پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:
 

در زندگی زناشویی لحظاتی وجود دارد که به دلیل تنش های موجود بین زن و شوهر، فاصله ی میان دو طرف امکان دارد بسیار زیاد شود و یا گاهی به دلیل فشار های کاری و اقتصادی شوهر شما از شما دور شده و باعث سرد شدن رابطه زناشوییتان می شود. اما اگر به دنبال احیاء کردن رابطه عاشقانه و بالا بردن اعتماد در رابطه ی خودتان با همسرتان هستید این مقاله را تا آخر بخوانید و نکات این مقاله را در زندگی خودتان پیاده کنید.

چگونه همسرم را عاشق خودم کنم؟

تمامی مطالبی که در این مقاله بیان خواهیم کرد شامل همه ی مرد ها نمی شود زیرا هیچ قانون کلی که شامل همه ی انسان ها بشود در مورد ارتباطات شخصی وجود ندارد همچنین در جهان ۸ میلیارد نفر زندگی می کنند که هر کدام خصوصیات اخلاقی خاصی دارند و تقاوت های ریز و درشتی بین آن ها وجود دارد اما ما در این مقاله سعی کرده ایم راه هایی به شما بگوییم که برای تمام مردان ایرانی صدق کند.

با همسرتان مهربان باشید

مرد ها مهربانی را دوست دارند و با محبت کردن به آن ها، شوهرتان نیز متقابلا به شما محبت می کنند اما بعضی از خانم ها همسرشان را با ظاهر خشن و زبان تند و تیزش قضاوت می کنند و به آن ها محبت نمی کنند در حالی که با مهربانی کردن به راحتی می تواند شوهرتان را عاشق خودتان کنید همچنین شما باید با اخلاقیت همسر خودتان آشنا باشید و بدانید که چه زمانی بهترین موقعیت برای مهربانی کردم است همچنین مردان در طول زمان طولانی مدت فرسوده می شوند به همین دلیل شما با ذره ای مهربانی کردن می توانید حال شوهرتان را بهتر کنید. این کار ها باعث می شود شوهرتان روز به روز عاشق شما شود.

برای رابطه جنسی با شوهرتان برنامه ریزی کنید

بیش تر زوج دا به فکر رابطه ی جنسی منظم نیستند در حالی که در یک رابطه ی زناشویی رابطه یجنسب باید به صورت منظم و برنامه ریزی شده باشد البته رابطه های جنسی یهویی نیز برای همسرتان نیز جذاب است اما ما شما توصیه می کنیم هفته ای دوبار رابطه ی جنسی را حفظ کنید تا رابطه زناشویی تان برایتان جذاب باشد اما همیشه نیز به فکر رابطه ی جنسی یهویی نیز باشید تا زندگیتان از یکنواختی در بیاید. در این قسمت از مقاله به شما خواهیم گفت که چگونه با رابطه ی جنسی شوهرتان را دیوانه ی خودتان کنید.

  • با همسرتان دوش بگیرید
  • قبل از شام خوردن بر روی رختخواب با همسرتان وقت بگذرانید
  • از همسر خود بپرسید که چه چیزی را در رابطه ی جنسی دوست دارد و خودتان کار های خلاقانه ای در زمان رابطخ ی جنسی انجام دهید
  • به نوبت خواسته های یکدیگر را ارضا کنید
  • بعضی از جزئیات خلاقانه را برای رابطه رابطه ی جنسی در نظر داشته باشید مانند: شمع، لباس های سکسی و ….
  • برای رابطه ی جنسی با همسرتان برنامه ریزی کنید زیرا این برنامه ریزی باعث می شود شما و همسرتان قبل از موعد هیجان زده شوید.

بیشتر بخوانید: از کجا بفهمم شوهرم قرص متادون مصرف می کند؟

برنامه هایی برای سفر بچینید

با همسرتان برنامه ی سفر را بچینید و با او به سفر بروید زیرا خارج شدن از فضای بسته ی خانه و فضای معمول به شما این اجازه را می دهد که عادت های همیشگی زندگیتان را ترک کنید همچنین در این سفر ها هیچ کس را با خودتان نبرید تا به راحتی بتوانید در شرایط و مکان های مختلف با همسرتان تنها باشید.

سعی کنید در این نوع سفر ها متفاوت عمل کنید به عنوان مثال اگر همیشه در حال رانندگی هستید در سفر با خودروی شخصی خود به مسافرت نبرید و با هواپیما یا قطار به مسافرت بروید و به جای این که در یک هتل که شبیه خانه باشد اقامت داشته باشید در یک ویلا یا هتل محلی مستقر شوید.

در این سفر سعی کنید بیش تر با یکدیگر حرف بزنید و کار ها و حرف های نوستالژی را تکرار کنید تا یاد آور خاطرات گذشته باشید.

اعصاب خود را کنترل کنید

زمانی که با همسرتان به مشکل بر می خورید از کوره در نروید زیرا در زمان عصبانیت امکان دارد زود قضاوت کرده و یا حرفی به همسرتان بزنید که باعث آزرده شدن او شود و شما بعد از فروکش شدن عصابانیتان آن حرف را از یاد ببرید اما ممکن است همسرتان آن را از یاد نبرد.

همچنین این نکته را نیز در نظر داشته باشید که افراد عصبانی برای اطرافیانش خسته کننده باشد و همیشه منتظر اعصابانیت شما است و این کار واقعا برای همسرتان زجر آور است.

زمان هایی را فقط برای توجه کردن به همسرتان اختصاص دهید

سعی کنید در روز زمانی را بر توجه کردن به همسرتان کنار بگذارید و سعی کنید در این تایم همدیگر را در آغوش بکشید و حرف بزنید و مشکلات و سختی های زندگی و کار را به یکدیگر بگویید باهم غذا درست کنید، پیاده روی کنید، روی کاناپه با هم معاشقه کنید همچنین یک روز در هفته را به همسرتان اختصاص دهید و فقط در کنار یکدیگر باشید.

نکته: در زمان هایی که برای یکدیگر وقت می گذارید سعی کنید در مورد نگرانی ها و استرس های موجود در کار و زندگی با یکدیگر حرف نزنید اما اگر می خواهید به این کار بپردازید، این کار را در ۲۰ دقیقه انتهایی کارتان بپردازید. بهترین موضوعات برای حرف زدن در این تایم موضوعاتی مانند: آرزو ها، اهداف مشترک، رویا و چیز های خوب است.

با همسرتان مغرور نباشید

زمانی که با یک نفر ازدواج می کنید یعنی او را به عنوان همدم و همراه خود انتخاب می کنید در واقع همسر شما، بخشی از وجود شما است و با دوستان و آشنایان فرق دارد به همین دلیل رفتاری که با دیگران می کنید با رفتاری که با همسرتان می کنید باید بسیار متفاوت و بهتر باشد.

با همسر خودتان با غرور حرف نزنید، طوری حرف نزنید که انگار شما از همسر تان بهتر هستید اگر می خواهید اعتماد میانتان را بازسازی کنید باید زمانی که اشتباهی مرتکب می شوید و باعث ناراحتی همسرتان می شوید باید بدون داشتن غرور از او عذر خواهی کنید و دلیل اشتباهتان را به او بگویید و قول دهید که هرگز این اشتباه را مرتکب نخواهید شد

نکته: اگر خیانت کرده اید و همسرتان فهمیده است از او عذر خواهی کنید و دلیل کارتان را به او بگویید و اگر همسرتان به عذر خواهی شما توجهی نکرد یعنی آماده نیست شما را دوباره دوست داشته باشد.

روش های جذب همسر و عاشق تر کردن آن

در این قسمت از مقاله به شما روش های جذب همسر و نکات ریزی را خواهیم گفت که رعایت کردن آن باعث می شود شما یک رابطه زناشویی بسیار موفقی داشته باشید.

  • سر خود را شلوغ نشان دهید و زمانی که وقت خود را به او اختصاص می دهید همسرتان از شما تشکر خواهد کرد.
  • به ظاهرتان اهمیت دهید و سعی کنید همیشه آراسته باشید.
  • به خاصته های همسرتان احترام بگذارید
  • در حرف زدن و انتخاب کلمات محتاط باشید

چه تکنیک هایی باعث عاشق و دیوانه شدن شوهر می شود؟

یکسری تکنیک ها و رفتار ها وجود دارد که زن می تواند با انجام دادن آن ها شوهر خود را دیوانه وار عاشق خود کند.

سخنان ادبی

مهم نیست از شروع رابطه شما چه قدر گذشته باشد. خیلی از زوجین بر این باورند که صمیمیت کاملا روی مخالف احترام است و می گویند احترام نمی تواند با صمیمیت همراه باشد.

اما این مورد را بدانید که این باور آنچان صحیح نیست. طرز رفتار و گفتار هایی که بروز می دهید نشان می دهد گه چه مقدار برای طرف مقابلتان ارزش قائل هستید.

روش های جذب همسر و عاشق تر کردن آن

احترام گذاشتن به علاقه های یکدیگر

آن زوجی در زندگی خوشبخت و موفق می شوند که شناخت کاملی نسبت به علاقه های یکدیگر داشته باشند و سعی کنند آن علایق را برای یکدیگر فراهم کنند.

قطعا تفریحات و علایقی وجود دارد که بین زوجین مشترک است. سعی کنید آن مشترک ها را بیابید و انجام دادن آن ها را در اولویت قرار دهید.

مثلا ورزش صبحگاهی، کوهنوردی، تماشای فیلم و … می توواند از جذابیت بالایی برخوردار باشد حال اگر آن ها را با هم انجام دهید که نور الا نور می شود.

سر چیز های جزئی دعوا نکنید

این مورد را همیشه آویزه گوش خود قرار دهید که سر چیز های جزئی دعوا نکنید و لبخند زدن را فراموش نکنید. اگر اشتباهی جزئی از یکدیگر سر زد لبخند بزنید و رد شوید و سر مسائل کوچک جر و بحث نکنید و دعوا های بزرگ راه نندازید.

قهر های طولانی نداشته باشید

از قدیم گفته اند که دعوا شیرینی و نمک زندگی است، امکان دارد که هر زوجی  دعوا و جر و بحث هایی با هم داشته باشند و به توافق نرسند و در نتیجه مدتی قهر شوند که این کاملا عادی است.

اما بهتر است قهرهایی که بین زوجین اتفاق می افتد کوتاه مدت باشد زیرا تاثیری که قهر کردن روی طرف مقابل خواهد گذاشت در مدت زمان کم هم خواهد گذاشت. قهر های طولانی نه تنها نتیجه مثبتی در بر ندارد باعث دوری بیشتری می شود.

در سخنان خود آرامش داشته باشید

وقتی مشکلی پیش می آید محیط نا خودآگاه متشنج و سنگین می شود. در این شرایط بهتر است طرفین آرامش خود را حفظ کنند. و از دیدگاه یکدیگر به یان قضیه نگاه کنند شاید تصمیمی کی در نتیجه خواهید گرفت فرق کند.

آشپزی کنید

آشپزی کردن جزو ویژگی های اساسی هر زنی به حساب می آید که کمتر کسی به آن توجه می کند، اما این نکته حائز اهمیت است که یکی از مواردی که سبب می شود مردان تحت تاثیر قرار گیرند آشپزی کردن است. بهتر است خانم ها از این مورد سرسری عبور نکنند.

چطور شوهرم را دیوانه خودم کنم؟

گوش شنوا باشید

سعی کنید تایم هایی برای او وقت بگذارید و با هم صحبت کنید. در عین حال سعی کنید کمتر مخالفت کنید مردان دوست دارند سخنانشان اکثرا تائید شود.

البته تایید سخنان او دلیل بر این نمی شود که باور ها و نظرات خود را زیر پا بگذارید. به اختصار بخواهم بگویم جوری رفتار کنید که نه شیشی بسوزد و نه کباب.

کلام آخر

پیش تر در سایت علیرضا نیکنام به راه های عاشق و دیوانه کردن شوهر پرداخته ایم که شما می توانید با رعایت این نکات یک زندگی بسیار عالی برای شوهر خود فراهم کنید. اگر شما هم در مورد این موضوع تجربیاتی دارید می توان آن را با ما به اشتراک بگذارید.

همچنین برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه های مختلف می توانید با علیرضا نیکنام در تماس باشید و بهترین مشاوره ها را دریافت کنید.

منبع: https://alirezaniknam.com/how-can-i-drive-my-husband-crazy/

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان