پایگاه خبری تحلیلی رستانیوز:

لیپوساکشن سینه یا عمل کوچک کردن سینه یک روش زیبایی است که چربی‌های اضافه  سینه را تخلیه می کند تا اندازه چندین سایز کوچک تر شود.

لیپوساکشن سینه موجب می شود سینه ها سفت‌ تر شود  و شکل بهتری داشته باشند. این روش درمانی جای زخم قابل‌ توجهی بر روی سینه نخواهد داشت.

همان گونه که می دانید سینه‌های زنان از بافت غده‌ای مخلوط با چربی تشکیل شده است .میزان چربی درسینه افراد مختلف متفاوت است، با این حال می توان گفت که حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد بافت سینه زنان را چربی تشکیل می‌دهد. بنابراین برداشت چربی‌های سینه برای زنانی که از بزرگی سینه رنج می برند روش مناسبی است.

انجام لیپوساکشن سینه چه مزایایی دارد ؟

  •      دوره بهبودی این روش  سریع است.
  •     در این روش زیبایی جراح برش‌های کوچکی برروی پوست شما ایجاد می‌کند که جای زخم آن خیلی مشخص نیست .
  •     هنگامی که وزن سینه‌ها با لیپوساکشن کاهش یافت ، حالت افتادگی سینه ها رفع می‌شود و به طور طبیعی بالامی رود.
  •     این روش، خطرات و عوارض جانبی آن حداقل ممکن می باشد.
  •     ساکشن چربی از سینه موجب می شود بتوان مقادیر بیشتری چربی را با خیال راحت از سینه استخراج کرد

لیپوساکشن سینه

نحوه انجام لیپوساکشن سینه چگونه است؟

عمل کوچک کردن سینه یا ساکشن سینه به کمک دستگاهها ی مختلف لیپوساکشن با باقی ماندن کوچکترین جای زخم انجام می‌شود. این عمل از طریق لوله کانولاهای بسیار کوچک انجام می‌شود و جراح برای این کار برشها یا سوراخ‌های چند میلی متری بر روی پوست ایجاد می کند .

سپس لوله کانولا وارد بدن می شود و چربی را به آرامی تخلیه می کند و معمولاً با این روش به بافت‌های غدد سینه نیزآسیبی وارد نمی‌شود. پس از اتمام کار، پوست سینه بلافاصله چند درجه جمع می‌شود و بعد از گذشت ۳ تا ۶ ماه، پوست سینه به میزان بیشتری جمع خواهدشد.

    با توجه به اندازه اولیه سینه‌ها، از طریق لیپوساکشن می توان اندازه سینه‌ها را به چندین سایز کوچکتر کرد. در اغلب موارد، بعد از لیپوساکشن به طور چشمگیری پوست سینه افراد منقبض می‌شود ونوک و هاله قهوه‌ای رنگ دور سینه نیز بالا کشیده می شود . تقریبا می توان گفت بعد از لیپوساکشن نوک سینه‌ها به طور میانگین حدود ۶ سانتی‌متر به بالا کشیده می شود .البته میزان بالا رفتن نوک سینه جمع شدن پوست سینه بعد از لیپوساکشن به خاصیت ارتجاعی پوست افراد بستگی دارد.

کوچک کردن سینه با روش لیپوماتیک

با کمک دستگاه لیپوماتیک با کمترین میزان تهاجم، اندازه سینه‌های شما تخلیه می شود لیپوماتیک روشی سریع برای کوچک کردن سینه است و دارای حداقل تهاجم است و دوره بهبودی آن بعد از تخلیه سینه بسیار سریع است به گونه ای که پس از کوچک کردن سینه خیلی زود می‌توانید به فعالیت‌های عادی زندگی خود باز گردید. جای زخم باقی‌مانده با عمل لیپوماتیک حداقل میزان ممکن خواهد رسید طوری که می توان گفت هیچ جای زخمی باقی نمی ماند .

در این روش جراح بعد از بیهوشی برش‌های بسیار کوچکی در دو سمت پایین سینه ایجاد می‌شود. بعد از آن کانولای بسیار کوچکی دراز برش ها وارد سینه می شود  تا چربی از سینه بیرون بکشد. دستگاه لیپوماتیک میله کانولا را در سینه به ارتعاش درمی‌آورد تا چربی را تجزیه کند؛ این کار باعث می‌شود عمل خارج کردن چربی راحت‌تر شود.

انجام عمل لیپوماتیک توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک دکتر حسامی

برای انجام عمل لیپوماتیک حتما بایستی بی ام ای مناسبی داشته باشید و این جراحی حتما بایستی توسط فوق تخصص جراحی پلاستیک ماهر انجام بشه.دکتر رضا حسامی یکی از فوق تخصص های ماهر جراحی پلاستیک است که می توانید این جراحی رو با خیال راحت پیش این پزشک انجام دهید.

آیا عمل کوچک کردن سینه با لیپوساکشن درد دارد؟

در طول عمل، به دلیل بی هوشی و بی حسی هیچ‌ گونه احساس دردی نخواهید داشت.پس از عمل امکان دارد کمی احساس درد و ناراحتی داشته باشید این ناراحتی بیشتر شبیه به درد عضلات بعد از ورزش های مربوط به  قفسه سینه است. جراح برای تسکین درد بعد از عمل، داروهایی تجویز خواهد کرد. معمولاً لازم است شما برای یک تا دو روز بعد از عمل از داروهای مسکن استفاده کنید.

دوره نقاهت عمل لیپوساکشن سینه چند روز است؟

دوره نقاهت عمل کوچک کردن سینه یا لیپوساکشن سینه با لیپوماتیک دکتر حسامی بسیار کوتاه است و متقاضی در این مدت خیلی اذیت نمی شود .در اکثر موارد فرد در همان روز جراحی  مرخص می شود و بهتر است تا سه روز استراحت کامل داشته باشد. بعد از این مدت با رعایت نکات بعد از جراحی برنامه روزانه و فعالیت های سبک خود را از سر بگیرد.

البته دوره نقاهت هر فرد بیشتر به سیستم بدنی خود فرد و وسعت محل جراحی بستگی دارد. یکی از مهمترین مراقبت های بعد از لیپوساکشن سینه استفاده از گن مخصوص سینه به مدت دو الی سه ماه است. استفاده از گن مخصوص بعد از عمل سینه موجب می شود تورم کاهش یابد ، بهبودی و تثبیت فرم جدید سینه خیلی سریع تر اتفاق بیفتد. پس از دو الی سه ماه می توانید نتیجه نهایی این جراحی زیبایی را مشاهده کنید.

آیا عمل کوچک کردن سینه روشی مناسبی است ؟

اگرچه روش های دیگر هم برای کوچک کردن سینه افراد وجود دارد ، اما هدف کلی این عمل ها کاهش اندازه و سایز سینه ها به میزان دلخواه است به گونه ای که با دیگر اجزای بدن در تعادل باشد. بنابراین لازم است این موضوع را در نظر بگیرید که عمل کوچک کردن سینه علاوه بر این، که موجب کوچک شدن سینه می شود باعث بهبودی فرم کلی بدن همچنین موجب کوچک‌تر و سفت‌تر کردن سینه‌ها نیز خواهد شد.

کوچک کردن سینه با لیپوساکشن تنها شامل برداشتن بافت چربی اضافی از سینه برای کاهش حجم کل است. پس از عمل، پوست باقیمانده به طور طبیعی در طول زمان کوچک می شود و با حجم جدید سینه سازگار می شود . اگر سینه‌ها بافت چربی بیشتری نسبت به بافت غدد دارند، کوچک کردن سینه به تنهایی با لیپوسکلپچر می‌تواند نتیجه بسیار خوبی داشته باشد.

هنگام انجام عمل لیپوساکشن کوچک کردن سینه، جراح یک برش کوچک زیر بغل یا در چین زیر سینه ایجاد می کند. از طریق این برش یک لوله جراحی به نام کانولا وارد می شود که برای تخریب و برداشتن بافت چربی و کاهش حجم سینه استفاده می شود. جراحی کوچک کردن سینه که توسط لیپواسکالپچر انجام می شود فقط بر روی بافت چربی و نه بافت همبند سینه تاثیر می گذارد.

کوچک کردن سینه با لیپوسکلپچر به تنهایی برای زنان لاغر با سینه‌های بزرگ، نه برای زنانی که سینه‌های بسیار آویزان دارند، نه برای زنانی که سینه‌های بیش از حد بزرگ یا متراکم دارند، گزینه‌ای نیست، زیرا در این موارد معمولاً بافت غده‌ای بیشتر از چربی است.

به طور کلی، کاندیدای ایده آل برای هر نوع جراحی کوچک کردن سینه، کسانی هستند که به دنبال کاهش اندازه سینه خود هستند و به خوبی در مورد گزینه های جراحی خود آگاه هستند.

آیا این خبر مفید بود؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان

آخرین مطالب

سایر رسانه ها

اخبار از پلیکان