امیر جعفری | امیر جعفری اینستاگرام

قرار امیر جفعری با خانم جوان در فرودگاه | امیر جعفری به سیم آخر زد

امیر جعفری بازیگر کم حاشیه ای است. در ادامه به به روز ترین و جدید ترین خبر ها درباره امیر جعفری می پردازیم.

قرار امیر جفعری با خانم جوان در فرودگاه | امیر جعفری به سیم آخر زد

امیر جعفری از بازیگران مظرح سینما و تلویزیون ایران می باشد. امیر جعفری همسر ریما رامین فر است؛ این دو بازیگر زندگی خوبی در کنار هم دارند. همه ما امیر جعفری را با فیلم ها طنز او می شناسیم. امیر جعفری بازیگر کم حاشیه ای است. در ادامه به به روز ترین و جدید ترین خبر ها درباره امیر جعفری می پردازیم.

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری در شهریور ۱۳۵۳ در تهران به دنیا آمد. وی دارای لیسانس مدیریت از دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه است. جعفری بازیگری را در یک دوره دو ساله زیر نظر حمید سمندریان آموخت. او تا به حال پنج بار از جشنواره تئاتر فجر برنده جایزه شده‌است. وی بازیگری در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» آغاز کرد و با بازی در قارچ سمی ادامه داد. بازی او در مجموعه بدون شرح (مهدی مظلومی، ۱۳۸۰) اولین حضور او در تلویزیون بود. زوج او و فتحعلی اویسی در دو مجموعه بدون شرح و کمربندها را ببندیم (مهدی مظلومی، ۱۳۸۳) با استقبال فراوان مخاطبین مواجه شد. علیرضا جعفری برادرزادهٔ اوست.

امیر جعفری

ماجرای ازدواج امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است و این زوج بعد از حدود 8 سال آشنایی با هم ازدواج کردند.

ریما رامین فر و امیر جعفری اولین بار در حدود سال 73 و در نمایش دوجلاد و کلاسهای بازیگری زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و این آشنایی بعد از مدتی طولانی به ازدواج منجر شد.

ریما رامین فر همسر آقای بازیگر حدود 4 سال از همسرش امیر جعفری بزرگتر است و زمان آشنایی شان با هم امیر جعفری 19 سال بیشتر نداشت.

شروع فعالیت های هنری امیر جعفری از زبان خودش

در سال اخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری، من آنقدر مشغول کلاس‌ های تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد، طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم.

امیر جعفری بازی در سینما را در سال ۱۳۸۰ و با بازی در فیلم نان، عشق و موتور ۱۰۰۰ آغاز کرد و همچنین فعالیت در تلویزیون را هم در در سال 1380 با بازی در سریال بدون شرح شروع کرد.

شاید زمانی که مجموعه طنز بدون شرح از تلویزیون پخش می شد، کسی فکر نمی کرد امیر جعفری روزی یکی از بازیگران موفق تلویزیون و سینما در وادی طنز شود، اما امیر جعفری تنها در وادی طنز موفق نبود، زمانی که در مجموعه پربیننده «میوه ممنوعه» در نقش جلال فتوحی پسر علی نصیریان بازی کرد، همه به هنر او یقین پیدا کردند که امیر جعفری از جنس هنر است

امیر جعفری

رابطه امیر جعفری با بابک زنجانی

بابک زنجانی از همکاری با امیر جعفری در مجموعه تحت عنوان یاسین فیلم نام برده و گفته است: «امیر جعفری به عنوان مشاور هنری با ما همکاری می‌کند و یکی از افرادی است که دربارهٔ فیلمنامه‌ها نظر می‌دهد.»

درمان هموروئید,پروتز سینه,لیفت سینهمیدونی روش مناسب لاغری برای تو چیه؟کلیک کنلوازم آرایشی و مراقبتی پوستمیخوای همه نگاهشون به تو باشه؟اینجا سر بزنلیزر موهای زائد,عوارض لیزر موهای زائد,اصلاح لبخندتو 8 جلسه از شر موهای زائدت خلاص شو!

وی همچنین درباره همکاری خود با امیر جعفری نیز عنوان کرده است: امیر جعفری که هنرپیشه هستند، ابراهیم شیبانی را به من معرفی کرد. من و امیر همکلاس بودیم. چهار پنج سال در دوران دبستان در مدرسه‌ای در ایران زمین شهرک غرب و در  مدرسه راهنمایی ایثار کنار هم می‌نشستیم. هنوز هم به صورت خانوادگی دوست هستیم با همدیگر. البته هیچ رابطه کاری با امیر نداریم و ایشان هم هیچ نفع مالی در دوستی با من نبرده است.

امیر جعفری

مصاحبه با ریما رامین‌فر همسر امیر جعفری

ریما رامین فر متولد پنجم فروردین 1349 تهران است و یکی از چهره‌های دوست داشتنی و شناخته شده برای علاقمندان سریال‌های تلویزیونی به شمار می رود. این بازیگر در کنار همسر هنرمندش “امیر جعفری” به ایفای نقش در بسیاری از سریال‌‌ها و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی پرداخته و آن‌چه که به وضوح می‌توان از سخنان این بازیگر احساس کرد عشق و علاقه ‌ای است که به زندگی مشترک و به خصوص پسرش آیین دارد.

کلاس بازیگری امیر جعفری

در سال آخر دبیرستان رفتم کلاس‌ های کانون تجربی که استاد سمندریان آنجا تدریس می کردند و شروع کردم به تمرین بازیگری

 آنقدر مشغول کلاس‌ تئاترم شدم که از آن طرف مشروط شدم این موضوع خیلی برایم گران تمام شد طوری که تصمیم جدی گرفتم بازیگری را با انگیزه قوی تری دنبال کنم.

امیر جعفری

خانواده امیر جعفری 

امیر جعفری در برنامه دورهمی درباره خانواده اش گفت : من در خانواده ای متولد شدم که پدرم کارگر بود و فقر را کاملاً چشیدم نمی گم خیلی وضعیت داغونی داشتیم اما خیلی سختی کشیدم تا به اینجا برسم. دست های پینه بسته پدرم همیشه جلوی چشمام هست. پدرش چند سال قبل فوت شده اما مادرش در قید حیات است.

  • لینک کوتاه کپی شد
ارسال نظر

آخرین اخبار