پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

 

برای خرید گوشی هوشمند، کاربران با انتخاب‌­های متنوعی روبرو هستند که می‌­توانند از میان برندهای مختلف مدل دلخواه گوشی خود را انتخاب کنند. حال تنوع بالای این محصول موجب می­‌شود تا کاربران در انتخاب خود دچار سردرگمی شوند. بنابراین باید از قبل اطلاعاتی را درباره مدل‌های مختلف گوشی و ویژگی­‌های آنها داشته باشند تا با توجه به انتظارات و میزان بودجه‌­ای که دارند بهترین گوشی موبایل را برای خرید انتخاب کنند. در غیر این‌صورت ممکن است بعد از خرید بدلیل اینکه گوشی خریداری شده نمی‌­تواند انتظارات آنها را برآورده کند و یا اینکه دستگاه کیفیت مناسبی ندارد از خرید خود پشیمان شوند. از طرفی بهترین گوشی موبایل برای افراد مختلف با توجه به معیار و بودجه آنها با یکدیگر متفاوت است؛ از این­‌رو در این مقاله به معرفی برخی از بهترین گوشی‌­های هوشمند بازار با رنج قیمتی متفاوت می­‌پردازیم.

گوشی خوب با قیمت مناسب

متنوع بودن گوشی­‌های هوشمند گرچه انتخاب را کمی سخت می­‌کند اما این امکان را به کاربران می­‌دهد که متناسب با بودجه خود عمل کنند زیرا برخی از گوشی­‌ها دارای قیمت‌­های بالایی هستند و بسیاری از افراد قادر به خرید آن نیستند. بنابراین این دست از افراد بدنبال گوشی خوب با قیمت مناسب هستند. به عبارت دیگر بدنبال دستگاهی با بیشترین امکانات هستند که با بودجه آنها همخوانی داشته باشد و برعکس کسانی هستند که قیمت برایشان اهمیت چندانی ندارد بلکه بیشتر بدنبال کیفیت بالا و امکانات پیشرفته­‌تر در گوشی‌­های هوشمند هستند. اکثریت افراد برای یافتن بهترین گوشی موبایل به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده یا به عبارتی به سراغ گوشی­‌های پرچم­دار می­‌روند که می‌­توان به گوشی­‌های پرچمدار اپل، سامسونگ، شیائومی و برخی دیگر اشاره کرد. این شرکت­‌های سازنده موبایل سعی می­‌کنند تا بهترین گوشی موبایل را با اضافه کردن قابلیت‌­های بیشتر یا ویژگی­‌های متفاوت‌­تر از لحاظ سخت­‌افزاری، نرم‌­افزاری یا قیمت به بازار عرضه کنند.

در زمان خرید گوشی موبایل چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

قبل از خرید بهترین گوشی موبایل باید مشخص کنیم که بدنبال چه نوع سیستم عاملی (اندروید، آی­ او­ اس، ویندوز موبایل) هستیم که لازمه آن شناخت و دانستن تفاوت بین آنهاست سپس با توجه به معیارهای خود یکی از آنها را انتخاب کنیم. اما در حال حاضر سیستم عامل اندروید بیشترین کاربرد و متقاضی را در بازار گوشی به خود اختصاص داده است. مورد بعدی بودجه‌­ای است که می­‌خواهیم برای خرید بهترین گوشی موبایل هزینه کنیم.

معرفی بهترین موبایل اقتصادی

در ابتدا باید بگوییم قیمت گوشی­‌های موبایل بدلیل نوسانات قیمتی در بازار و در شرایط مختلف همواره متغیر است و ما در معرفی محصولات حدود قیمتی را بیان می­‌کنیم.

بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان کدام است؟

5

شیائومی ردمی ۹A از جمله محصولاتی است که می‌­توان آن را به عنوان بهترین موبایل اقتصادی و ارزان قیمت نام برد که در ۳۰ ژوئیه ۲۰۲۰ معرفی گردید. این محصول از اندروید ۱۰ به همراه تراشه دوازده نانومتری Media Tek Helio G۲۵ و پردازنده مرکزی ۸ هسته‌­ای و باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌­آمپر ساعت استفاده می‌­کند. همچنین دارای دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با ۲ گیگابایت رم، قابلیت استفاده از دو سیم­کارت، دارای بدنه پلاستیکی از جنس پلی­‌کربنات، نمایشگر ۶. ۵۳ اینچی، رابط کاربری MIUI۱۲، وزن ۱۹۶ گرم و ابعاد ۹´۷۷. ۱´۱۶۴. ۹ میلی­متر و فن­اوری­‌های ارتباطی wi-fi، GPRS و بلوتوث می‌­باشد.

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان کدام است؟

اگر بدنبال خرید بهترین گوشی موبایل با قیمت اقتصادی و در برند سامسونگ هستید سامسونگ گلکسی M12 یکی از گوشی‌­های میان رده و با قیمت مناسب است که در 19 آوریل 2021 با سیستم عامل اندروید 11معرفی گردید. این مدل گوشی دارای ابعاد 164 در 75.9 در 9.7 میلی­متر و وزن 221 گرم، قابلیت استفاده از دو سیم کارت، پردازنده مرکزی 8 هسته‌­ای، حافظه داخلی 64 گیگابایت با 4 گیگابایت رم، شبکه­‌های ارتباطی 2G،3G،4G، دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی با پنل PLS IPS، بدنه پلاستیکی، مجهز به حسگر اثرانگشت، دارای 4 دوربین در پشت گوشی (48 مگاپیکسل، 8 مگاپیکسل، 2 مگاپیکسل، 5 مگاپیکسل) و دوربین جلو 8 مگاپیکسل، قابلیت فیلمبرداری 1080P با سرعت 30 فریم در ثانیه، دارای باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی­‌آمپر ساعت و با قابلیت شارژ سریع است.

بهترین گوشی تا 7 میلیون تومان کدام است؟

همانطور که قبل­‌تر اشاره کردیم قیمت، یکی از عوامل تعیین‌­کننده در خرید بهترین گوشی موبایل است و هر چقدر به سمت قیمت‌­های بالاتر برویم بر قابلیت یا امکانات گوشی افزورده خواهد شد. سامسونگ گلکسی A32 5G یکی دیگر از محصولاتی است که کاربران از آن استقبال می­‌کنند. این مدل گوشی دارای سیستم عامل اندروید11 با پردازنده مرکزی 7 نانومتری، ابعاد 164.2در 76.1 در 9.1 میلی­متر و وزن 205 گرم، حافظه داخلی 128 مگابایت با 4 گیگابایت رم، دو سیم کارته، چهار دوربین در پشت (2،5،8،48 مگاپیکسل) و دوربین سلفی 13 مگاپیکسل، باتری غیرقابل تعویض لیتیوم یونی با ظرفیت 5000 میلی­‌آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع و طول عمر بالا، دارای حسگر اثرانگشت، قطب­‌نما، بدنه پلاستیکی، فناوری GSM،HSPA،LTE، 5G و دارای صفحه نمایش سوپر آمولد است.

بهترین گوشی تا 10 میلیون تومان کدام است؟

شیائومی مدل Redmi Note 11 pro 5G یکی از گوشی­‌های رده بالا سری جدید این برند می­‌باشد که در اواخر ژانویه 2022 با سیستم عامل اندروید11 و پردازنده مرکزی 8 هسته‌­ای به بازار معرفی شد. این محصول دارای نمایشگر full HD + سوپر امولد 120 هرتزی، دوربین 108 مگاپیکسلی، فن­اوری محافظ کورنینگ گوریلا گلس5، 3 دوربین در پشت (2،8،108مگاپیکسل) و دوربین جلو 16 مگاپیکسلی، باتری غیرقابل تعویض لیتیوم پلیمری با ظرفیت 5000 میلی‌­آمپر ساعت با قابلیت شارژ سریع (50درصد در 15 دقیقه) و طول عمر بالا، ضدآب، مقاوم در برابر گرد و غبار، دارای حسگر اثرانگشت در کنار قاب، شتاب­‌سنج، قطب‌­نما، با حداکثر سرعت دانلود42 مگابایت در ثانیه و حداکثر سرعت آپلود 5.8 مگابایت در ثانیه، دارای شبکه اینترنتی 5G و... است که می­‌توان آن را به عنوان بهترین گوشی موبایل در لیست خرید خود قرار داد.

6

بهترین گوشی تا 15 میلیون تومان کدام است؟

گوشی شیائومی 11T Pro را می­‌توان جزء بهترین گوشی بازار در نظر گرفت که جزء گوشی‌­های پرچم­دار بازار و با قابلیت­‌های بالا می‌­باشد. این مدل گوشی دارای دوربین سه گانه 108 مگاپیکسل + 8 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسل و دوربین سلفی 16 مگاپیکسل، حافظه داخلی 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت، شبکه­‌های ارتباطی 2G،3G ،4G، 5G، دو سیم کارته، با ساختار جلو شیشه گوریلا گلس Victus، فریم از آلومینیوم و پشت شیشه است. از دیگر ویژگی­‌های این مدل از بهترین گوشی موبایل موجود در بازار می‌­توان به بدنه مقاوم، مجهز به حسگر اثرانگشت، سنسور مجاورت، ژیروسکوب، قطب­‌نما، شتاب­‌سنج، مناسب برای بازی، قابلیت شارژ سریع (100 درصد در 17 دقیقه)، دارای پورت USB، بلوتوث و... اشاره داشت.

معرفی و راهنمای جامع بهترین گوشی­‌های موبایل با قیمت­‌های متنوع

برای اینکه بتوانیم خریدی رضایت‌­بخش و باکیفیت داشته باشیم نیاز به یک مرجع معتبر برای دریافت راهنمای خرید و نقد و بررسی محصول موردنظر داریم و سایت "گام اول خرید" از جمله سایت­‌هایی است که در این زمینه فعالیت می­‌کند. بنابراین اگر قصد خرید بهترین گوشی موبایل در برندهای مختلف را دارید می­‌توانید برای دیدن لیست کامل بهترین گوشی‌ها تا بازه قیمتی 50 میلیون تومان به سایت گام اول خرید به آدرس اینترنتی https://gamavalkharid.ir/best-phones مراجعه کنید و مشخصات و ویژگی­‌های هر محصول را مطالعه نموده و با توجه به انتظارات و بودجه خود دست به خرید بزنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان