است و در صورت مدیریت هزینه‌ها یک سرمایه‌گذاری دو سر سود است!

سفر با هواپیما، قطار، اتوبوس، ماشین شخصی، سفر با تور، حمل و نقل در داخل شهر، بازدید از جاهای دیدنی، نوش‌جان کردن غذاهای لذیذ در رستوران‌ها، اقامت در هتل و خرید سوغاتی همه و همه دارای هزینه‌هایی خواهد بود. از آن‌جایی که این موارد برای افراد مختلف متفاوت است، بنابراین هزینه سفر به مشهد نیز برای هر فرد متفاوت بوده و به سبک سفر فرد بستگی خواهد داشت. بهتر است قبل از سفر به مشهد هزینه‌های سفر را محاسبه کرده و بعد از آن دل به جاده بزنید تا تجربه لذت‌بخش‌تری از سفر را تجربه کنید.

سفرنامه مشهد؛ برگی از دیار عاشقی!

در خیابان منتهی به حرم، مغازه‌هایی با ویترین‌های رنگارنگ، رستوران‌هایی که عطر غذاهایشان در فضا پیچیده و جنب‌وجوش مردم، جریان زندگی را به زیباترین شکل به تصویر می‌کشید. به بارگاه عشق رسیدیم و شوری باورنکردنی در وجودم جوانه زد. زیر لب خواندم:

«اللَّهُمَّ طَهِّرْنِی وَ طَهِّرْ لِی قَلْبِی وَ اشْرَحْ لِی صَدْرِی وَ أَجْرِ عَلَى لِسَانِی مِدْحَتَکَ وَ الثَّنَاءَ عَلَیْکَ‌»

این مطلب گوشه‌ای از سفرنامه مشهد است که آدمی را با خود همراه کرده و به مشهد می‌برد. اگر اهل خواندن سفرنامه باشید، می‌دانید که برای سفر حتما نیازی به کوله پشتی و بلیط ندارید! اصلا مگر می‌شود اهل سفرکردن باشید اما علاقه‌ای به خواندن سفرنامه نداشته باشید! می‌توانید گوشه دنجی برای خود انتخاب کرده و در خلوت، سفرنامه‌ای بر دست گرفته و سوار بر کلمات به مقصد مورد نظر سفر کنید. بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای سوار بر هواپیما شده و برفراز آسمان به پرواز درآیید، در شلوغی حرم زیارت کرده و بعد هم همراه جماعت به نماز بایستید.

از جاهای دیدنی مشهد دیدن کرده، در بهترین هتل‌های مشهد اقامت کرده و با طعم خوش لذیذترین غذاهای آن آشنا شوید! به راستی که این خیال، قدرتی خارق‌العاده دارد و می‌تواند شما را تا دوردست‌ترین نقاط با خود همراه کند. اگر سری به آدرس https://mag.yol1.ir/956/ بزنید، با تمام وجود لذت سفر به مشهد را حس خواهید کرد.

16

مجله گردشگری یول بیر؛ برای راحتی خیال شما در سفر!

سفر کردن گاه می‌تواند بستن کوله باری سبک و قدم گذاشتن در دل جاده‌ها باشد، برای تماشایی خلقتی بی‌نظیر و جاهایی که با دیدن هر کدام لذتی شگرف تمام وجودتان را در برمی‌گیرد، و یا سوار شدن بر امواج کلماتی باشد که شما را تا دوردست‌ترین نقاط با خود همراه کرده و زیباترین تصاویر را در خیالتان می‌رویاند. در هر حال حس خوبی که در فرد ایجاد می‌شود تا مدت‌ها او را شاداب نگه داشته و احساس خوشایندی در او ایجاد خواهد کرد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که همواره برنامه دقیقی برای سفر داشته و دوست دارید تا در هر سفر بهترین تجربه را به دست آورید، اگر دوست دارید تا به بهترین جاهای دیدنی مشهد سری زده و در بهترین رستوران‌های آن غذا نوش‌جان کنید، اگر دوست دارید تا در بهترین زمان به مشهد سفر کرده و با بهترین سوغاتی‌ها مشهد را ترک کنید، می‌توانید با مجله گردشگری یول بیر همراه باشید.

همچنین اگر جزو آن دسته از نویسندگان خوش ذوقی هستید که عاشق سفرکردن بوده و دوست دارید تا با کلمات خود، در جان مخاطب رخنه کرده و برایش از جاهای دیدنی شهرهای مختلف بنویسید، می‌توانید همراه مجله گردشگری یول بیر باشید تا این تجربه ارزشمند را برای خود رقم زده و از هنر نویسندگی خود بهترین استفاده را داشته باشید. مجله گردشگری یول بیر یکی از معدود مجله‌های گردشگری است که با زبان ساده و بیان شیوا، شهرهای مختلف را به مخاطبان معرفی کرده و ارزشمندترین اطلاعات را در قالب زیباترین کلمات به مخاطب ارائه می‌دهد تا تجربه سفر را برای آن‌ها هر چه شیرین‌تر کنند.

راه‌های زیر شما را به یول بیر می‌رساند:

مجله گردشگری یول بیر: ( https://mag.yol1.ir/ )

شماره تماس: 0914337200

آدرس: دانشگاه تبریز، مرکز فناوری دانشگاه، مجله گردشگری یول بیر

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان