پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

 

اگر برای ایجاد یک غرفه نمایشگاهی فوق‌العاده سخت کار کرده‌اید، تلاش زیادی برای معرفی ایده‌های جدید انجام داده‌اید تا مطمئن شوید که تا حد امکان افراد زیادی به سمت برند شما حرکت می‌کنند. تنها با تبلیغات و ایجاد تعامل در غرفه خود با مشتریان بالقوه ایت امر را میسر می‌کند؛ که آن‌ها مدت بیشتری با شما بمانند و شروع به تعامل با تیم شما کرده و بعد به عنوان یک مشتری وفادار در کنار شما باشند. بنابراین در اینجا، نکات قابل توجه و ضروری تبلیغات در برگزاری نمایشگاه را بیان می‌کنیم.

نکات تبلیغاتی در نمایشگاه

چند نکته که باید درباره‌ی تبلیغات در برگزاری و شرکت در نمایشگاها و همایش‌ها بدانید را در زیر بیان می‌کنیم.

1. آماده سازی

با چاپ و ارسال دعوت‌نامه‌ها از قبل، تبلیغ از طریق کانال‌های اجتماعی خود تا حد امکان در پیش از رویداد و در صورت امکان، رزرو قرار ملاقات‌ها برای تضمین چت با مهم‌ترین افراد بالقوه، نمایشگاه خود را تبلیغ کنید تا دیده شود. انتشار اخبار و کمی تبلیغ خود شما را در جایگاه خوبی قرار می‌دهد و مشتریان شما از هر فرصتی برای ملاقات چهره به چهره شده و به غرفه و نمایشگاه شما مراجعه می‌کنند. حتما در طراحی و چاپ کارت‌های دعوت دقت لازم را به خرج دهید و از طرحی خلاقانه و چاپی با کیفیت استفاده کنید تا مخاطب جذب شده و به نمایشگاه شما بیاید.

7

2. تبلیغات خلاقانه

وقتی نوبت به ایده‌هایی برای نمایشگاه می‌رسد، کسب و کارها به طور فزاینده‌ای خلاق می‌شوند. با ایجاد تجربه‌ای که افراد را از سراسر نمایشگاه به سمت غرفه شما می‌کشاند، جلوتر از منحنی باشید. در اختیار گرفتن چیزهایی مانند تجهیزات تجربه واقعیت مجازی می‌تواند این کار را برای شما به خوبی انجام دهد.

3. اجتماعی باشید

در حالی که در خود رویداد هستید رسانه‌های اجتماعی و تبلیغات چاپی و غیر چاپی خود را فراموش نکنید. یک هشتگ ایجاد کنید و افراد دیگر را در رویداد تگ کنید. از بنرها در سطح شهر و در مکان‌های مختلف به همراه تراکت و بروشور استفاده کنید.

4. انتشار عکس‌های تعامل با مشتریان

با بازدیدکنندگان خود تعامل داشته باشید و آن‌ها را تشویق کنید تا با استفاده از قاب‌های سلفی، یک عکس فوری از غرفه بگیرند. این یک راه کم هزینه برای جلب توجه و نگه داشتن افراد برای مدتی طولانی تر است. همچنین این یک راه سریع و آسان برای اطمینان از یک ارتباط اجتماعی جدید است. از طیف وسیعی از لوازم مختلف برای یک غرفه عکس استفاده کنید، از جمله برش های مقوایی و لوازم عکاسی.

5. از فناوری استفاده کنید

از فناوری استفاده کنید که اکنون به راحتی در اختیار شماست. صفحه نمایش های LED بزرگ را تنظیم کنید یا حتی از اجاره صفحه نمایش لمسی برای نشان دادن صفحات اجتماعی، ویدیوهای تبلیغاتی جدید و موارد دیگر با تأثیر بالا استفاده کنید.

8

6. محیط مناسب ایجاد کنید

برنامه ریزی کامل محیط خود از قبل باعث می شود فضای شما در سالن نمایشگاه برجسته شود. تجربه‌ای ایجاد کنید که واقعاً نشان‌دهنده برند شما و دیگر فضاهای خرده‌فروشی باشد، با همه چیز، از فرش و مبلمان نمایشگاهی گرفته تا بنرها و دیگر ملزومات تبلیغات چاپی، تا غرفه‌تان را به‌طور عالی تمام کنید.

7. چیزی کمی متفاوت پیشنهاد دهید

بسیاری از برندها هدایایی را برای جذب مردم به سمت غرفه خود ارائه می‌دهند. خلاقیت به خرج دهید و به چیزی فکر کنید که واقعاً مردم را شگفت زده کند و آن‌ها را به صحبت وادار کند. از تبلیغاتی چاپی ویژه و هدایایی تبلیغاتی کاربردی کمک بگیرید.

8. یک تم ایجاد کنید

اگر واقعاً می‌خواهید چشم‌ها را به خود جلب کنید و مردم را به غرفه خود بکشانید، با غرفه نمایشگاهی تجاری معمولی خود خداحافظی کنید و تمی ایجاد کنید که شخصیت برند شما را تداعی کند. از چمن مصنوعی و صندلی‌های چمن گرفته تا دیوارهای گل دار یا دکورهای صنعتی، برای حداکثر تأثیرگذاری، به بیرون از جعبه فکر کنید. مضامینی که مطمئناً توجه را به خود جلب خواهند کرد و سعی کنید، مسائل هیجان انگیز را به کار خورد مرتبط کرده و در بنرها و دیگر موارد تبلیغاتی استفاده کنید.

9. گرافیک با تاثیر

به یک بسته نمایشگاهی قدیمی که کاملاً از آن راضی نیستید پایبند نباشید. از گرافیک‌های پوسته‌ای، پایه‌های پاپ‌آپ و انواع پایه‌های نمایش پارچه‌ای استفاده کنید تا کارهای گرافیکی‌تان برای کسب‌وکارتان به روز تر و جذاب‌تر شود.

10. بهترین تیم را بیاورید

انتخاب افراد مناسب برای نمایندگی برند شما در نمایشگاه بسیار مهم است. در مورد اهداف نمایشگاه خود فکر کنید و فقط اعضای تیم را بیاورید که مطمئن هستید بیشترین ارزش را برای تجربه شما خواهد داشت.

11. تخصص خود را نشان دهید

در صورت امکان، برای نشان دادن مهارت‌ها و تخصص خود در رویداد یا نمایشگاه، جایی برای سخنرانی یا برگزاری یک کارگاه داشته باشید و خود را به عنوان یک متخصص در ذهن بازدیدکنندگان نمایشگاه قرار دهید تا آن‌ها را بیشتر به غرفه خود برسانید.

9

چیز جدیدی را در رویداد بعدی خود امتحان کنید، از برش‌های مقوایی سرگرم کننده برای تشویق عکس‌ها و پست‌های رسانه‌های اجتماعی گرفته تا بسته کاملاً جدید از طرح‌های گرافیکی و چاپ پاپ‌آپ، دیگر  انواع چاپ استفاده کنید.

نکات مهم برای کارهای چاپی در تبلیغات نمایشگاه

اگر به دنبال انجام کارهای چاپی برای تبلیغات نمایشگاه خود هستید حتما به نکاتی که به کیفیت چاپ شما و مکانی که قرار است کارهای تبلیغاتی چاپی را قرار دهید توجه کنید. اگر نمایشگاه شما در مکان سر پوشیده برگزار می‌شود نوع محصولات تبلیغاتی چاپی که تهیه می‌کنید باید با مکان سر باز متفاوت باشد. زیرا برخی از انواع محصولات تبلیغاتی چاپی مانند بنر برای محیط بیرونی و داخلی انواع مختلف دارند. در نتیجه برای این که از تاثیرگذاری و خوب دیده شدن تبلیغات خود مطمئن باشید حتما به همه موارد توجه کنید. تا نتیجه کار باب میل شما و جذب مشتری برای برند شما باشد.

با توجه به مواردی که در این مطلب ذکر شد تا کنون باید متوجه شده باشید که تبلیغات چه اهمیتی می‌تواند برای دیده شدن شما در نمایشگاه داشته باشد. در نتیجه این نکات ضروری گفته شده را حتما در هنگام تبلیغ نمایشگاه خود لحاظ کرده تا افراد بیشتری را در غرفه خود ببینید.

https://irankohan.ir/

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان