پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

آیفون 13 در ماه سپتامبر سال ۲۰۲۱ معرفی شده است و دلایلی زیادی وجود دارد که علیرغم شباهت‌های زیاد این سری با آیفون ۱۲ باید به سراغ‌شان بروید. این سری همراه با فناوری 5G روانه بازار شده است و یکی از بهترین گوشی‌های هوشمندی است که احتمالا با یکبار خرید می‌توانید تا سال‌ها از آن استفاده کنید. پشتیبانی عالی اپل از آن هم سبب شده است که این دلیل بیشتر شده  و همچنان طراوت آن در سال‌های بعدی نیز حفظ شود. با خرید آیفون 13 پرو مکس هم می‌توانید نمود اصلی فناوری اپل را در صنعت گوشی‌های هوشمند تجربه کنید.

آیفون ۱۳ پرو مکس قدرتمندترین گوشی جهان به عقیده خیلی از کارشناسان است و می‌توانید از دوربین خارق العاده، صفحه نمایش ناب، عمر باتری عالی و طراحی منحصربه‌فرد برخوردار شوید. فراموش نکنید که این گوشی از حافظه جانبی ۱۲۸ گیگابایت الی ۱ ترابایت روانه بازار شده است و برای اولین بار است که چنین حافظه زیادی را در قالب یک گوشی هوشمند می‌توانید دریافت کنید. طیف رنگی این گوشی هم تنوع خوبی دارد و اخیرا هم رنگ سبز آلپاین را می‌توانید به‌عنوان گزینه جدید در این گوشی داشته باشید. در ادامه از چهار دلیل مهمی سخن می‌گوییم که باید به سراغ خرید آیفون 13 پرو مکس بروید.

طراحی منحصربه‌فرد و زیبا

آیفون از همان ابتدا به خاطر طراحی زیبا مورد توجه قرار می‌گرفت و هنوز هم این خصلت بسیار عالی خود را حفظ کرده است. آیفون 13 با ناب‌ترین طراحی که هم از نظر زیبایی و هم از نظر ارگونومی جالب توجه است، روانه بازار شده است و می‌توانید از نگه داشتن آن در دستان خود و کار با آن لذت ببرید. اپل تقریبا از همان ابعاد مشابه سری گذشته استفاده کرده است و این بار قرار است که ناچ صفحه نمایش ۲۰ درصد کوچک‌تر شود.

اپل در سال ۲۰۲۱ طراحی داخلی گوشی را نیز نسبتا تغییر داده است تا جای بیشتری برای باتری باز شود. این تغییرات جزئی در طراحی به وذاق کاربران خوش آمده است. در پشت گوشی هم همان دوربین سه گانه با برآمدگی بیرون زده را می‌بینیم که زیبایی خاصی دارد. این سنسورها بزرگ‌تر از سال گذشته‌ شده‌اند و زیباتر از همیشه دیده می‌شود. با خرید آیفون 13 پرو مکس این دوربین‌ها بیشتر جلب توجه می‌کنند، چرا که دارای سه سنسور زیبا بوده و در یک بدنه بزرگ‌تر نیز همراه شده‌اند و یقینا آن‌ها را دوست خواهید داشت.

2

دوربین‌های بهبودیافته و خارق‌العاده

سری آیفون از همان ابتدا به دوربین‌های خود افتخار می‌کرد. این دوربین‌ها همان ۱۲ مگاپیکسلی‌های همیشگی هستند، اما بسیار بهتر از دوربین‌های ۱۰۸ مگاپیکسلی رقبای اندرویدی خود عمل می‌کنند. اپل امسال هم ابعاد این سنسورها را بزرگ‌تر کرده است تا بتوانند نور بیشتری وارد کنند. می‌دانیم که هر چه قدر نور بیشتری بتواند وارد سنسور شود، کیفیت عکس‌برداری هم افزایش پیدا می‌کند. اپل از این حقیقت استفاده کرده و f سنسورهای دوربین خود را بیشتر کرده است. این روند بهبود و پیشرفت با خرید آیفون 13 پرو مکس بیشتر به چشم خواهد آمد.

می‌توانید از فناوری جدید فیلم‌برداری سینماتیک هم در گوشی آیفون 13 پرو مکس بهره مند شوید. دوربین جدید اپل با هوش مصنوعی قادر است که فوکوس متغیر را هنگام فیلم‌برداری فراهم کند. اپل مانور زیادی در مراسم رونمایی از آیفون 13 روی این مسئله داده و کاملا هم توضیح داد که کاربران چگونه می‌توانند از آن استفاده می‌کنند. کارشناسان می‌گویند که با این قابلیت، کاربران عملا مانند یک کارگردان حرفه‌ای می‌توانند همه چیز را کنترل کنند. شما قادر به کارهای زیادی با این قابلیت هستید و توصیه می‌کنیم که استفاده از آن را فراموش نکنید.

صفحه نمایش جدید ۱۲۰ هرتزی

اپل بالاخره تصمیم گرفته است که در سری آیفون 13 از صفحه نمایش مجهزتر و بهتر استفاده کند. البته این صفحه نمایش بهتر تنها برای نسخه‌های Pro فراهم شده است. بنابراین با خرید آیفون 13 پرو مکس و پرو می‌توانید از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی پروموشن استفاده کنید. این قابلیت می‌تواند اسکرول نرم‌تر و مشاهده محتوای بهتر را برای شما فراهم کند. با این قابلیت می‌توانید محتواها را زیباتر از همیشه تماشا کرده و حتی این نگرانی را هم نداشته باشید که ممکن است عمر باتری به واسطه آن بیشتر کاهش پیدا کند.

اپل برای جلوگیری از این امر، صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی را به‌صورت متغیر در نظر گرفته است. بدین صورت که این نرخ تازه‌سازی از ۱۰ هرتز تا ۱۲۰ هرتز متغیر خواهد بود. این نرخ تازه‌سازی متغیر در هنگام خواندن کتاب یا باقی ماندن در یک صفحه ثابت، روی ۱۰ هرتز بوده و هر چه قدر که فعالیت بیشتری مانند اجرای بازی یا تماشای فیلم‌های اکشن را مدنظر قرار دهید، این نرخ تازه‌سازی بالاتر آمده و صفحه روان‌تری را می‌توانید داشته باشید. صفحه نمایش از پنل اولد استفاده می‌کند و با همان رزولوشن همیشگی و جذاب یقینا از آن رضایت کامل خواهید داشت.

3

تراشه قدرتمند A15

گفتنی است که اپل در این گوشی از تراشه قدرتمند A15 استفاده کرده است. ممکن است در ابتدا بگویید که فناوری ساخت آن مشابه سال سال گذشته‌اش است. اما نباید اشتباه کنید. البته باز هم ارتقای تراشه را مدنظر قرار داده و علیرغم استفاده از یک فناوری ساخت مشابه، از تعداد ترانزیستورهای بیشتری در این گوشی استفاده کرده است. ترانزیستورهای بیشتر سبب می‌شود که برنامه‌ها بهتر و سریع‌تر اجرا شده و اپل باز هم فاصله خودش با تراشه‌های اسنپ دراگون در گوشی‌های پرچم‌دار اندروید را افزایش دهد. این فاصله به قدری است که گلکسی اس ۲۲ اولترا هم نتوانسته است که چنین عملکردی را فراهم کند.

با خرید از بازرگانی سیب می‌توانید محصولات اپل مانند انواع اپل واچ را به‌صورت نقد یا اقساط خریداری کنید. خرید اقساطی به شیوه‌ای است که ۴۰ درصد از مبلغ کل را پرداخت کرده و مابقی را در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه خواهید داد. تحویل محصولات و طی شدن روند خرید هم بسیار سریع انجام شده و کارشناسان بازرگانی سیب شرایط لازم برای این منظور را فراهم کرده‌اند. می‌توانید برای خرید انواع اپل واچ و آیفون 13 به سایت مراجعه کرده و مراحل خرید را دانسته و آن را دنبال کنید. خرید اقساطی یکی از بهترین شیوه‌های خرید محصولات اپل است.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان