پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

پروفیل چیست و با چه روش هایی تولید می شود؟

می دانید که برای خرید پروفیل ارزان قیمت باید از چه سایتی اقدام کرد؟ شما نیز به دنبال راهنمای آشنایی با انواع پروفیل های موجود در بازار هستید؟

پروفیل ها از پرکاربردترین سازه های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی هستند. همچنین لازم به ذکر است که پروفیل ها نقش بسیار مهمی را نیز در صنعت بر عهده دارند. شما می توانید با توجه به حوزه ی فعالیت خود مناسب ترین انواع پروفیل را تهیه نموده و آن را مورد استفاده قرار دهید. شرکت های بسیار متعددی به دنبال تولید انواع پروفیل ها هستند که شما می توانید باکیفیت ترین این محصولات را تهیه نمایید. قبل از خرید پروفیل مورد نیاز خود می توانید با نحوه ی تولید این سازه ها از نزدیک آشنا شوید. توجه نمایید که پروفیل های عرضه شده در بازار به روش های متفاوتی تولید می شوند. مهمترین روش های مورد استفاده در تولید پروفیل ها عبارتند از:

  • روش نورد گرم: در این برای ساخت و تولید پروفیل ها از شمش های فولادی استفاده می کنند و پروفیل ها را به شکل قوطی تهیه و طراحی می کنند.
  • روش نورد سرد: پروفیل های نورد سرد به کمک سرد پرس و خم کردن تولید می شوند و معمولا در ساخت و سازهای ساختمانی از این سازه ها استفاده می کنند. امروزه تمام پروفیل های مورد استفاده در ساخت سقف کاذب و تیرهای تکیه گاهی به روش یاد شده ساخته می شوند.
  • توجه نمایید که برخی از پروفیل ها نیز به روش مرکب تهیه می شوند. به طوری که در طراحی این سازه ها از روش گرم نورد و نورد سرد بهره مند می گردند. بنابراین شما می توانید قبل از خرید نبشی یا پروفیل، با دقت بالایی نحوه ی تولید سازه ی مورد نیاز خود را مورد بررسی قرار دهید.8

کاربرد متعلق به پروفیل

همانطور که در قسمت قبلی نیز به این موضوع اشاره شد، در حال حاضر بسیاری از صنعتگران و کارفرمایان به دنبال راهنمای خرید پروفیل مورد نیاز خود هستند تا بتوانند مقاوم ترین تجهیزات ساختمانی را به کمک این سازه تهیه و طراحی کنند. پروفیل ها از تنوع بسیار بالایی برخوردار می باشد و شما بایستی قبل از استفاده از این سازه ها، در مورد انواع پروفیل ها نیز تحقیق نمایید. مهمترین و اصلی ترین کاربرد مربوط به پروفیل ها عبارتند از:

  • جهت طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون های داخلی مورد استفاده قرا می گیرد.
  • مناسب برای طراحی خانه های از پیش ساخته شده
  • مناسب برای طراحی و ساخت انواع درب و پنجره ها
  • مناسب برای ساخت و طراحی انواع سوله ها
  • جهت استفاده در ساخت انواع تجهیزات و لوازم بیمارستانی و آزمایشگاهی
  • مناسب برای ساخت انواع نرده های فلزی و حفاظ

خرید پروفیل در سال های اخیر افزایش چشمگیری را داشته است به طوری که این امر نشان می دهد کاربرد مربوط به پروفیل ها بسیار گسترده می باشد. خریداران پروفیل ها می توانند از فروشگاه های مطمئن و قابل اعتماد سازه های مورد نیاز خود را تهیه و خریداری کنند. همچنین برای خرید لوله نیز می توانید از وب سایت ما اقدام نمایید.

9

راهنمای خرید پروفیل

پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید پروفیل مورد نیاز خود در خصوص انواع این سازه ها اطلاعاتی را به دست آورید. مهمترین انواع پروفیل های موجود در بازار عبارتند از :

  • پروفیل های صنعتی: این مدل از پروفیل ها مناسب برای طراحی تابلوهای غول پیکر تبلیغاتی و پل ها مناسب می باشد. طول مربوط به پروفیل های صنعتی در حدود 12 متر می باشد.
  • پروفیل های مبلی: یکی از بهترین انواع پروفیل ها را، پروفیل های مبلی شکل داده اند که این محصولات به پروفیل های سبک نیر نیز شهرت دارند. کاربرد پروفیل های یاد شده عبارتند از: مناسب برای ساخت کانتینر و کانکس، مناسب برای صنعت لوازم خانگی و دوچرخه سازی
  • پروفیل زد: این مدل از پروفیل های کاربرد گسترده ای دارند و شما می توانید در صنعت ساخت و ساز خود از این مدل پروفیل ها بهره مند شوند. 

جهت خرید پروفیل مورد نیاز خود به شکل اینترنتی نیز این فرصت را از دست نداده و از وب سایت آهن استقلال سفارش مدنظر خود را به ثبت نهایی برسانید. فروشگاه ما از معتبرترین فروشگاه ها در زمینه عرضه انواع پروفیل های ساختمان سازی و صنعتی می باشد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان