پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

کونیکا در حال حاضر معتبر ترین و پرفروشترین برند دستگاه کپی در ایران می باشد.

کونیکا در دو مدل رنگی و سیاه سفیذ تولید می شود .

سری رنگی و سیاه و سفید آن به دو به سری های 2 و 4 و 8 تقسیم می شود که تمام موارد آن در ایران موجود می باشد.

ساها پرینت عرضه کننده دستگاه کپی کونیکا سیاه و سفید 652 در ایران می باشد .

در حال حاضر این شرکت که در سال 2003 پس از ادغام مینولتا و کونیکا تاسیس شد، در چهل و نه کشور دفاتر دارد. این شرکت مجموعه ای از محصولات الکترونیکی، از جمله لوازم جانبی چند منظوره، سیستم های چاپ دیجیتال، چاپگرهای لیزری و دستگاه های کپی را تولید می کند. مشتریان هدف آن کسانی هستند که با چاپ تولیدی درگیر هستند.

این شرکت همچنین یک MPS (سرویس چاپ مدیریت شده) را اجرا می کند. علاوه بر این، مجموعه ای از دستگاه های نوری مانند فیلم LCD و لنزها را تولید می کند. همچنین، محصولات تصویربرداری گرافیکی و محصولات تصویربرداری پزشکی را تولید می کند.

به عنوان مثال، دیجیتایزرهای سه بعدی، نورسنج، فیلم اشعه ایکس و مجموعه ای از محصولات سنجش را می سازد.

همچنین چاپگرهای پارچه سازنده Konica Minolta که پارچه را چاپ می کنند. این شرکت در گذشته شعبه ای نیز برای عملیات عکاسی و دوربین داشت. با این حال، این بخش از شرکت در سال 2006 فروخته شد. سونی این بخش از شرکت را خریداری کرد.

دوربین ها قبلاً فوکوس بودند

2

قبل از اینکه شعبه عکس و دوربین این شرکت به سونی فروخته شود، کونیکا مینولتا مجموعه‌ای از دوربین‌های سی و پنج میلی‌متری را ساخت که فوکوس خودکار و طرح‌های رفلکس تک لنز بودند. در آمریکای شمالی، این دوربین ها با نام Minolta Maxxums شناخته می شدند. در اروپا، آنها به عنوان دوربین های Minolta Dynax به بازار عرضه شدند. در ژاپن و بقیه قاره آسیا به آنها دوربین Maxxum 9 می گفتند. نسخه‌های بعدی این دوربین‌های با تکنولوژی بالا دارای بدنه‌های تیتانیومی مقاوم هستند.

 

اکنون که تاریخچه‌ای سریع از این تولیدکننده محبوب ژاپنی لوازم الکترونیکی را می‌دانید، پیشینه شرکت کونیکا مینولتا را در اختیار دارید. این شرکت که به تولید طرح‌های باکیفیت معروف است، متعهد به نوآوری است. به طور معمول محصولات را ارتقا می دهد و محصولات جدیدی را ارائه می دهد که دارای آخرین فناوری هستند.

این شرکت سودآور است و اگرچه نسبتاً جدید است، اما شرکت‌های مادر آن، کونیکا و مینولتا، پیش از ادغام، سابقه طولانی داشتند. این ادغام به این دو شرکت اجازه داد تا با هم متحد شوند و تخصص فنی و زیرکی تولید را به اشتراک بگذارند.

با انتخاب محصولات این تولید کننده، طرح هایی را از یک شرکت واقعا معتبر و معتبر انتخاب خواهید کرد. طیفی از خرده فروشان آنلاین در حال حاضر محصولات این تولید کننده را می فروشند. بنابراین یافتن محصولات کونیکا مینولتا که نیاز دارید باید بسیار آسان باشد. برای دریافت بهترین قیمت محصولات اصل از این شرکت، فقط خرید مقایسه کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان